[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat is dat wat we willen hebben dan?

Misschien als we Holland er niet bij rekenen? Welke nieuwszender was het ook alweer dat dacht dat Holland een apart land was naast Nederland? :+

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wat ik me al dagen afvraag: Waarom wordt het nog steeds een ramp genoemd en geen aanslag? Omdat het niet 'expres' is?

3. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    De lichamen ;) en maar goed ook dat dat eerste prioriteit is
    Trein is eindelijk op weg....

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Updated 21e betekent niet dat het nieuws van de 21e was natuurlijk. Kerry heeft deze uitspraken zondag al gedaan.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, duh. Het is toch geen bewuste aanval op een Westers vliegtuig.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Het is toch wel een bewuste aanslag 'op' een vliegtuig? Vanochtend werd de vraag ook bij de persconferentie gesteld, maar daar werd omheen gepraat. Evenals de vraag om militaire stappen te nemen om de slachtoffers terug te krijgen en niet de om de militaire acties te ondernemen tegen de separatisten.

7. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Zou kunnen, ging mij meer om de kijk ons eens onschuldige uitspraken van die rebellen leider.
    Ze schijnen wel vanavond de zwarte dozen af te geven.

8. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Dat kan ik ga er niet vanuit, de ''rebellen'' hebben afgesproken ze naar Nederland te vliegen dus dat is zeer goed nieuws. Misschien hebben ze gewoon de overledenen geborgen en zat je er misschien totaal naast? Dat de ''rebellen'' niet zo maar het bewijs allemaal in de handen van de vijand wilde geven is best logisch. Zeker aangezien het een partij is die één van de verdachten is in deze zaak.

Dat vinger gewijs is ook wel heel irritant aan het worden, en totaal niet het meest belangrijke voor ons Nederlanders. Op het moment heb je echt 2 groepen heb ik gemerkt de groep die Rusland beschuldigt en de groep die wil wachten tot er echte kennis over is. Ben nog niemand tegengekomen die Oekraine beschuldigt.

Het meest belangrijke is dat we de lichamen terug kunnen krijgen om zo een beetje rust voor de naaste te kunnen creeeren. Daarna moeten we de verantwoordelijkheid nemen om te zorgen dat zoeits nooit meer zal gebeuren waar dan ook. Dat zal moeten gebeuren door goed onderzoek en zoveel mogelijk feiten boven water te krijgen en niet alleen wie de raket heeft geschoten, maar elk onderdeel van het alle factoren.

Blijkbaar hebben we gefaald deze mensen te beschermen, het enige hoe we ze eer aan kunnen doen is om te zorgen dat zoiets nooit meer voorkomt.

Laatst bewerkt: 21 jul 2014
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als Oekraïne de schuldige is en daarmee de schuld in de schoenen van Rusland wil schuiven? :+

Ten eerste is niks zeker. Ten tweede zou het waarschijnlijk gaan om een 'fout' vandaar het woord ramp. Zo moeilijk is het toch allemaal niet? Maar goed, alles blijft speculeren en nergens is nog het bewijs voor getoont. Iedereen roept wel maar niemand laat iets zien.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ondertussen weer een schietpartij in Alphen aan den Rijn

11. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Ook fijn voor de nabestaanden die daar nog wonen :mad:

FIFA stelt rapport over toewijzing WK 2018 en 2022 uit http://nu.nl/sport/3833835/fifa-stelt-rapport-toewijzing-wk-2018-en-2022.html via @NUnl

Veronderstel Russen hebben er wel mee te maken, is het dan gepast dat daar te houden? Ik zou dat dan dus boycotten.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klinkt heel lullig maar in 2018 is dit waarschijnlijk niet relevant meer. Zo gaat dat helaas en wordt het daar gewoon gehouden.

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Als het niet door zou gaan is dat wel een aderlating voor Putin. Die houdt van dat soort dingen om zich te laten zien aan het buitenland.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw best bizar. Was toch heel gedoe over dat een Sky verslaggever ter plaatse door spullen heen aan het rommelen was? Zat toen straks 1 vandaag te kijken en daarvan deed de verslaggever hetzelfde. Zelfs een boekje openen van iemand waar reisverhalen in stonden...

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
  16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Lekker boeiend dat WK in 2018. Kom we gaan ons nu al druk maken over een WK... man, man, man...

Ik zag ook al iemand die een Facebook pagina heeft aangemaakt om het te boycotten. Het moet niet kanslozer worden en dat over de rug van de nabestaanden want voetbal = voetbal = belangrijk...=(

Edit; el typo

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Mensen die denken dat WK 2018 wordt geboycot vanwege dit incident :lol:

Jongens 90% van de wereld boeit het amper wat er gebeurt is.. Klinkt cru maar zo is het.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt helaas wel. Maar dan nog boeit dat voetbal mij geen ene reet...

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631

Ik dacht het vandaag nog. Als dit met Fransen was gebeurd dan had het me niet zo geraakt als nu. Blijft erg, maar dan is het een ver van mijn bed show.

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt ik denk dat wij dat allemaal wel hebben dat dit ons gewoon veel meer doet vooral omdat het medelanders zijn die in een tragisch ongeluk/ramp/aanslag whatever... om het leven zijn gekomen.

Deel Deze Pagina