1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Chill dat je in kan stellen in welke act je de adventure mode wil beginnen. Bij sommige act's moet je een behoorlijk eind lopen om bij de blacksmith, jeweler of kadala te komen. Nu gewoon altijd in act 1 of 2 beginnen.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Of de ander acts. Gewoon teleporten en klaar. Zo kun je met 4 man ook heel rap voor alle bounties heen in alle acts.

Voor de beginners, heb dit van Inferius: Paragon maakt geen reet uit. Is een digitale status. De vetste items kun je ook nog steeds op normal halen en je hoeft niet persé Paragon 240+ te zijn om meer kans te maken op een vet item. Tenzij dit allemaal veranderd is voor de console, maar daar heb ik niets over gelezen. Bounties solo clearen is dan wel een stukje fijner geworden, rifts helemaal. Thunderfury en al die andere goede legs kun je dus ook op normal halen, met bijvoorbeeld Paragon 1, maar even goed Paragon 240+ Het meeste nut van Paragon zijn de skillpoints elk level weer, daar draait het voornamelijk om. Alle goede loot heb je elk Paragon level evenveel kans op. :thumbs:

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Vanavond eindelijk even een paar uur kunnen spelen.
    Heerlijke game m'n crusader is nu lvl 31 in Act II
    Ik speel zelf op hard maar zet em een tandje hoger als iemand mn game joined.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het jammer dat ik met mijn hardcore poppetje nu niemand kan joinen :mad: Beetje raar dat dat niet kan.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hardcore wordt op een aparte server gespeeld en staat helemaal los van je normal characters. Is ook wel logisch want anders zouden 3 normal characters voor je kunnen tanken.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zo, nog ff Adventure mode gespeeld. Wel cool. Twee keer de worldmap gecleared (10 bounties). Op Master! Ziek hoeveel damage ik nu doe. Zie crits voorbij komen van 4.2M! Level 63 al weer. Gaat snel :)

Moet je btw met die bounties steeds Act I t/m V doen? Of kun je ook Act herhalen ? Zoals ik het nu deed was alle bounties op de 5 acts, inleveren bij die gast en dan weer van voor af aan.

En wat zijn die rifts dan eigenlijk ?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Uitloggen en weer inloggen en dan kan je de Act opnieuw doen. Bepaalde set stukken droppen alleen in Act I bijvoorbeeld uit zo'n cache. :thumbs:

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Maar dan mis je de eindbeloning van die gast, dikke exp en een item cache ? ...

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke, zo uitgelegd is het wel logisch ja :+

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eerst gewoon alle bounties in die Act clearen, dan uitloggen, weer inloggen, en opnieuw al die bounties doen. Je mist niets. Je moet natuurlijk wel even je cache claimen. ;)

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Noob :):

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Omdat ik graag met mensen samen wil spelen?

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    omdat je dacht dat er hardcore en softcore characters in 1 party kunnen ? ^^

Laatst bewerkt: 22 aug 2014
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben gister ook eindelijk begonnen. Eerst met lvl 60 wizard door Act 1 heen geknald op Master , dat ging zo makkelijk vergeleken met Master I in Diablo III dat ik een paar keer heb gekeken of de moeilijkheidsgraad wel klopte. Toen kwam ik in Act II en werd het ineens een stuk lastiger, ik snapte het eerst niet helemaal maar dat komt natuurlijk omdat ik nu weer qua gear underlevelled kan zijn :+

Daarna even een stukje ACT IV gedaan met een level 60 barbaar op Master I en dat ging vreemd genoeg ook weer vrij makkelijk, terwijl de gear die ik daarvoor heb echt minder is dan voor m'n wizard..

Ga straks nadat ik naar de tandarts ben geweest en het huishouden gedaan heb zsm door Act V heen knallen zodat ik Adventure mode kan doen en m'n die beide characters naar lvl 70 brengen zodat ik ook lvl 70 drops krijg. Vind het zo irritant als er een mooie legendary dropt die niet max level is want die gebruik je na een paar uurtjes toch nooit meer :+

Nog geen nemesis gezien maar al wel 1 gift die gedropt was, vind het een leuke toevoeging en vind het ook leuk hoe ze het geimplementeerd hebben

er dropt gewoon echt 'Gift for GakkieNL' , dus je hoeft niet zelf te gaan spitten wie met welke class speelt en welk level hij heeft en wat dus een geschikt kadootje zou zijn. Er dropt gewoon iets relevants en dat stuur je op

Los van dat het nog soepeler speelt en er nog strakker uit ziet viel het me ook op dat er meer events zijn in de normale acts, de mob density nog hoger is en ik zag ook wat effecten op vijanden die ik volgens mij nog niet eerder had gezien, zoals Poison

draagt allemaal bij aan extra speelplezier, ik ga me hier ook wel mee vermaken tot Destiny

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, dat gift systeem hebben ze echt geniaal goed uitgewerkt._O_

Helaas nog niet veel tegengekomen, alleen maar iets voor Monkey.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben echt heel erg enthousiast over hoe ze de game van de PC over hebben weten te brengen naar de consoles. Het gevoel is heel anders in positieve zin (het is meer een adventure game dan op PC). De game voelt ook echt 'compleet' en 'af' aan. Had niet verwacht dat ik dit spel op de console zo leuk zou vinden terwijl ik hem al honderden gespeeld heb.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm gister m'n Digital Preorder editie pauldrons gesalvaged op monk, log nu weer in en heb ze weer... Loophole voor gratis mats? :cool:

En inderdaad de game speelt heel fijn, ben blij dat ik mijn onschuldigheids vliesje trouw bewaard heb voor de PS4 release, wel gaar dat het zo kort op Destiny is, we hebben nu eigenlijk alweer veel teveel games te spelen.. en dan over twee weekjes dus Destiny en tussendoor nog de nieuwe plus games :cool:

[yt]bFEoMO0pc7k[/yt]

:emo:

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Fuck, moet heel veel weer opnieuw spelen. Uit Act 1 moet ik weer die martel dungeon opnieuw doen en dat stuk daarvoor.

Pluspunt dan wel is dat ik weer betere items heb gevonden, inmiddels level 32 ben en nog toffer: ik vond het recept om Captain Crimson's gear te maken (3 stuks).
    Heb nu enkel de riem en de broek compleet, moet voor de schoenen nog 2 legendary items smelten. Maar wel toffe groene armor wat een stuk sterker is. :cool:

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Thanks Mad en drokz! Heb nu een awesome ring en een stuk hout met spijker erin :p

Nu met hardcore act 2 af. Eerst maar eens mijn crusader uitspelen.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn. Had gisteren 4 bounties in zo'n act gedaan. Toen gestopt, en dacht doe ik vandaag die 5e wel. Niet dus, dat onthoudt hij niet, kan ik weer vooraf aan beginnen. Grumble ...

Op master in adventure mode moet ik bij sommige mobs/elites wel oppassen. Uiteraard freeze, maar molten kan ook hard gaan. Wat is een goede hoeveelheid resistance ?

Laatst bewerkt: 22 aug 2014

Deel Deze Pagina