De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Tsja… Lazio lijkt mij ook niet de allerleukste club om voor te voetballen maarja...

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tja ... ik vind Lazio nou ook niet echt een geweldige club. Blijf dan lekker nog 'n jaar bij Feyenoord.

Hebben spelers nou echt geen zak in te brengen? Je kan toch ook gewoon weigeren?

3. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Stefan zelf zal best wel willen, zal daar best een beetje meer gaan verdienen enzo… Misschien wil zn chick wel graag naar Italie.

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Gedwongen vertrek inderdaad, die vrienden van Feyenoord zijn nog erger dan Doyen :+

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Had De Vrij misschien nog beter met Koeman mee kunnen gaan naar Southampton nu ze Lovren kwijt zijn geraakt aan Liverpool. :+

6. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Nee sorry, dat kan ik me niet echt voorstellen. Die jongen heeft vrijwillig bijgetekend op momenten dat hij dat niet hoefde te doen, die wordt echt niet gedwongen, dit is gewoon zijn eigen keus.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jammer dat er geen engelse club voor hem gekomen is dan. Lazio zie ik nooit spelen

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Tja, die chick wordt natuurlijk in de eerste maand nog gepaald door een paar ploeggenoten.

Engeland lijkt me veel beter voor hem.. maargoed.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Alsof een van jullie weet waar je over lult. Jullie kijken amper Italië, laat staan Lazio. Echt een schitterende club in de mooiste stad ter wereld. Ze hebben vrij goed ingekocht ook. Behalve de top is Engeland qua niveau ook maar een schromelijk overschat zooitje, maarja daar kijken jullie alleen maar naar hè... Dat bevooroordeelde gelul altijd.

De Serie A lijkt me juist perfect voor een verdediger als De Vrij. Kan daar snel harder en volwassener worden en dan naar een topclub verkassen als ie goed genoeg blijkt (wat ik betwijfel). Voor Strootman en Mertens heeft Italië vooralsnog ook geweldig uitgepakt terwijl heel weinig mensen daar fiducie in hadden.

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Nee, jij bent lekker neutraal. :+

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    In dit geval heeft ie natuurlijk wel een punt. Maar alsnog zou ik liever bij AC Milan, AS Roma, Juventus, Inter of Napoli spelen. Dat racistische gedoe bij Lazio gaat nergens over...

13. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Hahahahaha, lekker die oogkleppen op laten joh! Blijf vooral lekker Serie A kijken en val ons niet elke keer lastig, we weten wel dat jij Serie A het beste vindt. Leuk voor je.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoezo? Nu niet zo snel op je teentjes getrapt raken natuurlijk NERA. Mensen mogen een mening hebben. Vind Lazio nou ook niet echt een fantastische club om naar toe te gaan. Zijn ook zat Nederlandse "toppers" naar verdwenen en kijk waar die nu zijn? ;) Tuurlijk heb je een handjevol spelers die het niveau wel aankunnen en groeien.

Ach, het zal vast allemaal goed komen. Ben blij dat hij niet naar AC Milan gaat. Had je vast een rolberoerte gehad :+

15. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Al die clubs die je nu opnoemt hebben racistische/facistische harde kernen. Dat Lazio vanuit de geschiedenis de facistische club is heeft met de vroegere vermenging van voetbal en politiek te maken in Italie. Beetje dom dat mensen nog steeds denken dat Lazio een apart geval is in de Serie A terwijl dat soort gedachtes daar alom heersen in harde kernen van clubs.

16. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb me er niet in verdiept maar Lazio heeft de naam en wat ik ervan heb gezien kan ik nou niet echt waarderen. Volgens mij zie je dat bij de clubs die ik opnoem veel minder. Is het zo dat racisme bij voetbalclubs in Italie normaal is dan?

Edit: Bij Lazio was het op een gegeven moment ook zo dat de spelers lekker meededen, dat is dan direct van een heel ander niveau.

Laatst bewerkt: 28 jul 2014
  17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kan in ieder geval zeggen dat ik beide competities intensief volg.

Dat racistische gedoe is ook zo overschat man. Er gebeurt daar nooit wat en ze hebben allerlei zwarte spelers. Tuurlijk heeft Lazio de naam niet mee, maar het valt reuze mee.

Jij moet begrijpend lezen en het trekken van logische conclusies nog even opnieuw leren, vrees ik.

Er is een verschil tussen een gefundeerde mening hebben en ongefundeerd bevooroordeeld zijn.

En die hele De Vrij zal me verder jeuken. Ik moet eerst maar eens zien of hij het stapje hogerop aankan. Het WK was prima, maar dat moet ie eerst structureel maar eens laten zien.

Waarom zou ik in godsnaam een rolberoerte krijgen als hij naar Milan gaat? :{

Dit bedoel ik nou. 'Spelers meededen'? Generaliseer niet zo. Alleen die idioot van een Di Canio heeft zich misdragen.

En nee, racisme bij clubs is daar niet 'normaal'. Er gebeurt wel eens wat, maar dat zijn meestal individuen. Maar dat heb je in de meeste mediterrane landen. Qua beschaving lopen ze daar nou eenmaal wat achter op ons.

18. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Niet alleen qua beschaving, ook wat betreft voetbal lopen ze er nog iets achter.

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is ook precies de reden dat ik hem liever naar een competitie zag gaan die ik WEL volg :+

Ik vond de transfers van Mertens en Strootman naar Italie inderdaad ook maar dubieus destijds maar zij doen het daar inderdaad fantastisch

Komt denk ik nog een beetje doordat er de laatste jaren ook wel eens een Eredivisie speler gewoon verdwijnt op het moment dat hij naar Italie ging.

Zoals met Castaignos bijvoorbeeld. Of hoe heet dat jochie ook alweer wat van Ajax naar Juve ging. Echt hele grote succesen in de Serie A hebben we tussen tussen Seedorf en Strootman niet echt gehad toch, veel Eredivisie spelers komen daar toch op de bank of tribune terecht omdat het spel ze minder ligt (zelfde gebeurt ook wel wat met de portugese competitie volgens mij, die mogen hier ook graag shoppen maar breekt er wel eens 1 echt door een topclub met een tussenstop in Portugal? Kan het me niet echt herinneren)

Los van de competitie vind ik Lazio trouwens ook niet de meest aansprekende club, jaren terug met Mihajlovic enzo zag ik ze nog wel eens spelen maar de laatste jaren komen ze niet vaak heel positief in het nieuws voor de niet-Serie-A volgers onder ons.

Maar ik hoop dat je gelijk hebt en dat hij in de kijker blijft op de manier zoals Strootman dat doet.

dat las ik vanmorgen ook inderdaad, leuk als dat soort types in je bond zitten. Maar goed, dit is natuurlijk niet alleen in Italie een probleem , dit heb je van Portugal tot aan Rusland aan toe

Deel Deze Pagina