Vind btw die move bij Bladedancer met de Arc Blade dat die rond spint niet echt fijn. Gebruik liever dan RB zodat die auto locked naar enemies.
Ach hoevaak zien we dat niet in games. Eerst super mooi aangekondigd (Alan Wake, Watch_Dogs etc etc) uitgebreide open-wereld maar als het dan uitkomt is het toch net even wat anders... soms zelfs heel wat anders.
Wow super site. Kan je de shaders previewen voor je Guardian. Gamertag intypen en aanklikken voor een preview. http://db.destinytracker.com/character
Ben ook al regelmatig op invisible walls gestuit. Overall een supervette game hoor maar toch is het jammer als je lekker aan het exploren bent. Dat Filmpje XD
Er zijn situaties waarin het handig is, maar in meeste gevallen ga je dood. De R2 op PS4 is wel nice in groepen en zorgt voor een flinch. Echter met een bepaalde mod heeft dat ook weer geen nut.
Sunsinger kan je wel bounties voor inleveren. Tijdens het spelen zou ik gewoon voidwalker blijven aangezien je daar genoeg skillshebt unlockt.
Welke classe is eigenlijk overall het beste? warlock, Titan of Hunter? De Warlock bevalt me tot nu toch nog super. twijfel een beetje om nog een hunter te starten.
Wat vind je btw van Razor's Edge? Eigenlijk best apart dat je eigenlijk twee opties hebt altijd met Arc Blade. Eentje onder RT en eentje onder RB. Of R1 en R2 voor PS.
Wat is nou een heerlijke plek om te farmen? Wil ook Legendary spul! Zie zoveel mensen met stuff voorbij hobbelen van hetzelfde level...
Ik meende dat ergens gelezen te hebben. Ik heb het nog even opgezocht: http://www.ign.com/wikis/destiny/Hunter
Nou nu week verder en de hype bij mij ook iets gezakt is .Denk ik er toch ietsje anders over nu Het blijft een leuk spel hoor, maar uiteindelijk speel ik een spel voor het verhaal. En helaas is dat bij Destiny totaal niet boeiend. Ook wat je moet doen voor het verhaal is echt niet boeiend. Het is altijd maar ghost meenemen en iets laten scannen, en dan weer waves van vijanden doden, en dan weer terug naar ghost en je missie is completed. Dat is eigenlijk bij elke missie van de storymode het geval. Persoonlijk was ik daar al heel snel weer klaar mee Die Patrolmissies zijn in het begin misschien nog wel leuk, maar na een tijdje is het dat ook steeds weer hetzelfde qua missies. Scan dit, ga daar op staan en scan dat, kill enemies tot je blokje 100% is, kill enemies totdat je genoeg onderdelen hebt van iets en ga zo maar door. Strikemissies zijn tof ja met een paar mensen, maar om heel eerlijk te zijn heb ik die ook wel weer gezien na 5x opnieuw te spelen voor een bepaalde bounty of voor iets anders De 1e en/of 2e keer zijn ze echt nog vet, maar ik ben niet iemand die missies steeds maar weer opnieuw ga spelen in de hoop dat je wat betere spullen krijgt. Dat deed ik met Borderland bijvoorbeeld ook niet. Ik ben toch niet echt iemand die steeds maar weer dingen opnieuw speelt om betere loot te krijgen. Ik vind gewoon een verhaal erg belangrijk in een game en dat heeft Destiny helaas niet En misschien moet ik dan ook helemaal niet bij Destiny zijn en heb ik zoals vele toch een andere verwachting van de game gehad Niet dat ik hem nu meteen weer verkoop, maar ik durf nu nog niet te zeggen of dit echt een game is die ik lang zal spelen. Om eerlijk te zijn denk ik van niet