1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee, nou ja, ik was het in grote lijnen eens met je roep om meer objectiviteit, want ik denk ook dat er veel te gekleurd naar de situatie (en naar de intenties van Rusland) wordt gekeken. Maar om dan eerst te opteren voor wat meer transparantie/beter journalistiek werk en vervolgens wat ogenschijnlijke complotjes te berde te brengen; dat vond ik nogal tegenstrijdig :+
     
  2. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het wel een aparte trend ook dat in het Westen de anti-Westerse dubieuze/underground berichten steeds meer aanhang krijgen en dat die schijnbaar meer te vertrouwen zouden zijn dan wat bijvoorbeeld de NOS brengt.
    Er zijn genoeg beelden van Russen in Oekraïne, ze geven zelf toe dat er 'vrijwillig' soldaten meevechten. Rusland komt ook regelmatig met goede punten en vragen, maar ze zijn zo schijnheilig als de pest en Poetin handelt altijd tegenovergesteld aan zijn uitspraken op het internationale toneel.
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Yeah well, het was al nacht en ik had net dat filmpje gekeken uit mijn spoiler; dus dan reageer je ook een beetje uit 'emotie'. ;)

    Ik wist ook nog niet dat de situatie daar zó erg was..
    Het is eigenlijk verschrikkelijk dat er helemaal geen aandacht voor is.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je filmpje heb ik niet gezien overigens. Ik hoef geen zieke dingen te zien.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Er is genoeg aandacht voor die hele situatie daar. Jammer genoeg ben je als land zijnde altijd in het nadeel als je je met heel die meuk daar gaat bemoeien. Politieke spelletjes enzo ;)
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    De eerste 11 minuten gebeurt er niks zieks, dus dat kun je (mocht je interesse hebben) zonder problemen kijken. Daarna wel heel heftig,maar geeft wel beeld van de situatie daar.

    Met aandacht hoef je je niet te bemoeien met politieke spelletjes toch.
    En genoeg aandacht ben ik niet met je eens. Er gebeuren zeer onmenselijke dingen daar. De enige aandacht die ik op het nieuws zie is over Rusland; niet over de burgers van Oekraïne. [kijk het filmpje en zeg dan nog eens dat er genoeg aandacht is..]
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2014
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Vrijwillige meevechten is wat anders dan Rusland die troepen naar Oekraïne stuurt.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dat valt toch wel mee? Sinds MH17 is het wereldnieuws.
     
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Je hoort alleen veel over Rusland en sancties daartegen, maar het is nu meer een burgeroorlog. De regering van Oekraïne en separatisten die bommen gooien in dichtbevolkte gebieden waar onschuldige burgers wonen.
    Het begint steeds meer op een humanitaire ramp te lijken.
    Dan is het leuk om allemaal naar Rusland te wijzen met een vingertje; maar dat lost de situatie in Oekraine niet op.
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De Belgen snappen het. Eindeloos gepolder hier......

    [​IMG]
     
    PrutserNL en Mallakai vinden dit leuk.
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ja, België heeft het politiek & cultureel namelijk super voor elkaar.

    :rolleyes:
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als de Belgen dit snappen is het wel heel erg gesteld met deze eindeloze discussie.
    En om het nog erger te maken leggen de Belgen het ook nog eens haarfijn uit.
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Of misschien is dat wel tekenend voor hoe slecht het hier gaat als zelfs belgië dit nog wel snapt.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wat heeft dat er mee te maken in deze context?
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Op basis van dit artikel stellen dat 'de Belgen' het snappen en voor elkaar hebben vind ik wat vreemd. Ook vind ik het een erg schreeuwerig artikel: WIJ snappen niets van JULLIE, JULLIE zeiken daar zo over, typisch HOLLANDS. Nou ehhh, WIJ blijven het gewoon zo vieren hoor!! De negers hier vinden het juist leuk or!!

    Onzinartikel
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    België heeft een minderwaardigheidscomplex. Willen zich altijd bewijzen tegenover hun veel slimmere en knappere Noorderburen.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ken je die grap met die Belg?
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Sanderendaags heeft men nonkel dien grap ook verteld in de camilllion he. Amai, stond sebiet te poefen van 't lachen. Ne goeie klucht zeker en vast.
     
    mattiejj en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina