1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Minnesota heeft, ondanks dat ze Love hebben verloren, een leuk team eigenlijk nu.

    Rubio
    Martin
    Wiggins + Thaddeus Young
    Turiaf / Shabazz Muhammad
    Pekovic

    Little weak in the frontcourt, maar zeker een leuk, jong team.

    Op de bank nog:

    Zach Lavine


    Corey Brewer (had vorige seizoen ineens 51 punten btw :p check:

    Jose Barea
    Budinger
    Gorgui Deng
    etc.

    Wolves dunk mixtape 2014-2015, waitin' for it!
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2014
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Young is een PF en Muhammad (over 2-3 jaar speelt hij niet meer in de NBA) is een SG. Young vind ik een leuke speler maar niet voor dit team. Zou beter passen bij een contender.

    Ik ben niet onder de indruk van ze ondanks alle trades.
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ze geen geen contender zijn nee, maar wordt een leuk team om naar te kijken wel denk ik.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    FIBA tournament begint over 4 dagen. Ik ben echt benieuwd naar Rose. Tot nu toe gaat alles goed dus ik denk dat het wel snor zit met zijn knieën. Toen hij in 2010 mee deed werd hij dat seizoen MVP dus is het een goede aanloop richting het gewone seizoen.

    Ik denk trouwens ook dat Cousins een echt breakout season gaat hebben en de beste center in de NBA wordt. Davis eveneens.
     
  5. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, Rose valt me tot dusver niet mee in Team USA. Vooralsnog blinkt hij vooral uit in turnovers. Anthony Davis en Kenneth Farried zijn vooralsnog de smaakmakers van dit team
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren tegen Turkije ja, daarvoor was t nog wel oké, zeker tegen Finland. Maar je hebt wel gelijk, t ziet er nog niet echt reliable uit. Het ritme van het spel, daar moet hij nog erg aan wennen, het ligt niet meer aan z'n knie.

    Btw, wist helemaal niet dat Anthony Bennet nu ook naar de Wolves is? Damn, echt een mega jong team zijn de Wolves nu.
     
  7. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen Finland had hij ook 5 turnovers en aangezien de Finnen helemaal niets klaarmaakten was het des te opvallender.

    BTW Weet niet of Minnesota nu zo blij moet zijn met Anthony Bennet.
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Potential. Denk dat hij nog wel iets beter gaat worden, maar t wordt geen all-star.

    Mijn punt is meer dat t een jong team is, ben benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen, leuk om te volgen.
     
  9. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Spanje verrassend verloren van Frankrijk, geen gedroomde finale dus tussen USA en Spanje. De lengte van de gebroeders Gasol was het enige waar Team USA zich enigszins zorgen over moest maken, er is nu geen team meer over in het WK die de Amerikanen in de problemen kunnen brengen.
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Team USA is ook enkel en alleen om Rose weer klaar te krijgen, zelfvertrouwen te geven, om alles rustig op te bouwen. Ze winnen nog altijd met 2 vingers in hun neus dus zo erg is het niet. Hij heeft sowieso nog 1 heel seizoen nodig om weer terug de oude te worden. Dit versnelt het proces enkel. Net zoals in 2010.
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Spanje uit het WK gekicked door frankrijk.. USA wins.
     
  12. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf erbij dat het WK daar het podium niet voor is, zeker aangezien Damien Lillard als een van de laatsten afviel terwijl hij een geweldig seizoen achter de rug had in Portland. Hij wilde graag mee en eigenlijk had hij het ook wel verdiend.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Team USA stond eerst een paar punten achter in het 1ste quarter, nu is het 32-65. Wedstrijd is dus gespeeld. :D

    Echt jammer dat Frankrijk of Spanje niet in de finale stonden.
     
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Zoran en Goran, the Morris twins bijgetekend, stille kracht PJ Tucker bijgetekend, Green loopt nog rond, Bledsoe vooralsnog ook. Wordt weer een jaartje rennen, heb er zin an

    [​IMG]

    Kan ook niet wachten op de eerste game van Lebron met de Cavs.
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zag net deze foto. Ik ben benieuwd hoe ze gaan spelen. Thomas als back-up PG en Bledsoe/Dragic wisselend tussen PG/SG.

    Dragic ligt nog 1 seizoen vast en heeft dan een player option. Er komt binnenkort ook een nieuwe televisie deal aan dus geen idee wat hij gaat doen. Door die nieuwe deal stijgt de cap dacht ik en kun je dus veel meer gaan verdienen. Daarom heeft Lebron maar voor 2 jaar getekend.

    [​IMG]
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Thomas 6th man. Markieff was dat vorig jaar maar zal nu waarsch starten op PF nu Frye weg is.
     
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Rose speelt echt slecht nog. Gisteren de bulls gezien. Hij is fit, maar gewoon niet zo goed meer.
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Niemand hier de de pre-season volgt?
     
  19. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ja begin er nu een beetje in te komen. Ik hou altijd wel van pre-season. Nieuwe rosters, newcomers, gasten die terugkomen na een blessure. Lekker wat vrijer spelen.
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    ben nu cavs-heat aan het kijken, love was on fire net, 23 pts. Raar om naar de heat te kijken nu, gek team zonder lebron.
     

Deel Deze Pagina