De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja gast, Castaignos. Die kan er geen reet van en die kon Inter voor een miljoen of twee oppikken en ze hebben er uiteindelijk zeven ofzo voor gekregen. Gewoon een staaltje handel dus. Die gast is zelfs voor Eredivisiebegrippen geen bijzondere speler.

Bouy zat nog niet eens bij het eerste bij Ajax. Italië is niet een land waar jeugd veel kansen krijgt als je geen uitzonderlijk talent bent. Gewoon een bijzonder domme beslissing, mede gestuurd door die dikke Raiola, natuurlijk. Maar zo'n Bouy had het bij City of Chelsea ook niet gered. Je kunt zulke lijstjes van geflopte jongens ook voor de PL maken, en waarschijnlijk is dat lijstje nog langer ook.

Ik ga ook niet beweren dat de Serie A voor iedereen geweldig is. Er is een enorme berg aan te merken op hoe het daar nu gaat. Maar ik denk dat De Vrij hier een goede beslissing mee heeft genomen. Prima tussenstap als hij inderdaad over voldoende talent blijkt te beschikken.

Laatst bewerkt: 28 jul 2014
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612

Eh? :+

Laatst bewerkt: 28 jul 2014
  3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Toen nog concurrent, vermoed ik ;) Lazio had echt een afbraakploeg de afgelopen jaren. Maar dat neemt niet weg dat het een mooie club is en dat ze redelijk gericht hebben ingekocht.

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben zo benieuwd naar El Ghazi komend seizoen. Ik kan me best inbeelden dat Fischer zijn basisplaats kwijt raakt omdat hij nog zo lang geblesseerd is. Misschien kan Frank hem dan eens op het middenveld zetten in een rol zoals die van Erikssen.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat ik tegen Benfica zag van Andersen beviel me zeer. Hoop dat ie dat doortrekt, dan kan hij op het middenveld spelen.

Fischer ligt er nog wel ff uit toch?

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Andersen zal hoogstwaarschijnlijk de concurrentie aangaan met Thulani ja, ik mag hopen dat hij die strijd gaat winnen. Serero speelt meer als een 2e VM in plaats van de verbindingsspeler die je daar nodig hebt.

Als El Ghazi daadwerkelijk ook echt bij de selectie blijft, zal hij waarschijnlijk met Muric moeten strijden voor de plek van Schone. Ik blijf het zo doodzonde vinden dat de Boer zegt dat Klaassen zo onomstreden is en er niet echt een concurrent voor de rechts half is. Dat wordt weer zo´n geval als Siem de Jong ben ik bang.

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog wel een tijdje ja. Oktober op zijn vroegst dacht ik.
    Klaassen heeft het de eerste seizoenshelft echt heel goed gedaan hoor. Siem de Jong was een stuk beperkter dan Klaassen tot nu toe heeft laten zien.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb hem ook echt gemist op het WK, had hem zoveel liever erbij dan Ronaldo =(

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ok, Klaassen kan goed voetballen ja, heeft mooie dingen laten zien. Opbouwend laat hij alleen nog te weinig zien, fungeert meestal als eindstation helaas. Als middenvelder staat hij naar mijn mening vaak iets te diep, leuke loopacties allemaal maar vaak slecht aanspeelbaar, koning verstoppertje.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is waar en daar zal hij ook aan moeten werken :)

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat ik alleen probeer te zeggen dat het hypocriet is dat het lijkt dat hij al zeker is van zijn plek zolang die fit is, zoals een Siem de Jong ook had. Concurrentie moet voor iedereen aanwezig zijn.

13. Touchee85

Touchee85 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maar dat is toch ook zijn taak. Aanvallende middenvelder, beetje kort achter de spits.
    Soms staat ie gewoon vrij, maar dan durven de centrum verdedigers niet in te spelen. Dat zie je best vaak. Dan gaat de bal weer terug naar de ander of naar Blind.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    [yt]oNx_vFlXUac[/yt]

Stefan the FREE. :cool:

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Holy Motherfuckers, alsof hij de messias is :D

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Beste verdediger van het WK (met Vlaar) voor 8.5 miljoen euro. Dat is ook een koopje natuurlijk.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Echt een koopje. Pff waarom hebben wij nog nooit die knaller.

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Niet?
    Drenthe?

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb echt het idee dat zelfs een 3e keeper zo wordt onthaald in Italië 8)

Ik zou nu meer met de wedstrijd tegen Besiktas in mijn hoofd zitten, die wedstrijd kan je nu helemaal vergeten.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    8)

Deel Deze Pagina