1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Sommige boeken in het Engels zijn wel kut. Game of Thrones kwam ik maar niet doorheen, al kwam dat meer door de duizenden namen van personages. :+
    Net ook Out erbij genomen. Klinkt wel tof, al heb ik nu wel voorlopig genoeg Japanse stuff. :lol:
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Een van mijn favo boeken _O_
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Kafka de beste inderdaad, maar bijvoorbeeld een Norwegian Wood staat in de middenmoot en Hard Boiled (waar ik nog steeds echt niet doorheen kom) staat daaronder ergens. Ieder zijn ding :p
     
  4. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier hetzelfde vooral die gesprekken in het boek.
     
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Heeft iemand heart of darkness van Conrad gelezen?
    Een beetje te doen in het Engels?
     
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik ben momenteel De Cirkel van Dave Eggers aan het lezen. Heerlijk boek en zeker van deze tijd! Aanrader!
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als fervent lezer eindelijk aan de E-reader gegaan. Een Kobo Aura gehaald en damn, wat werkt dat makkelijk. Vanaf mijn PC zet je het zo op de E-reader en het leest heerlijk. Ik hoef niet eens te kijken waar ik het vanaf mijn pc op mijn Kobo zet, helemaal top.

    Ik las op mijn tablet, maar dit is toch een heel stuk prettiger en rustiger lezen. En ik lees heel veel dus die gaat het geld wel waard zijn.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Heerlijk zo'n Kobo inderdaad. Ik twijfelde er eerst over met studieboeken omdat PDF's van studieboeken misschien niet lekker te lezen waren op dat formaat, maar het werkt heerlijk. Ben nog steeds blij met de mijne. _O_

    En wat anders, dit lijkt me trouwens wel een tof boek:
    [​IMG]
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    17 boeken nog te koop. Jullie hebben nog tot november, dan breng ik ze hoogstwaarschijnlijk naar een markt. :cool::+
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dit is geen verkoopdraad, Yellow. :+
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, het is best goed spul hoor. :'-(
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fuck Modder! :+
    Deze zijn nog te koop:

    [​IMG]
    [​IMG]
    :+:9
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    bitch wut, hierna breng je ze naar de markt voor €2?
     
  14. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Ben bezig met het lezen van "Ik ontsnapte uit Auschwitz" van Rudolf Vrba.

    Ieder hoofdstuk opnieuw word ik er stil van.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn moeder heb ik dat boek cadeau gedaan en ze heeft het al een tijdje uit. Ze vond het een formidabel boek. Ze bleef ook constant lezen omdat ze constant tegen me zei dat ze wilde weten hoe die uiteindelijk zou ontsnappen. En je word al niet vrolijk van de eerste paar bladzijden, dus om je er dan doorheen te werken. Het is het echter meer dan waard als ik mijn moeder mag geloven.
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Bedankt voor de tip. Ga ik zeker lezen! Ik ben erg fan van dit soort boeken. Als je ze nog niet kent; Loung Ung met Eerst doodden ze mijn vader en Ishmael Beah met: het kind dat ik was. Beide over andere oorlogen, maar beide zeer goed geschreven vanuit hun eigen ogen.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Klaar met Norwegian Wood. Was wel vermakelijk uiteindelijk met wat fijne personages, maar meer dan dat ook niet. Nu voor Wind Up Bird Chronicle gaan.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is een begin. Alsnog gay, aangezien je aan hun selectie overgeleverd bent.
    Eigenlijk dus een soort PS Plus voor boeken, maar dan met kutboeken. :+
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ben nu een maandje bezig in The Fountainhead van Ayn Rand (Nederlandse vertaling, moet af en toe echt even Nederlands lezen).

    Ben er aan begonnen omdat ik een hekel heb aan haar filosofisch/economische denkbeelden, en ik benieuwd was hoe dat in literatuur tot uitdrukking zou komen. Kwam hem toevallig tegen voor een leuke prijs en nam hem eigenlijk spontaan mee.

    Maar: geweldig boek eigenlijk. Boeiend verhaal, boeiende personages, en het zet je behoorlijk aan het denken. Haar visie op de mens komt niet zo duidelijk naar voren dat het me stoort (ook omdat er een hoeveelheid aan karakters en denkbeelden in verwerkt zitten), en ook lang niet zo duidelijk als ik had verwacht.

    Een perfect boek om te lezen als ontspanning maar er toch ook iets aan ontwikkeling aan over te houden. Ben zeer benieuwd naar Atlas Shrugged, haar magnum opus.
     
  20. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan ook nog eens gericht op vrouwen alleen, had dan gewoon 20 boeken gedaan met meerdere genres voor al wat wils, zo lang je 2 boeken per maand kan aanbieden die interessant zijn voor mensen is het voor velen al genoeg.

    Edit: Klinkt goed Jingga had die Atlas altijd op me lijstje staan, ken haar alleen een beetje verder van objectivisme (dat was de term volgens mij) maar nooit erin verdiept.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2014

Deel Deze Pagina