1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Was 'm ook al aan het zoeken haha :D
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het is dat we zelf gelukkig niet gecreerd hebben en dat PSV zo effectief is.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Kom op, dit is toch al een aantal jaar zo dat we niet zo denderend voetballen en dominant zijn (en dan bedoel ik niet 70% balbezit)
    Het geluk van de Boer houdt gewoon een keer op.

    Jammer maar helaas.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2014
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik vond Ajax vandaag juist wel prima voetballen. Onverdiende nederlaag. Gelijkspel was gezien de kansenverhoudingen beter geweest, maar Ajax hád gewoon moeten winnen.

    Alleen als je dan je grootste wapen (vleugels) er af haalt en kutjes als Andersen en Serero brengt weet je dat het niks meer gaat worden.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zeg ik iets ander dan?

    En het is niet zo slecht als afgelopen jaren btw. Veel meer beweging en tempo in de eerste wedstrijden van het seizoen.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ach ze winnen er 2 die ze vorig jaar verloren en verliezen er 1 die ze al een tijdje winnen

    Het blijft de eredivisie he
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Andersen hoeft in ieder geval niet meer terug te komen.
    Die heeft echt helemaal niets gebracht.

    Op de counter met het niet uit wie je op Narsingh zet. Die jongen is gewoon veel te snel met ruimte in je rug.
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    Ietsjes beter dan, maar nog steeds niet dominant genoeg, er zijn nog steeds er veel problemen waaronder de omschakeling die gewoon te traag is en je zit nog steeds vast aan de middelmaat
    Overigens had je de eerste wedstrijd tegen Vitesse ook zomaar dik kunnen verliezen, toen was Vitesse echt beter.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2014
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb Andersen nog nooit iets goeds zien doen bij het eerste.
     
  10. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Hatseflats. Lekker gevoel die drie punten. Mede mogelijk gemaakt door Troost
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee, die mist gewoon kwaliteit.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wie hij?

    [​IMG]
     
  13. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Onbegrijpelijk om Andersen op de vleugel te zetten. Breng hem dan in als middenvelder, als het zonodig moet. Kishna heeft, net als El Ghazi, veel meer snelheid en dreiging en is wél een echte buitenspeler.

    Ook zo slecht verdedigd bij die goals, niet te geloven. Van Rhijn rent niet eens bij de 1-1 :emo:
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    8)
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En Boilesen stopt gewoon met rennen bij de 1-2. Echt, ontiegelijk triest. Dat vind ik veel erger dan Schöne die zo'n bal verkeerd inspeelt. Dat kan gebeuren. Gewoon stoppen met rennen kan absoluut niet.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies dit.
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Ajax heeft verloren, maar ik vond dat PSV terecht heeft gewonnen.
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Mwhoa gelijkspel was imo terecht geweest.
     
  19. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat vinden jullie trouwens van de situatie met Sigthorsson en Rekik in de zestien: penalty en misschien een tweede gele kaart, of niet?
     
  20. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    op internet lees je ook veel verschillende reacties over de terechte winnaar. In de eerste helft hadden beide ploegen veel kansen, maar het laatste kwartier was Ajax de bovenliggende partij. In de tweede helft ging het op het begin ook weer op en neer, maar Ajax had meer balbezit. Na de 2-1 heeft PSV zich compleet ingegraven, waardoor Ajax constant de bal had en kon aanvallen. Ik denk dat vooral door deze strategie de verschillende reacties ontstaan. PSV liet ze komen want dat was onderdeel van de strategie, hierdoor had Ajax meer aanvallen en kansen. De strategie heeft gewerkt en zou PSV dus verdiend gewonnen hebben, echter laten de beelden veel meer kansen voor Ajax zien. Je kan het dus denk ik van twee kanten bekijken

    Penalty had gegeven kunnen worden, maar vind geel dan weer te zwaar. Een penalty is in zo'n wedstrijd al genoeg straf en zo'n harde overtreding was het ook niet. Was gewoon dom van Rekik.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2014

Deel Deze Pagina