1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Klinkt goed! Ik hoop ook echt dat die patch in de live versie komt. Zal wel een gamechanger worden voor de vele noobies met hun airburst en grenade spammers, die weten van ellende niet meer wat ze moeten doen. Hopelijk kan een map als Lockers dan eindelijk eens meer gebaseerd zijn op skill in plaats op de juiste plaats te campen.

Aan het begin vond ik het wel leuk met een LVG 'de onzichtbare vijand' neer te halen. Inmiddels ben ik er wel achter gekomen dat het maps als lockers beperkt in hoe leuk ze kunnen zijn. Ook zijn 2 of 3 RGO's/V40's gewoon teveel en te sterk. Dan vliegen in een 1-op-1 gevecht 2 granaten over het hoofd, sta je op en krijg je nog een derde in je smoel. Ik gebruik nu ook altijd de RGO omdat die simpelweg het beste zijn. 1 RGO in plaats van 2 zou ik ook toejuichen en waarschijnlijk ook nog steeds gebruiken. De M67 wordt dan ook weer interessanter en vindt ik ook van veel meer skill getuigen omdat je die ook echt moet timen.

Edit:

Dit weekend weer double XP en ik ben van plan flink wat te gaan spelen. Zijn er nog meer mensen die samen een paar potjes willen knallen op de X1? Voeg me dan even toe op XBL (GT = Ypuh).

Laatst bewerkt: 25 jul 2014
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kunt op PS4 nog steeds geen servers huren...

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ze hebben ook altijd dubbel XP als ik er niet ben.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Net even de nieuwe maps geprobeerd, maar die laggen iid verschrikkelijk. Denk nog erger dan de normale maps voor de CTE. En zoveel bugs die nog steeds niet gefixed zijn...

Pickup weapons zijn bv nog steeds niet op te pakken...

5. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig, ik dacht dat het aan mij lag...en ik word ook weer regelmatig neergepopt terwijl ik al een week of drie de hoek om was...

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    PS4? Bij mij is er alleen op Pearl Market wel elk potje lag/framedrops/rubberbanding. Op de andere 3 gaat het over het algemeen wel goed

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Op de X1 ook nergens last van behalve af en toe een framedrop in bepaalde gebieden. Op Amerikaanse servers heb ik wel eens een lagstoot, maar geen continue lag.

Ik zit klaar voor het double XP weekend in ieder geval!

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt in de nieuwe update.

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hahahaha! Een geweldige verbetering zou dat zijn, maar ergens betwijfel ik dat het erin komt :p!

10. Exochrist

Exochrist Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bf4

Yo!
    Ik zou graag bf 4 aanschaffen maar heb een one en een ps 4 voor welk platform is et het beste grafisch/gameplay? En is het de moeite om de premium erbij te kopen?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PS4 loopt op een hogere resolutie. Al zal ik kijken waar je vrienden heb zitten die ook misschien BF4 spelen. BF4 is leuker met vrienden.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Laatste tijd wel weer geluk met mijn battlepacks. Uit de laatste +/- 8 gold packs heb ik 5x 100% en 2x 200% :D

Merk toch wel dat de Dragon Teeth maps mij goed liggen. Haal veel meer kills per potje dan normaal en heb nu ook echt het gevoel dat ik een stuk beter ben dan de gemiddelde speler. Sowieso liggen voertuigen mij niet zo dus hopen dat de laatste DLC ook Infantry based is

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik haal uit mijn laatste gold battlepack 3x een 50% boost wat ook lang niet slecht is. Sinds ik begonnen ben om alle wapens op 500 kills te krijgen heb ik genoeg 25% en 50% boosts, maar de 100% en 200% zijn schaars.

Klopt het dat je op max level ook gold battlepacks krijgt voor service stars? Een aantal mensen uit mijn clan zeiden dat dat al zo hoorde te zijn, maar dat dat nog gebugged was.

Edit:

Sinds dit weekend heb ik last van best wel lange lag stoten. Dat je schiet, en 3 seconden later sta je 20 meter terug. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ook ga ik echt weer vaak dood terwijl ik al meer dan een meter achter de muur sta. Ook gewoon op de vanilla maps (bij Operation Locker). Dat van achter de muur staan is al iets langer sinds de release van DT.

Laatst bewerkt: 27 jul 2014
  14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Weer aantal dashboard crashes gehad.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet gefixed dus? Moet zeggen dat die bug eigenlijk de enige is waar ik geen tot weinig last van gehad heb.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Geen dashboard crashes hier meer, nu gewoon een zwart scherm dat de game vast loopt. Al met al is BF4 weer behoorlijk bugged sinds de release van DT :mad:. Ik begin er langzaam aan toch in te geloven dat ze elke keer weer iets kapot maken als er een update is.

17. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze zouden aparte servers moeten maken voor mensen die niet het object spelen maar wat lopen te neuspeuteren, zodat ze samen met hun P niet TFO vriendjes lekker niets kunnen doen...vandaag voor het eerst sinds lange tijd zonder mijn team aan het spelen...wat een schijtspel is het dan zeg...

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is dat niet in iedere shooter met een objectives gametype? Sommige mensen willen graag kills maken. En omdat ze in TDM failen moeten ze maar mensen afschieten die voor objectives gaan...

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Schijt aan die lage SPM losers die alleen voor de kills gaan in CQ, gewoon blijven zoeken tot je een toffe squad vind anders kom je zelf ook nergens

20. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het heeft mij drie jaar geduurd om een 5 mans squad te vormen. Een Hongaarse, een Portugees en twee Duitsers, zonder hun ben ik echt een verloren kind...

We wisselen meestal de klasse af, altijd hebben we 2 medics en 2 supports. We hebben alle 5 dezelfde speelstijl. Altijd spotten, altijd vlaggen aanvallen/verdedigen, elkaar ammo en medpackjes geven, het object aangeven wat aangevallen/verdedigd moet worden enz...

Laatst bewerkt: 27 jul 2014

Deel Deze Pagina