De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En toch...ik ben nooit een fan van Blind geweest. Natuurlijk heeft hij best wat goede wedstrijden gespeeld en een goed WK maar bij Ajax heeft hij, ook de laatste 2 seizoenen, zo veel slechte wedstrijden gehad waarin hij compleet onzichtbaar was.

Hierboven wordt hij in één adem genoemd met Suarez maar, ondanks de compleet verschillende posities, heeft hij zelden het verschil gemaakt en was hij veel meer afhankelijk dan dat Suarez was. 18 miljoen is imo gewoon een hele goede prijs. Strik erom en gaan.

Ajax toeft wel verder en zo'n goed team heb je ook weer niet nodig in NL om bij de top 3 te komen. Europees hadden we met Blind ook niet opeens veel meer kans gehad ofzo.

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Haha 8) Jij denkt niet heel realistisch he? Twee jaar een van de beste spelers en pijlers van Ajax en je vind Schone het niveau voor Ajax niet hebben? Volgens deze logica moet je dan het hele team vervangen :+

Blind het ga je goed! Prachtkerel met een geweldige mentaliteit en karakter. Wie had dit enkele jaren geleden ooit gedacht.. Hoop dat van Gaal de boel weer een beetje op de rit krijgt.

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoezo denk ik niet realistisch? Zie je niet dat het niveau naar beneden gaat als zulke jongens je beste speler zijn/worden? Waar zijn al die toptalenten van het grote Ajax dan, waar is dat machtige scoutingapparaat van ze? Elk jaar is het "volgend jaar komt de gouden lichting" of "Ajax koopt een nieuwe jeugdspeler van 16-18 jaar" en die zie ik amper aan bod komen.

Schone werd transfervrij gehaald, voor de breedte, aanvulling op de rest en uiteindelijk groeit hij uit tot publiekslieveling en gewaardeerde kracht. Ik ben een fan van hem en hij is ook echt veel beter geworden maar als je realistisch bent, het kan en moet beter. Een speler van het kaliber van Van Ginkel/Maher moet Ajax hebben en nastreven. En ik weet dat Maher vorig jaar belabberd speelde en het dit seizoen alles of niets is, maar je snapt mijn punt hopelijk wel.

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ajax heeft gewoon een uitstekend bedrag gekregen voor Blind, wel erg benieuwd of er nog een vervanger komt.
    Slinkgraven wordt dus niet de vervanger van Blind.

Straks maar eens kijken of Ajax zich staande kan houden zonder Daley.

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Idioot hoog bedrag natuurlijk, al hoor je mij daar niet over klagen. Blind was geen sterkhouder in dit team, dus moet te vervangen zijn. Ik ga mij toch afvragen wat ze van plan zijn met al dat geld op de bank..

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sinkgraven is toch ook helemaal geen controleur. Dat is meer een soort linksbenige Schone.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nu het forum weer beschikbaar is wil ik even melden dat Overmars een smerige lul is.

En over het bericht hierboven, eigen schuld. Dan moet je gewoon verdomme afspreken dat hij niet naar de concurrentie mag voor dat bedrag.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Falcao naar United? Snap niet dat ze de Jong niet halen, die schijnt vanwege 1 jarig contract maar +/- 10 miljoen te hoeven kosten.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Falcao zou geweldig zijn. Van Persie zou waarschijnlijk een operatie krijgen dus die zal er een tijdje uitliggen.

Verwacht nog wel meerdere transfers door United vandaag. Vidal zie ik dan weer niet gebeuren.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Overmars moet lekker oprotten, die gierige eikel verkoopt nog z'n eigen moeder.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ajax wil Proper? Daarvoor al dat geld opzij gezet, zodat we 100 miljoen kunnen betalen op de laatste dag van het transferwindow NICE

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    7 Mil. voor Pröpper, daar had je Ziyech én Mokotjo voor kunnen halen...... |:-

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Als er niks gekocht wordt door Ajax, krijgen we volgens mij een heel erg kut seizoen dit jaar :'-(

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is toch vreselijk.. En dan ben je kwalitatief gezien nog veel beter uit ook.

16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
  17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ajax gaat dus vol voor Zimling..

Schiet me maar af, ben er klaar mee.

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat mij betreft wordt er niemand gehaald, Vejinovic vind ik een leuke voetballer maar waarschijnlijk niet haalbaar.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    NIKKI ZIMLING :'-(

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Deel Deze Pagina