Ik ben gister ook eindelijk begonnen. Eerst met lvl 60 wizard door Act 1 heen geknald op Master , dat ging zo makkelijk vergeleken met Master I in Diablo III dat ik een paar keer heb gekeken of de moeilijkheidsgraad wel klopte. Toen kwam ik in Act II en werd het ineens een stuk lastiger, ik snapte het eerst niet helemaal maar dat komt natuurlijk omdat ik nu weer qua gear underlevelled kan zijn
Daarna even een stukje ACT IV gedaan met een level 60 barbaar op Master I en dat ging vreemd genoeg ook weer vrij makkelijk, terwijl de gear die ik daarvoor heb echt minder is dan voor m'n wizard..
Ga straks nadat ik naar de tandarts ben geweest en het huishouden gedaan heb zsm door Act V heen knallen zodat ik Adventure mode kan doen en m'n die beide characters naar lvl 70 brengen zodat ik ook lvl 70 drops krijg. Vind het zo irritant als er een mooie legendary dropt die niet max level is want die gebruik je na een paar uurtjes toch nooit meer
Nog geen nemesis gezien maar al wel 1 gift die gedropt was, vind het een leuke toevoeging en vind het ook leuk hoe ze het geimplementeerd hebben
er dropt gewoon echt 'Gift for GakkieNL' , dus je hoeft niet zelf te gaan spitten wie met welke class speelt en welk level hij heeft en wat dus een geschikt kadootje zou zijn. Er dropt gewoon iets relevants en dat stuur je op
Los van dat het nog soepeler speelt en er nog strakker uit ziet viel het me ook op dat er meer events zijn in de normale acts, de mob density nog hoger is en ik zag ook wat effecten op vijanden die ik volgens mij nog niet eerder had gezien, zoals Poison
draagt allemaal bij aan extra speelplezier, ik ga me hier ook wel mee vermaken tot Destiny
Klik om te vergroten...