[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    :emo:

VN heeft geen oplossing en deze simpele jongen moet op een gameforum maar de oplossing geven en anders moet je je mond houden.

Zat je te smoken gister ofzo?

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die man uit Israël gisteren bij Nieuwsuur gaf mij echt rillingen over mijn lijf.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Die taxi chauffeur?

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja tuurlijk rijd maar weg :emo:

Sent from my Willem9000

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Daar heb je je antwoord. Hij houdt wijselijk zijn mond dicht. Anders blaast hij dat hele conflict op.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja Tyrant, waarom kom je niet even met een oplossing 8) Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, kind kan de was doen.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Yeey.

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Eigenlijk wel grappig dat Oekranie nu de gene is die dwars ligt om de ramp plek te kunnen bezoeken van het vliegtuig. Omdat zij zo nodig ineens in dat gebied moeten gaan vechten.

En het Westen blijft de Seperatisten maar de schuld geven. Terwijl zij er ook niks aan kunnen doen dat ze de onderzoekers steeds terug moeten sturen omdat Oekranie nu ineens offensiever bezig is en het gebied veel gevaarlijker is.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vond hem nog relatief mild. Ik zou me een stuk minder kalm opstellen als ik in zijn schoenen stond.

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat gedoe in de Gazastrook is toch iets wat al jaren zo niet eeuwen speelt? En nee ik heb niet onder een steen geleefd maar zie totaal niet wat er nu anders is en waarom we allemaal de straat op zouden moeten gaan met vlaggen zwaaien (ISIS?! WTF) en 'free Palestina' roepen... Net of dat gaat helpen. Man, man, man...

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Discussie is nog geen 70 jaar oud.
    En verder, wat probeer je nou duidelijk te maken? Dat het je geen reet interesseert? Man man wat een post :lol:.

Of heb je in alle MH17 even gemist dat men een offensief is begonnen in Gaza?

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Hij bedoelt dat er nu ineens discussie over is, terwijl het hele conflict al lang aan de gang is :).

Is helemaal niet zo'n rare opmerking als dat jij het nu doet lijken.
    Zware dag vandaag?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik vind het niet heel gek dat Israel een 3e Gaza offensief begint en daardoor protesten beginnen ja. Dan veranderd er wel degelijk wat?

Maar met opmerkingen als waarom mensen de straat op gaan en dat dit toch al eeuwen speelt en protesteren niet helpt vind ik nogal afstandelijke opmerkingen.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    't Is ook nogal een afstand.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Precies.

Dit speelt al zolang dat ik er echt niet wakker van lig. Die haat daar zal ook echt niet over gaan als wij met vlaggen gaan zwaaien. En nee protesten in Nederland zal echt niet helpen nee... wat willen ze dat wij doen dan?

Edit: Trouwens jij noemt het wel een offensief maar dat offensief is dus al heel lang bezig. Het is over en weer.
    Ik kan mij van mijn 32 jarige leven geen dag herinneren dat het daar ooit vrede was.

Laatst bewerkt: 30 jul 2014
  17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Afgaande wat de protestanten riepen, willen ze een 2e holocaust. :emo:

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Vrede en wapenstilstand zijn dan ook 2 totaal verschillende dingen.
    Het conflict is meerdere keren, waaronder dus afgelopen weken, tot een hoogtepunt (of beter gezegd, dieptepunt) geraakt. Laatste offensief is geloof ik van 2008 ofzo?

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hot news vandaag op Nu.nl

http://www.nu.nl/wetenschap/3841025/gamers-horen-nog-explosies-afloop-van-spel-.html

Ik dacht al, wat hoor ik de hele dag, maar nu weet ik het! Nu direct EA en Microsoft maar aanklagen dat ik gebrainwashed ben door Battlefield 4 en mij totaal niet meer weet te gedragen in de maatschappij.

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    lol... dus jij wil beweren dat die protesten die in Nederland gehouden worden enkel en alleen voor een wapenstilstand zijn? 8)
    Natuurlijk niet! Als ik het goed heb willen mensen toch overal bloempjes en bijtjes oftewel vrede zien? Helaas is dat niet overal mogelijk blijkbaar... want die haat onderling daar is ondoorgrondelijk en dus al heel lang aan de gang. Een wapenstilstand lost niks op dat weet jij zelf ook wel hoop ik?!

Deel Deze Pagina