[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wil jij ook afgetrokken worden? :):

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Nu grijp ik wel ff in hoor. Hier op het forum gaan we respectvol met elkaar om.

Xandorra neem niet alles wat Tyrant zegt op als persoonlijke aanval. Van wat ik tot nu toe heeft hij terechte correcties gegeven omtrend wat geruchten zijn en geen feiten.

Jingga die opmerking over Xandorra voegt niets toe aan deze discussie.

Dan heb je het verkeerd. Want die bal hoef je niet terug te kaatsen. Als je zo'n persoonlijke aanval krijgt, negeer het dan of maak er een report van als het kwetsend is. Door erop in te gaan maak je jezelf alleen maar belachelijk.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Waar zeg ik dat je dat moet doen? 8)
    Lees nu even wat er staat aub! :p

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Volgens mij was Polen in juni 1941 pas volledig bezet door Duitsland, dus zaten jullie er beiden naast, maar idd, laten we het over MH17 hebben. ;)

Laatst bewerkt: 22 jul 2014
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is de trein nu al in Charkov?

6. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb totaal geen enkel probleem met Tyrant, misschien zijn de discussies ietsjes harder maar zoals ik eerder aangaf komt hij wel met inhoudelijke berichten waar verder op gediscussieerd kan worden.

Klopt ik irriteerde mij inderdaad aan de opmerking van Jingga, beetje kleuter gedrag eerlijk gezegd.
    Als je niks toevoegd aan een discussie hou je er dan gewoon buiten.
    Negeren had ook een optie geweest maar het aard van het beesje wil altijd het laatste woord hebben...slechte eigenschap :eek:

Hier in de wijk komt er de 31ste een stille toch.
    Een van de kinderen van een heel gezin heeft op school gezeten einde van de straat.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Die rebellen zijn Oekraïners die zich verzetten tegen de ondemocratische en onregelementaire staatsgreep in Oekraïne. Op basis van welke aard mag je die burgers het land uit gooien vraag ik mij af?

Het is een burgeroorlog hé.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Volgens RTL wel en morgen zouden de eerste lijken van slachtoffers naar Nederland komen, ook dat staat op RTL.

9. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Volgens mij zijn de meeste leiders daarvan Russen...zal het ff opzoeken en de link plaatsten.

Bewijs voor neerschieten MH17 steeds sterker http://nu.nl/vliegramp-oekraine/3834350/bewijs-neerschieten-mh17-steeds-sterker.html via @NUnl

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nou eh hier? :) Maar ik was er al klaar mee 8)

Yup. Maar het is nog onduidelijk met precies hoeveel lichamen.. en ledematen. Kun je voorstellen dat je als familie afscheid wilt nemen en er is alleen een arm of been over..

Als het goed is zitten de zwarte dozen er wel in.. en ik neem aan dat je het kunt zien als die ooit geopend zijn, dus als daar niet mee gesjoemeld kan zijn vind ik het al heel wat dat het toch nog ergens op gaat lijken..

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Oorspronkelijk misschien?
    Feit is dat het oostelijke deel van Oekraïne tegen de EU is en zich liever bij Rusland aansluit.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Klinkt misschien oneerbiedig maar ik verwacht niet dat er daar gesorteerd is. Verwacht dus dat je hier nog kun passen en meten wat er allemaal bij elkaar hoort. Lijkt me een verschrikkelijk baantje...:'-(

Zuiden ook, of liever dat is al zo goed als Rusland.

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vraag me overigens ook af hoeveel je als passagier mee zou maken van zo'n raket. Het zal allemaal vrij snel gaan als de druk wegvalt..maar overlijd je dan al meteen.. of zou een aantal nog in leven zijn geweest tijdens de val. Je hoopt eigenlijk van niet, want al zijn het maar een paar seconden..

Nee.. dat is bijna wel zeker. Ze hebben gewoon lichamen snel opgeruimd door de stank. Misschien alle losse ledematen wel bij elkaar.
    Maargoed ja, ergens snap ik ook wel dat nog veel langer wachten ook geen optie was.
    Dat opruimen is al verschrikkelijk werk.. maar die forensische teams verdienen straks echt een lintje.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat er toch een groot aantal personen pas om het leven kwam toen ze de grond raakten. Gezien dat een groot deel van het vliegtuig nog bij elkaar lag betekent dit dat het niet geheel in de lucht ontploft is.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Gisteren sprak daar een expert over. Er gebeuren wel genoeg dingen die dodelijk zijn.

- Vliegtuig remt zodanig af dat je organen in je lichaam de klap niet overleven
    - Temperatuur daalt van 20 naar -50
    - Zuurstof valt weg

Denk niet dat iemand de val zelf overleefd heeft.

16. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Van de delen die overblijven valt de vertraging wel mee. Temperatuur valt dan ook nog wel mee. En -50 is sowieso niet dodelijk. Dat overleef je wel een tijdje.

Je hoopt dan dat het lang genoeg duurt om bewusteloos te raken voordat je de grond raakt. Maar als het voorste deel ban het vliegtuig intact blijft en ke daar nog inzit is de kans groot dat je het allemaal mee maakt.

Maar goed, pure speculatie hoe het vliegtuig breekt door de explosie. 1e punt lijkt me in heel veel gevallen niet aannemelijk. 2e en 3e zijn sowieso niet direct dodelijk.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    "MH17 was het verkeerde vliegtuig"
    dinsdag 22 jul 2014, 14:07 (Update: 22-07-14, 14:13 )
    ANP

Separatisten hebben de MH17 boven Oekraïne donderdag neergehaald, omdat ze dachten dat het ging om een militair vliegtuig "van de fascisten uit Kiev". Dat heeft een anoniem militielid bij het station van Torez, tegen een journalist van de Italiaanse krant Corriere Della Sera gezegd.

Na de knal zouden ze met volle wapenuitrusting naar de plek zijn gerend waar de brokstukken neerkwamen, omdat ze dachten dat ze wellicht nog het gevecht moesten aangaan met Oekraïense parachutisten. In plaats daarvan stuitte de militair op het lijk van een, naar zijn inschatting, 5-jarig meisje. Hij zegt dat hij op dat moment besefte dat ze een fout hadden gemaakt.

In het artikel staat dat andere separatisten de journalist de 'officiële versie' van het verhaal hebben verteld: ze zouden niet beschikken over materieel om een vliegtuig op dergelijke hoogte uit de lucht te halen.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    1e linkje beschrijft dat er wat Russen meespelen. Maar bv. Blackwater zit aan de Oekraïnse kant.

2e en 3e link gaat over een oliedeal? Wat moet ik daarmee? :p

Het is toch gewoon een feit dat Oekraïne in 2en is gesplitst tussen mensen die bij de EU willen en mensen die bij Rusland willen?
    Of is dat ook in scene gezet door Rusland ofzo? 8)

Ik snap niet welke kant je op wilt in de discussie.

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Kan wel een speelbal worden dan, Oekranie.
    Dat is het punt denk ik althans.

Deel Deze Pagina