De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... en alsnog beter is als de spitsen die ze hebben gehad :+

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Is nog steeds een uitstekende spits voor veel clubs, en zeker in de eredivisie.

Iets anders, op verschillende Ajax fora gaan geruchten dat Ajax bezig zou zijn met een terugkeer van Nigel de Jong. Dat zou misschien nog wel mooier zijn!

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Respect als Nigel dat doet maar hij kan nog makkelijk bij de top van Engeland mee. Ik hoop echt dat Arsenal hem haalt.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    De Jong zou ik een grotere stunt vinden 8) die gast is beter en beter geworden sinds hij uit AMsterdam is vertrokken namelijk

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De Jong is precies het soort speler wat ze daar nu niet hebben idd. De Jong op de plek van Arteta en dan ziet Arsenal er ineens nog een stuk steviger en gevaarlijker uit

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik hoef De Jong niet bij Arsenal te zien hoor..

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Laat hem maar lekker bij Ajax komen als Blind weggaat :+

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Goed dat jij daar ook de baas bent. :thumbs:

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik heb toch liever Khedira bij Arsenal maar dat lijkt niet meer door te gaan jammer genoeg.

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Beide geweldige spelers.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    'Feyenoord verrast en haalt Kazim-Richards binnen'
    Woensdag, 13 augustus 2014 om 07:00

Kazim-Kazim..

Edit:
    De Daily Mail claimt dat United goede hoop heeft op de komst van Blind, na een 'doorbraak in de gesprekken' met Ajax over een transfersom. Volgens de tabloid zal de verdediger annex middenvelder twintig miljoen pond, omgerekend zo'n 25 miljoen euro, moeten gaan kosten. United schijnt bereid om dat bedrag op tafel te leggen voor de 24-jarige Blind, die bij Ajax nog een contract voor twee seizoenen heeft.

Het is en blijft de Daily Mail maar 25m.. Zo'n bedrag ga je nooit meer krijgen.

Laatst bewerkt: 13 aug 2014
  12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    25m altijd doen, dat is gewoon een uitstekende prijs voor hem. Vergelijkbaar met het geld wat er voor Sneijder en Suarez binnen gehaald is.

En ik vind Blind bij Ajax heerlijk maar ik zie hem (itt tot Suarez) niet binnen een paar jaar 3 keer zo veel waard zijn, en al helemaal niet als hij bij Ajax blijft

cashen op dat goede WK nu

13. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Tering jantje, 25 miljoen :| Dat is dus Pelle + Martins Indi + Janmaat…………….

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Kazim gaat dus echt naar Feyenoord. Ik dacht dat ze een goede spits wilde halen?

15. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Dit zou de 2e spits moeten zijn, of 2e rechtsbuiten ofzo. Wordt qua selectie invulling vergeleken met Armenteros. Maar dan nog, niemand kent hem, 203 wedstrijden, 20 goals, het zal wel...

16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Snap ook niet echt wat ze met hem willen. Schijnt dat hij komt omdat de 'topspits' pas aan het einde van de transferperiode komt en hierdoor toch nog wat aanvallend vermogen mee te geven.

Verder hoop ik stiekem gewoon dat Ziyech komt van Heerenveen. Guidetti zou ook leuk zijn, maar zie ik niet zo snel gebeuren.

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Het is huur, dus lijkt me niet teveel risico.

Ik hoop nu toch op Guidetti. Ja, het is een risico, maar dat zal een of andere tropische verrassing ook zijn. Zijn persoonlijkheid en band met Feyenoord zijn in ieder geval géen risico, iets dat je bij een andere speler wel maar moet afwachten.

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    De meeste Feyenoord fans moeten eens wat realiteitsbesef krijgen. (Al kun je dit ook over enkele Ajax fans zeggen met Eto'o.)

Guidetti is lange tijd geblesseerd/ziek geweest, heeft amper minuten gemaakt, oogde heel dik en lomp bij Stoke en toch willen ze hem kost wat kost hebben omdat hij 1 legendarisch seizoen heeft gehad. Iedereen is nu gek van hem maar als hij straks terugkomt en het gewoon niet meer kan dan verliest hij zijn cult status en zal hij door een deel als miskoop worden bestempeld en misschien wel uitgekotst worden. Zo gaat het namelijk in het voetbal. De ene dag ben je een held en de andere dag wilt niemand meer wat van je hebben.

Hoe hard ik het Feyenoord ook gun, ik denk echt niet dat hij het in zich heeft om terug te knallen zoals hij dat toen deed. Van zijn 20 doelpunten waren er 7 trouwens penalty's, dat vertekent de situatie ook al wat.

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hij heeft heel de voorbereiding met de selectie van City meegedraaid en heeft speeltijd gehad in kleinere oefenwedstrijden. Als Feyenoord hem fit genoeg acht, vertrouw ik er op dat hij fit genoeg is.

Feyenoord zal, lijkt me, niet geïnteresseerd zijn als hij dik, lomp en blessuregevoelig is.

edit: er is veel realiteitsbesef, groot deel van de supporters wil hem niet of voor weinig geld.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    BoooooooooooH!

gun ons onze laatste leuke speler!

Deel Deze Pagina