[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hij heeft er dan genoeg om meteen half Nederland te bezetten die kritiek levert. :+

Ga straks om 16:00 uur gewoon door met waar ik mee bezig ben. Niet omdat ik geen respect wil tonen, doe dat normaal altijd bij herdenkingen, maar meer omdat er bij mijn ouders thuis al heel wat emoties zijn en ik het anders niet van me af kan laten glijden. En wij kenden helemaal niemand van MH17, zelfs geen enkele link. Weten alleen dat hier in Friesland, Leeuwarden, een stel is omgekomen dat net was getrouwd en die twee kinderen nalaten.

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/vliegtuig-transasia-airways-neergestort-zeker-40-doden :x:x

Laatst bewerkt: 23 jul 2014
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Wat bedoel je exact?
    Alsof die minuut stilte disrespectvol is naar je ouders?

Het op een nationale rouwdag is niet bedoelt om te rouwen omdat je iemand persoonlijk kent, maar omdat het een nationale ramp is...

Sorry, kan geen excuus bedenken waarom je je niet even 1 minuut stil kan houden.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ben wel stil, ga alleen door met wat ik nu doe. Ik ben al flink onrustig geweest door de ramp, ga er niet naar kijken vandaag, dat bedoel ik er meer mee.

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik kijk ook niet altijd naar dodenherdenking, maar zorg wel dat ik om 8 uur even stil ben en stop met wat ik aan het doen was.

Net met hele bedrijf minuut stilte gehad ook. Minuut is eigenlijk zo voorbij, maar toch indrukwekkend.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Uiteindelijk heb ik ook maar alles stil gelegd. Heb de TV niet aangehad, maar de tijd goed in de gaten gehouden. 4 mei ben ik ook niet thuis geweest, maar dat had ik beter wel kunnen doen gezien het gedrag van de mensen in de bioscoop toen. :emo:

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Prima toch! Iedereen op zijn eigen manier. :thumbs:

Net op kantoor ook even met z'n allen gekeken, indrukwekkend.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dan heeft jouw bedrijf een heel stuk meer respect dan het stelletje schandvlekken hier zo bij LGI - CNO, moeder bedrijf van UPC. Die waren lekker druk met elkaar op de verdieping aan het lullen, aan de telefoon aan het schreeuwen, enzovoorts.

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Indrukwekkend inderdaad. :'-(

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    We werden om vijf voor vier hier ook gebeld door een bedrijf die ons banners wou verkopen. Bleef maar doorzeuren waarom we het niet wouden en waarom we geen tijd hadden...

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik zelf vind dat vrij schandalig. Hier is ook in de ochtend een mail rond gegaan en alles. Maar stel je voor dat je even een minuut je smoel houdt. Maar goed, ik heb vrij luid en duidelijk mijn mening gegeven op deze afdeling en nu ben ik een klootzak (uiteraard na de minuut stilte). Prima!

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Helaas kom je overal respectloze mensen tegen :mad: Toch respect dat je er wat van hebt gezegd!

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Laten je collega's maar even langs de bloemenzee bij Vertrekhal 3 gaan. Klootzakken zeg! :emo:

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ach ja, zijn ook zat bedrijven die vanochtend gewoon alle vlaggen ophangen. Ik snap dat niet echt.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Iedereen doet er aan mee (of niet) op z'n eigen manier. Snap dát.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1 minuut stilte is gewoon respect hebben. Als je dan gewoon gaat praten ben je gewoon respectloos. Kunt mij niet vertellen dat je er dan op je eigen manier aan mee doet. Met vlaggen ophangen etc kan ik dat wel begrijpen.

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik vandaag compleet vergeten was dat er een minuut stilte was omdat ik met totaal andere dingen bezig was. Nu moet ik wel zeggen dat vandaag vrij weinige impact heeft op mij dan bijv 4 mei waar ik ook echt de ceremony etc wil kijken. En denk aan de verhalen die mijn opa vertelt heeft over vroeger.

Nu zou ik wel een minuut stilte hebben gehad als ik et niet was vergeten, maar meer uit respect. En eerlijk gezegt niet echt omdat het ongeluk me zoveel doet. Dont get me wrong het is verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar er zijn rampen en ongelukken net zo erg als niet erger gebeurt de laatste jaren waar wij als 'Nederlander' vrij weinig mee doen.

Ik vind het dan wel kansloos als je met bedrijf of school minuut stil bent en er ook om gevraagd wordt er altijd van die lolbroeken moeten zijn die het leuk vinden om te lopen trollen.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooie beelden wel nu. Al die mensen langs de kant en stoppen.
    Snap alleen niet dat mensen klappen. Zie je vaker de laatste jaren. Vind dat niet gepast eigenlijk.

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Indrukwekkend om te zien. Ze rijden hier straks stukje verder langs.

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Beter dan dat ze met hun handen in de zakken staan, niet?

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die helikopter vliegt nu boven ons. Apart!

Deel Deze Pagina