Klinkt goed! Ik hoop ook echt dat die patch in de live versie komt. Zal wel een gamechanger worden voor de vele noobies met hun airburst en grenade spammers, die weten van ellende niet meer wat ze moeten doen. Hopelijk kan een map als Lockers dan eindelijk eens meer gebaseerd zijn op skill in plaats op de juiste plaats te campen.
Aan het begin vond ik het wel leuk met een LVG 'de onzichtbare vijand' neer te halen. Inmiddels ben ik er wel achter gekomen dat het maps als lockers beperkt in hoe leuk ze kunnen zijn. Ook zijn 2 of 3 RGO's/V40's gewoon teveel en te sterk. Dan vliegen in een 1-op-1 gevecht 2 granaten over het hoofd, sta je op en krijg je nog een derde in je smoel. Ik gebruik nu ook altijd de RGO omdat die simpelweg het beste zijn. 1 RGO in plaats van 2 zou ik ook toejuichen en waarschijnlijk ook nog steeds gebruiken. De M67 wordt dan ook weer interessanter en vindt ik ook van veel meer skill getuigen omdat je die ook echt moet timen.
Edit:
Dit weekend weer double XP en ik ben van plan flink wat te gaan spelen. Zijn er nog meer mensen die samen een paar potjes willen knallen op de X1? Voeg me dan even toe op XBL (GT = Ypuh).
Laatst bewerkt: 25 jul 2014