De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ah ok, ik moet het nog zien. Is wel een broodvoetballer natuurlijk.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie het never nooit gebeuren, maar ik zou het echt grandioos vinden _O_

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal kansloos is het niet, anders hadden Overmars & Kinsbergen niet de moeite genomen om naar Parijs te gaan.

Ajax gaat er vol voor dat is wel duidelijk. Signaal van Eto'o dat hij openstaat voor Ajax, dag later meteen aan tafel. En uiteraard zijn omgeving proberen te beïnvloeden (Hiddink en Rijkaard).

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook maar ik kan me niet voorstellen dat iemand die een paar jaar geleden nog 1 van de 3 best betaalde voetballers ter wereld was nu voor 1/20e van dat geld in de Eredivisie wil spelen

dan kan hij toch ook naar de MLS of Qatar of noem maar een plek op waar hij eeen veelvoud kan verdienen van wat Ajax hem kan bieden

Of heeft hij een vriendin in Amsterdam ofzo :+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alsof die nog extra geld nodig heeft. :+

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Meest bizarre aan dit hele gedoe rond Eto'o vind ik nog wel dat The Sun gewoon een kloppende primeur had 8).

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ken Eto'o zijn beweegredenen niet en of hij nog voor het geld speelt. Maar het is niet zo omdat je al 70 miljoen op je bankrekening hebt staan dat je dan opeens genoegen neemt met 1.5 miljoen bruto en een tekenbonus van 2-3 miljoen euro.

Hij is nog altijd 'maar' 33. En er zullen zat teams zijn in Italië of Engeland (QPR waarschijnlijk) die hem zo 2 miljoen netto aanbieden, plus een mooie tekenbonus. Als je nu nog kunt cashen in de grote competities dan blijf je dat doen. Op je 36ste trek je dan naar Qatar en vraag je 6 miljoen netto per jaar.
    Als Eto'o straks op de tribune zit bij Ajax-Vitesse en merkt hoe matig het voetbal is en hoe jong zijn team is, dan bedankt hij er netjes voor.

Ik herinner me een interview van Seedorf waarin hij aangaf waarom hij niet terug wou komen naar Ajax (of ik beeld het me in dat hij dat zei). Maar het ging er om dat dat hij op zijn 34-36ste nog mee kon op dat niveau bij Milan omdat iedereen zijn rol kent in het team, merendeel zijn volwassen spelers van boven de 24, dus echte mannen in plaats van jongetjes van 18-20 die net komen kijken bij Ajax. Bij Ajax krijg je dan het probleem dat het nog allemaal wat zoeken is, niet iedereen weet wat hij moet doen, niet dezelfde automatismen zitten in het team zoals bij Milan en dat zou dus betekenen dat Seedorf VEEL meer moeite moet doen bij Ajax ondanks het feit dat je op een minder niveau speelt.

Kijk maar naar Van Bommel. Had nog makkelijk een jaar bij Milan kunnen spelen. Bij PSV had hij het zo moeilijk, ondanks Strootman, Mertens, ... rond hem.

Laatst bewerkt: 9 aug 2014
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Hallo, hij heeft wel bij Anzhi gespeeld hè... En bij het WK moest meneer per se een ander hotel omdat die van Kameroen niet goed genoeg was. Toen is die daar in zn eentje weggegaan...

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

Jawel!

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is niet de slechtste photoshop aller tijden maar ook niet de beste :+

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Is dit een reactie op mij? Waar doel je dan op, welk deel van mijn post?

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Enoh terug bij Ajax? :+

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Diego Lopez naar AC Milan. :D

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wahlberg: maar eto'o is geen Seedorf ;) ik denk alsnog niet dat dot gaat gebeuren, maar eto'o had zelf aangegeven de jonge ploeg van Ajax interessant te vinden. Daarnaast CL en een grote kans op kampioen worden :p financieel is Ajax de minste club die met hem heeft gesproken, maar sportief gezien niet.

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    En...? Ik schat Seedorf hoger in, ook al spelen ze op verschillende posities.

Eto'o op zijn leeftijd is een speler die vooraan moet blijven hangen en wachten op een goede bal maar dan heb je wel een speler nodig die zo'n bal kan geven zoals bv. Sneijder dat deed.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar het betekent niet dat niemand hier wilt of gaat spelen puur omdat een fucking Seedorf het zei. Seedorf had ook nog een mooie positie binnen AC. Beetje zoals Pirlo met Juve nu. Oud, maar nog steeds van grote waarde

19. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Als ze die weten te contracteren dan is overmars wel een baasje (ik hou niet van ajax verre van zelfs) Stel je voor samuel etoo in de eredivisie. Mocht dit gebeuren dan kunnen de 5 keer oprij tattoos al prematuur gezet worden. Niet te stoppen voor Eredivisie clubs. Jewcounter met etoo voorop :+ . Klein beetje hulde toch naar ajax dat ze hem er over aan het nadenken kunnen krijgen.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    5 jaar op rij ja? Dan is die gaat 38. Niet te stoppen!

Deel Deze Pagina