De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tja heel veel verder dan het (met name) WK en het vorige seizoen kijken ze bij Blind ook niet want anders kan het toch niet zo zijn dat clubs als ManU en Barcelona interesse in hem hebben

Blind is een prima spelers die zeker in de europeese subtop mee kan komen maar voor de absolute top zie ik hem gewoon te kort komen

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Oh, daar ben ik het volledig mee eens hoor.

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Je kunt wel naar 3 seizoen terug kijken maar dat heeft toch ook geen zin? Een speler ontwikkeld zich natuurlijk ook gewoon.

Overigens is Dick Advocaat de nieuwe bondscoach van Servië.

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    De Vrij heeft wel potentie om een echt solide verdediger te worden.
    Het WK geeft enorm veel ervaring in korte tijd.
    Het zou goed zijn voor hem om dit uit te bouwen, maar het zou ook te snel zijn om meteen naar een topclub te gaan.

Voor Blind is het nu wel goed om een stapje hoger te gaan, maar vraag me af of Barca/ManU niet een stapje te hoog is. Het is niet een speler een wedstrijd kan omkantelen als het moeilijk wordt.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Feyenoord volledig uit de schulden hoorde ik ook, klopt dat? Hoelang gaan ze het volhouden, zonder sarcasme of cynisme van mijn kant? Weet niet wat voor bestuur er nu zit, maar hoop voor hun op goede mensen.

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nouja, ze hebben ieder geval ook een aantal spelers kunnen verkopen.
    En ik denk niet dat Boulah en Hahn nou zo duur waren :+
    Opzich voldoende talent in de jeugd ook en aantal spelers die verhuurd waren.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Laat Schone maar lekker blijven dan :D
    Ajax heeft gewoon een heerlijke positie. Blind hoeft niet weg, we hoeven niet per se te verkopen en Blind vind het ook prima om bij Ajax te blijven. Dit zou wel eens de grootste transfer van de laatste jaren zijn :p

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Leuk als je zo real life FUT kan spelen

9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind het jammer dat zulke ploegen daar het geld voor "hebben", verpest toch eigenlijk wel een beetje de magie. :+

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Natuurlijk zijn dit goede punten, maar De Vrij heeft ook een minder seizoen gehad. Zijn ontwikkeling in 2011-2012 en 2012-2013 was veel beter dan afgelopen seizoen. Hij pakte het pas weer op tijdens het WK.

Verder geen ervaring op international niveau is een gemis ja. Het kampioenschap en 1 wedstrijd tegen een miserabel Barca lijkt me minder relevant. Meerdere posities is natuurlijk een voordeel, al denk ik niet dat hij de potentie heeft om op meerdere posities enorm goed te worden. Ik ben bang dat Blind zo'n speler wordt die dan op elke positie net niet top is.

Maar toch vind ik een verschil van 10 miljoen belachelijk.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is de huidige markt nou eenmaal. Kijk naar Luiz bijvoorbeeld..

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ok, en? Wat nu?

Het is wat de gek er voor geeft en wat een club denkt dat ze in huis halen. Er zijn zat spelers waarvan de aankoopprijs compleet belachelijk is en toch is het zo.

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Hou er ook rekening mee dat een de Vrij nog een contract heeft voor een jaar, Blind heeft er nog 2.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Goed punt, niet naar gekeken ;)

Ik mag mijn mening niet geven?

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Maar ik zei het laatst ook al, als Ajacied lijk je makkelijker voor een hogere prijs weg te gaan dan als Feyenoorder. Of dat is natuurlijk een gevoel. Afgunst. :+

Edit: hoewel Drenthe toen ook voor 13 miljoen weg ging. 8)

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Het lijkt mij gewoon dat je je druk maakt om niks. Er is helemaal nog geen bod binnen gekomen voor Blind, dat is puur een gerucht. Als Barca Mathieu niet kan halen dan gaan ze mogelijk kijken naar Blind. En dan nog geloof ik er niks van dat Barcelona zo gek is om onmiddellijk 20-22 miljoen euro op tafel te leggen.

De Vrij zal indien hij niet naar Lazio gaat voor een hoger bedrag verkocht worden dan Blind.

17. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De Vrij was seizoen 2012-2013 juist minder. Afgelopen seizoen zat er weer een duidelijke stijgende lijn in, zeker na de winterstop. Zeer degelijk seizoen gespeeld, bleek ook uit spelersklassementen (niet dat dat alles zegt, maar ach in die statistieken zit een kern van waarheid). Merkte in de kuip ook in 12/13 dat de vrij steeds minder krediet kreeg, iets wat hij afgelopen seizoen weer opbouwde.

18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    €90m + bonussen voor James (in totaal dus over de 100m). Volgens verschillende (Franse) media is het de derde duurste transfer (achter Ronaldo en Bale). 8)

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Neymar#1.

Sent from my Willem9000

20. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik dacht tussen 75-80?

Deel Deze Pagina