De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je hebt geen ongelijk maar als fan van de verkopende club vind ik het voor 1 van de zeer weinige spelers die we nog hebben die eens het verschil kan maken (we hadden eigenlijk alleen Bilal en Ziyech nog) dan weer een prijs waarvoor je niet perse hoeft te verkopen.

Er zit bet potentie in om flink wat meer waard te worden

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Eerste berichten waren 1 miljoen, dus ik was nogal teleurgesteld over 3,5 :+

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die linker ziet er afgetraind uit.

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Daarom zal hij ook maar 8 maanden nodig hebben om fit te worden. Komt goed.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259

Lijkt wel een supporter zo.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    1 miljoen was ik echt over de zeik geweest. Ik vind je belangrijkste spelers voor 3,5 verpatsen al getuigen van 0,0 ambitie maar voor 1 miljoen kun je net zo goed ophouden

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Noem me maar racist, maar die Bilal zal het wel weer hoog in de bol krijgen en een lastig ventje worden.

Wilkshere is natuurlijk een fantastische upgrade t.o.v. Schaken ;)

8. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Sowieso vind ik die Sinkgraven een groter talent, of is dat meer een middenvelder? Dacht dat van Basten hem in ieder geval ook wel eens als buitenspeler opstelde. Veel beter overzicht en een betere traptechniek.

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat heb ik ook. Hij had al een beetje een kut instelling. Ook met hoe hij reageerde over Ajax.

Sinkgraven is een talent maar een totaal ander type dan Bilal. Meer een middenvelder ook inderdaad.

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Natuurlijk is het veel te veel voor een jongen die nog geen volledig seizoen in de Eredivisie heeft gespeeld.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dus als Boetius een half jaar na z'n debuut verkocht was voor 3,5 dan had je dat een dikke klapper voor Feyenoord gevonden?

Het gaat erom wat voor waarde je als club aan je spelers hangt. En heel veel mensen zagen in Bilal wel de opvolger van Assaidi, het was best een publiekslieveling met veel talent en vooral ook een hoge entertainmentwaarde, hij probeert altijd wat leuks.

En ja Sinkgraven is absoluut ook een talent maar die moet je meer zien als een soort Van der Vaart (qua type dan he, niet qua kwaliteit :+) dan als een buitenspeler met een echte actie

Laatst bewerkt: 31 jul 2014
  12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Uiteraard, Heerenveen mag vragen wat 't wil natuurlijk.

Maar je bent imo gek als je 3,5 miljoen euro op tafel legt voor iemand die ALLES nog moet bewijzen.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    16 miljoen voor Sulejmani was gek.

3,5 voor een talent wat een half jaar in de subtop heeft mee gedraaid en toch steeds wel een smaakmaker was (en volgens mij ook nog wel een aardig lang contract had?).. Ik vind het niet raar

wat heeft Ajax voor Zivkovic betaald?

Ik ben het wel met je eens als je zegt 'raar dat Feyenoord nu 3,5 miljoen op tafel gooit voor een talent terwijl in de jeugdopleiding X,Y en Z rond lopen'

En ik snap ook niet helemaal dat ze een linksbuiten prioriteit lijken te geven boven het vervangen van De Vrij, Janmaat, Martins Indi. Of zijn daar allemaal al kant en klare vervangers voor?

Boulah en Wilkshire is natuurlijk leuk en aardig maar daar verdien je geen kut aan. Die kosten alleen maar geld.

Laatst bewerkt: 31 jul 2014
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar zou ik als Groningen supporter helemaal niet blij mee geweest zijn dan, want daar is de spoeling qua talenten ook best dun.. Kostic zal nog wel wat opleveren natuurlijk

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Het Noorden heeft gewoon niks te zeggen joh.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niet sinds het Sulejmani incident :+

Maar Zivkovic voor 2,5 .. Ik heb dat destijds niet helemaal mee gekregen maar ik kan me lastig voorstellen dat bijv Twente of AZ hem voor dat geld zou laten gaan

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Feyenoord had toch ook interesse in van A(a)nholt? Ik hoop niet dat zulke spelers van de baan zijn nu Wilkshire er is.

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Van Aanholt is een Linksback en voor, dacht ik, 4 jaar naar Sunderland :+

Deel Deze Pagina