[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ze geven toe dat het alleen Marokkaanse en Turkse moslims zijn. Zeker ook nog het onderzoek gehouden bij mensen met een lage opleiding? Dit soort onderzoekjes moet je niet vertrouwen man. Zijn zelden betrouwbaar. Ik vertrouw mn eigen onderbuik gevoelens nog eerder. :+

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Blijkbaar, die uitspraak slaat nerfens op dat 650.000 moslims hun steunen wie hebben ze hiervoor als test groep ondervraagt 73 demonstranten en 27 moslims die op station den haag op de trein stonden te wachten. Want van deze cijfers geloof ik geen zak.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik vind het ook wel meevallen. Ja tuurlijk, ik ben ze liever kwijt dan rijk, maar ik zie hier eerder Wilders tot minister president schoppen dan dat de Islam maar enige voet krijgt... Dat de meeste moslims ze helden vinden zegt meer over hun simpelheid dan over een echt probleem in de kern van onze maatschappij.

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Het nadeel van een democratie is wel dat de stem van zo'n simpele ziel even veel waard is als die van iemand met een geinformeerde mening. :+

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat lijkt Tyrant idd af en toe te vergeten. De onverenigbaarheid van de Islamitische waarden met die van de Westerse samenleving blijkt uit ontzettend veel feiten en gebeurtenissen. Dat is op zich niet erg, zolang die waarden maar niet dusdanig botsen dat ze ontwrichtend werken. Maar op het moment dat kinderen hier in Nederland rondlopen met antisemitische vlaggen gaat het toch echt de verkeerde kant op.

In 1998 was er de beroemde quote van Erdogan (nu MP van Turkije):

Ik snap werkelijk waar ook niet dat een dergelijke demonstratie mag. Als ik met een paar honderd man een demonstratie met nazi-vlaggen ga houden ben ik gegarandeerd van een enkele politiebureau.

edit: op nos.nl

Dit is toch om je kapot te schamen.....

Laatst bewerkt: 25 jul 2014
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik zeg toch nergens dat ik het niet afkeur? Nu doe je net alsof ik dit support omdat we toch in een democratie leven, dat zie je dan echt verkeerd.

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Waarom gaan die vlagzwaaiers samen met hun kinders daar dan niet op de plaats van delict mee vechten? Oh wacht nee ze moeten hier in het westen haat verkondigen, provoceren en angst inboezemen want zo rollen hun. /care :thumbs:

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik zie hier niks verkeerds in. Maarr ik vind Sinterklaas wel een discriminatoir feest dat onmiddellijk moet stoppen!

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Logisch...

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Sinterklaas moet gewoon roze worden....

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja en dan niet met pepernoten smijten, maar roze koeken. Catch this, bam... in your face!

13. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Gewoon lekker met negerzoenen gooien. :cool:

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vraag me af als daar Zionisten stonden die schreeuwden dat de Islam een achterlijke cultuur is en dat ze beter Palestina met de grond gelijk kunnen maken, of het nog steeds een vreedzaam protest zonder incidenten genoemd zou worden.

15. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Jongens, waarom trekt iedereen zich toch zoveel aan al dat tokkievolk dat op telegraaf.nl, nu.nl en Facebook zit? 8)

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik geniet juist altijd wel van die reacties op nu.nl. :cool:

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja het is popcorn-vermaak. Iedere ontslagronde of faillissement is de schuld van de overheid. Iedere oud-politicus die een goede baan krijgt is een graaier. Het is gewoon lekker makkelijk lezen. :)

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nu.nl, AD en Pownieuws zijn mijn favorieten :cool:

Heerlijk :b:

20. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Tokkievolk met stemrecht. :+

Deel Deze Pagina