[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik durf niet te zeggen als je die aanpast of je dat ook kan zien. Maar goed. Van alle kanten komen wilde verhalen. Nu al niet meer te zeggen wat wel of niet waar is. Ben zelfs bang dat de onderzoekers het daar heel moeilijk mee gaan hebben :mad:

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Buaha, ik had het nog niet getypt en ja hoor:
    BREAKING NEWS: Ukrainian Deputy Prime Minister Says He Has Information That Rebels Did “Certain Things” To Flight Recorders. Reuters

8)
    Dit is weer zo'n enorm vage bewering :lol:
    Sowieso, Oekraïne.. 'Wij supporten een onafhankelijk onderzoek maar gaan wel ff lekker onrust stoken'.

Laatst bewerkt: 21 jul 2014
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je die even uitleggen?

Jij brengt ze op die ideeën :+

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    BTW, dat incident aan boord.. Waar komt dat vandaan? Heb ik nog niks over gelezen en vind dat wel interessant.

Waar blijven de flight recordings van Oekraïne zelf nou eigenlijk? Schijnt dat die in beslag zijn genomen door de Oekraïnse geheime dienst :lol:

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoorde dat meerdere keren op verschillende nieuwszenders vlak na de crash. Daarna niks meer van gehoord. Kan ook heel goed de 2 Fighters zijn hoor.

6. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Iemand het betoog gezien van de premier van Oekraïne op de NOS?...leek meer vragen om hulp van de westerse wereld in hun gevecht tegen terreur.
    Rutte gaf het net eigenlijk goed aan, eerst de lichamen terug maar ze hebben sterke aanwijzingen het hoe of wat.

Meanwhile, anger over the handling of the crash site in the rebel-controlled area of eastern Ukraine is growing amidallegationsof looting, tampering with evidence and investigators being stopped from examining the wreckage.

U.S. Secretary of State John Kerry described reports of "drunken separatists piling the remains of people into trucks in an unceremonious fashion."

The rebel's local leader, Alexander Borodai, has refuted accusations that his forces removed the bodies and denied responsibility for reports of stolen bank cards that were taken from the crash victims being used.

Borodai said he could not rule out the possibility that "some local residents could have searched the bodies."

Meld Cnn

Twitter berichten van Nederlandse journalisten hebben eerder gemeld dat het gewoon de rebellen zijn die dat doen en niet de plaatstelijke bevolking.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nogmaals je interpreteert mijn post helemaal verkeerd. Daarnaast snap je misschien wat wij bedoelen als je ook even de link leest die ik erbij plaatste dat is namelijk in het Engels en aangezien jij meerdere talen heel machtig bent moet dat geen enkel probleem zijn.

Maar waar hebben we het nu precies over? Dit is dus precies dat vingertje wijzen van 'Rusland heeft het gedaan, nee Oekraïne' daar heb ik dus helemaal geen zin in. En was ook niet de bedoeling van mijn post.

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik wordt echt ziek van zowel Rusland, Oekraine en de VS dat ze zeggen bewijs te hebben. Laat dat bewijs dan zien inplaats van loze argumenten te roepen.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Obama had in ieder geval niks boeiend te zeggen net.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Dit nieuws is van gisteren...?

Inmiddels schijnen ze mee te werken.
    Maar toen besloot het leger van Oekraine even om Donetsk aan te vallen. Goeie timing zeg.

Daarnaast, die lijken liggen daar in 30 graden. Het is ook niet best als je dat laat liggen lijkt me. En optillen is ook geen doen aangezien ze in staat van ontbinding zijn. Mooie propaganda dus weer.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Same hier. En dadelijk hebben ze geen van allen bewijs...

Sowieso staat de VS hier los van. Als die niet met bewijs komen hebben ze hier helemaal niks te zoeken...

12. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Dat bedoel ik toch ook steeds beste man dat ik reageer op iets wat niet juist is :D

OT Obama heeft net ook een persconferentie gegeven.

Misschien heeft Nederland gevraagd daarmee te wachten totdat we hebben dat we hebben willen.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeker als de oorlog in het gebied gewoon door gaat kunnen de onderzoekers hun werk niet doen. Dan ben je al bijna genoodzaakt om een vredesmacht in te schakelen als de dimplomatieke middelen niet of niet meer werken...

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Die speech van Obama, wow...
    Wordt weer echt helemaal niks nieuws gezegd.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Begint steeds meer en meer op een bluf te lijken.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Haha volgens CNN wonen er minder dan 10 miljoen mensen in Nederland.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien bedoelen ze autochtone Nederlanders :+

18. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Bericht is van de 21ste.
    Heb je het voorstukje gezien van 1 vandaag waarin die zelfbenoemde premier vertelt dat iedereen behalve Oekraïners welkom is zelfs bewapend maar dat niemand contact met hem heeft opgenomen. Aan hun ligt het niet
    Dat geloof ik dus echt niet he

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
  20. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554

Deel Deze Pagina