Precies. Ze hadden gewoon moeten zeggen we gaan vol voor PS Now ofzo of misschien later. Maar om een andere service af te kraken omdat het "not great value" is waar jezelf een slechtere "value" hebt is gewoon niet slim.
Wat heeft de dienst van EA met PS Now te maken? PS Now is toch alleen voor de PS 1,2 en 3 games terwijl die van EA voor PS4 games zou zijn. Dus lijkt mij niet dat ze met elkaar gaan concurreren
Hoef niet echt te concurreren. Al is volgens mij het plan om later ook PS4 games te doen. Maar roepen dat het "not great value" is waar je voor de 4 EA games die een stuk nieuwer zijn 30 dollar betaald en voor een oudere PS3 game je ook 30 dollar betaald maar alleen de game 30 dagen hebt ipv een jaar. Is roepen "not great value" niet zo slim.
In vergelijking met PS+ is het toch ook geen 'great' value? Ik snap wel wat ze ermee bedoelen. Als je op de PS3 ziet hoeveel games je in een jaar gekregen hebt.
Gaat het niet om. Gaat erom dat ze die EA access af kraken mbt value waar ze het zelf 10x slechter doen met PS Now. Gewoon domme PR.
Als de afgelopen jaren van EA je iets geleerd heeft dan weet je dat deze service enkel verschikkelijk nadelig voor de consument gaat zijn...
PS Now is nog niet eens officieel uit dus hoe doen ze het daar slechter mee? Wie weet of die prijzen die wij ooit eens hebben gezien wel de uiteindelijk prijzen zijn En voor PS+ is het idd niet handig als ze deze service ook aanbieden want zo krijg je natuurlijk nooit bijvoorbeeld een BF4 met PS+ terwijl er nu nog wel een kans is
Ja want EA gaat natuurlijk heel happig zijn om daar aan mee te werken Not Sony wil gewoon geen concurrentie dus nu word het een spelletje van wie het meest te verliezen heeft
Neem toch aan dat Sony EA (of welke uitgever) dan ook een vergoeding betaald voor de games die ze gratis op PS+ gaan aanbieden dus wat betreft denk ik dat we nog gewoon EA games kunnen verwachten
Je kan toch dingen kopen in de Beta. En niemand is te spreken over de bedragen momenteel. Dus dan zeggen dat EA access "not great value" is waar iedereen momenteel zeurt of de veel te hoge bedragen van PSNow is niet slim en creƫert alleen maar een slechter beeld van PSnow. Want over die quote vallen nu veel mensen op verschillende fora. Maar ja maar ik val in de herhaling.
Heb mij er verder niet mee bezig gehouden maar ga er toch van uit dat je in de beta niets moet kopen maar dat het daar gratis is.
EA laat gewoon nog games uitkomen op PS plus hoor, zij krijgen daar uiteraard ook gewoon een bedrag voor van Sony.
PS Now is een beta. Dus ik vind die vergelijking niet echt kloppen. Maar goed door EA access zullen er dus geen EA games meer in G4G gaan zitten. En als meer uitgevers dit gaan doen krijg je dadelijk geen zak meer met G4G. Blijft er alleen nog crap over. Heel goed dus dat Sony er niet aan mee wil werken. Alleen maar in ons voordeel. Straks heb je 10 abonnementen voor dit soort services en je G4G/PS+ games verdwijnen. Nee dank je... Daarnaast kun je PS Now ook totaal niet met deze service vergelijken. Snap ook niet dan mensen dat doen. Het is niet eens appels met peren vergelijk, maar appels met bakstenen...
Ja helemaal niet aan gedacht. Maar goed, nog een ninja edit gemaakt. Totaal andere soort service die je gewoon totaal niet kunt vergelijk. Ik ben het totaal eens met de 'value' uitspraak.
Gaat niet om het vergelijken. Gaat daarom dat ze EA access afkraken maar misschien eerst even goed moeten kijken naar wat ze met PSnow doen en de prijzen. Voordat ze zulke opmerkingen maken. Maar goed val in herhaling.