Ik ben ook altijd wel positief over Vormer, vooral die periode dat Vilhena op de bank zat (vorig jaar voor de winterstop?) speelde Vormer echt prima. Hij raakte toen alleen tijdens de winterstop geblesseerd op trainingskamp.
dat geld voor Vilhena, Ziyech en Toornstra toch ook? Dat zijn ook geen controleurs. Ik zie eerder Vormer nog wel op die plek spelen en dan Immers uit het elftal en Ziyech achter de spits. Want als je hem niet voor die plek haalt moet je hem ook gewoon niet halen. Het is geen linksbuiten
Ja, Vormer is inderdaad niet het bijtertje dat Clasie is, gelukkig wel een stuk minder sierlijk dan Bruins destijds... Tsja, denk dat de catering gewoon erg goed is in het Maasgebouw. Hm, nee das gemeen, maar dat Verhoek tekort komt mag duidelijk zijn, begreep zijn basisplek tegen Besiktas ook totaal niet. Zo zie ik het ook het liefst mocht Clasie weg gaan. Vormer - Viilhena - Ziyech
wie staat er dan rechts half in die situatie? want je zit nog steeds met 2 linkspoten die eigenlijk allebei liever op 10 staan toch?
Man man man, al die discussies over opstellingen en dergelijke terwijl er nog niks binnen is. Laat ze eerst maar een keer iemand echt aantrekken, Hans Kazim duurt ook al erg lang voor iemand die gisterochtend al binnen zou zijn.
Vormer neemt de rol van Clasie over als verdedigende middenvelder. Vilhena blijft staan waar hij nu staat, beetje pendelend en half op links. Ziyech neemt de plek van Immers over als '10'. In praktijk zie je vaak dat Vilhena verdedigend naast Clasie komt en aanvallend naast Immers, echt een links- en rechtshalf hebben we niet. EDIT: @FR-thaan, boeien, het is toch leuk om te speculeren. Jij verheugt je vast ook al op een biertje die je nog moet gaan bestellen toch?
Die gaat dus niet weg. Edit: Rekik voor één seizoen verhuurd aan PSV. Ziyech en Toornstra zouden ze 'niet' willen hebben.