[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ze willen dat de bombardementen stoppen ja. Ik heb ze echter nergens om vrede horen roepen ofzo. Je hebt er ook nog wat extremisten lopen die totale vernietiging van Israël willen.
    Daarnaast willen ze de wereld laten zien dat Israël Gaza redelijk naar de Teri g bombardeert. Dat jij dat zinloos vind zegt niet dat die mensen dat niet mogen doen...? Of dat het niet helpt, want jij begint er wel over ;)

Laatst bewerkt: 30 jul 2014
  3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Misschien is dat ook juist ook wel het punt? ;) En dit nieuws mij dus idd niet echt boeit. Maar ik vroeg mij wel af waarom er op eens allemaal protestmarsen waren en vlaggenzwaaiers (met nog wel bepaalde vlaggen die nou niet voor liefde en vrede staan! :+) in het nieuws waren. En of dat dus ook maar iets van zin heeft...

Edit: tuurlijk van mij mogen ze dat zeg ik ook nergens alleen of het maar ook iets uithaalt om in Nederland zulke protesten te gaan doen? Ik denk het niet... mijn punt dus ook. ;)

Laatst bewerkt: 30 jul 2014
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Of het zin heeft is niet echt van belang vind ik... Die mensen willen gewoon een punt maken, hun 'volk' steunen.

En waarom er 'opeens' protestmarsen zijn is omdat. Israël een omvangrijk grond offensief is gestart. Dat is wel een ontwikkeling in het conflict. Dat je daar tegen protesteer betekent niet dat je voor vrede bent lijkt mij.

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Daarom het is één en al haat daar. Niks geen vrede en zal er ook nooit komen.

Maar goed jij jou ideeën over dit conflict en de protesten ik de mijne.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik zeg nergens iets vier het conflict zelf, maar goed...

Het zal idd nooit vrede daar worden. Maar moet je dan maar neerleggen bij bombardementen? Lijkt me weer het andere eind.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vreemd verhaal van Israël dat Hamas expres het staak het vuren heeft verpest.. Wat hebben ze daaraan?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Israël sloopte wat tunnels, Hamas vond dat een schending van het staakt het vuren.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zag gister een stukje op het nieuws wat alles zei ver deze oorlog. Een Palestijn vertelde dat ze zijn zusje in een rolstoel op straat hadden neergezet zat Israël geen raketten zou schieten. Nu lag ze daar al 5 dagen dood naast de rolstoel en hij was kwaad op o.a. het Rode Kruis omdat ze niks aan deden...

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dan ben je ook wel een ontzettende idioot natuurlijk.

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
  12. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Klopt. Het is volstrekt normaal dat ze een gehandicapte vrouw vermoorden.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Tuurlijk niet. Maar als je ziet wat daar gebeurt dan zet je toch niet uit vrije wil je gehandicapte zus in als menselijk schild...

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wat denken jullie dat er met de Ebola epidemie gaat gebeuren moeten wij (in de EU) ons niet gaan voorbereiden op een epidemie hier? Je hoort er namelijk maar heel weinig over in het nieuws maar Ebola is nou niet bepaald een virus waar makkelijk over gedaan moet worden.

Aangezien het wel steeds dichterbij komt. *+18 let op grafisch materiaal!

Laatst bewerkt: 7 aug 2014
  16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zolang Ebola niet verspreidt via lucht en alleen via lichamelijke stoffen is er nog geen reden tot zorg. Daarnaast heeft Ebola een korte incubatietijd en vermoord het de drager zeer snel waardoor internationale verspreiding dusver niet aan de orde is.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Amerikanen zijn btw wel weer beter door een speciaal test serum las ik gisteren.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    De vraag is nog maar of het hier daadwerkelijk een epidemie zal worden. Vooral door de erbarmelijke omstandigheden in die Afrikaanse landen is het daar een enorm probleem. Daarnaast heb ik gelezen dat weinig mensen daar ook iets hechten aan quarantineregels en dus verspreid de ziekte zich makkelijk via stoffelijke overschotten.

En @Hybrid: De Amerikanen hebben inderdaad een testserum meegestuurd met twee onderzoekers, maar zoals het woord al zegt: Het is een testserum. Het is nog niet eerder op mensen getest en hoeft dus totaal niet te werken. Er zullen vast ook genoeg laboratoria in Europa aan testserums werken, zelfs al voor deze uitbraak.

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Klopt.. ik vind het best spannend eerlijk gezegd.
    Maar vooral omdat er maar heel weinig aandacht voor is.
    Het is een mutatie wat nog resistenter schijnt te zijn en we hebben er al geen vaccin voor. Bovendien kan het zich verspreiden door de lucht en is via vliegtuig al naar Nigeria gebracht.
    Dus ja, wie zegt dat er niet iemand die het virus heeft ook naar Amerika of Europa gaat. Het is besmettelijk en er is eigenlijk maar weinig aan te doen. Vrij hoog percentage sterft.

Dus ja eigenlijk weet je niet wat er gaat gebeuren.
    Maar het gebrek aan aandacht baart me wel enig zorgen.
    De hele wereld zou zich hierop moeten concentreren.

Dat lijkt het dus wel te doen..
    De enige 'oplossing' is denk ik de dragers inderdaad laten sterven met het virus.

Laatst bewerkt: 7 aug 2014

Deel Deze Pagina