Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    not great value is gewoon PR praat voor concurrentie

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Precies. Ze hadden gewoon moeten zeggen we gaan vol voor PS Now ofzo of misschien later. Maar om een andere service af te kraken omdat het "not great value" is waar jezelf een slechtere "value" hebt is gewoon niet slim.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Sony is gewoon hun relatie met Activision aan het versterken jongens ;-)

Destiny anyone?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moeten ze ook wel eerst COD hun kant op krijgen. Anders is niet slim. ;)

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat heeft de dienst van EA met PS Now te maken? PS Now is toch alleen voor de PS 1,2 en 3 games terwijl die van EA voor PS4 games zou zijn. Dus lijkt mij niet dat ze met elkaar gaan concurreren

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoef niet echt te concurreren. Al is volgens mij het plan om later ook PS4 games te doen.
    Maar roepen dat het "not great value" is waar je voor de 4 EA games die een stuk nieuwer zijn 30 dollar betaald en voor een oudere PS3 game je ook 30 dollar betaald maar alleen de game 30 dagen hebt ipv een jaar. Is roepen "not great value" niet zo slim.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In vergelijking met PS+ is het toch ook geen 'great' value? Ik snap wel wat ze ermee bedoelen. Als je op de PS3 ziet hoeveel games je in een jaar gekregen hebt.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat het niet om. Gaat erom dat ze die EA access af kraken mbt value waar ze het zelf 10x slechter doen met PS Now. Gewoon domme PR.

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Als de afgelopen jaren van EA je iets geleerd heeft dan weet je dat deze service enkel verschikkelijk nadelig voor de consument gaat zijn...

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    PS Now is nog niet eens officieel uit dus hoe doen ze het daar slechter mee? Wie weet of die prijzen die wij ooit eens hebben gezien wel de uiteindelijk prijzen zijn

En voor PS+ is het idd niet handig als ze deze service ook aanbieden want zo krijg je natuurlijk nooit bijvoorbeeld een BF4 met PS+ terwijl er nu nog wel een kans is

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja want EA gaat natuurlijk heel happig zijn om daar aan mee te werken

Not

Sony wil gewoon geen concurrentie dus nu word het een spelletje van wie het meest te verliezen heeft

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Neem toch aan dat Sony EA (of welke uitgever) dan ook een vergoeding betaald voor de games die ze gratis op PS+ gaan aanbieden dus wat betreft denk ik dat we nog gewoon EA games kunnen verwachten

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan toch dingen kopen in de Beta. En niemand is te spreken over de bedragen momenteel. Dus dan zeggen dat EA access "not great value" is waar iedereen momenteel zeurt of de veel te hoge bedragen van PSNow is niet slim en creƫert alleen maar een slechter beeld van PSnow. Want over die quote vallen nu veel mensen op verschillende fora. Maar ja maar ik val in de herhaling.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb mij er verder niet mee bezig gehouden maar ga er toch van uit dat je in de beta niets moet kopen maar dat het daar gratis is.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij is het al een tijdje dat je moet betalen. Volgens mij gaat die vandaag ook in open beta.

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    EA laat gewoon nog games uitkomen op PS plus hoor, zij krijgen daar uiteraard ook gewoon een bedrag voor van Sony.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    PS Now is een beta. Dus ik vind die vergelijking niet echt kloppen. Maar goed door EA access zullen er dus geen EA games meer in G4G gaan zitten. En als meer uitgevers dit gaan doen krijg je dadelijk geen zak meer met G4G. Blijft er alleen nog crap over. Heel goed dus dat Sony er niet aan mee wil werken. Alleen maar in ons voordeel. Straks heb je 10 abonnementen voor dit soort services en je G4G/PS+ games verdwijnen. Nee dank je...

Daarnaast kun je PS Now ook totaal niet met deze service vergelijken. Snap ook niet dan mensen dat doen. Het is niet eens appels met peren vergelijk, maar appels met bakstenen...

Laatst bewerkt: 31 jul 2014
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    EA access is ook een Beta.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja helemaal niet aan gedacht. Maar goed, nog een ninja edit gemaakt. Totaal andere soort service die je gewoon totaal niet kunt vergelijk. Ik ben het totaal eens met de 'value' uitspraak.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat niet om het vergelijken. Gaat daarom dat ze EA access afkraken maar misschien eerst even goed moeten kijken naar wat ze met PSnow doen en de prijzen. Voordat ze zulke opmerkingen maken.
    Maar goed val in herhaling.

Laatst bewerkt: 31 jul 2014

Deel Deze Pagina