1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Lvl 18 geworden dit weekend, vermaak me nog altijd uitstekend met de game.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind btw die move bij Bladedancer met de Arc Blade dat die rond spint niet echt fijn. Gebruik liever dan RB zodat die auto locked naar enemies.

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Haha. Kan me nog herinneren dat dit gezegd werd

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ach hoevaak zien we dat niet in games. Eerst super mooi aangekondigd (Alan Wake, Watch_Dogs etc etc) uitgebreide open-wereld maar als het dan uitkomt is het toch net even wat anders... soms zelfs heel wat anders.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben nu level 16 Warlock, kan ik het best doorgaan als Voidwalker of me concentreren op Sunsinger?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ben ook al regelmatig op invisible walls gestuit. Overall een supervette game hoor maar toch is het jammer als je lekker aan het exploren bent. Dat Filmpje XD

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er zijn situaties waarin het handig is, maar in meeste gevallen ga je dood. De R2 op PS4 is wel nice in groepen en zorgt voor een flinch. Echter met een bepaalde mod heeft dat ook weer geen nut.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Sunsinger kan je wel bounties voor inleveren. Tijdens het spelen zou ik gewoon voidwalker blijven aangezien je daar genoeg skillshebt unlockt.

10. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Welke classe is eigenlijk overall het beste? warlock, Titan of Hunter?
    De Warlock bevalt me tot nu toch nog super. twijfel een beetje om nog een hunter te starten.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat vind je btw van Razor's Edge?
    Eigenlijk best apart dat je eigenlijk twee opties hebt altijd met Arc Blade. Eentje onder RT en eentje onder RB. Of R1 en R2 voor PS.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Razor edge is kut :+ miste daar alleen maar mee. Ik ben benieuwd naar die derde skill

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe kan ik iemand uitnodigen voor mijn clan op bungie.net?

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ze hebben allemaal hun voor en nadelen.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat is nou een heerlijke plek om te farmen? Wil ook Legendary spul! Zie zoveel mensen met stuff voorbij hobbelen van hetzelfde level...

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rampage en Maddmonkey vinden dit leuk.
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik meende dat ergens gelezen te hebben. Ik heb het nog even opgezocht:

http://www.ign.com/wikis/destiny/Hunter

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Wat is die blauwe balk boven de health balk?

19. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Een shield, kan je door bepaalde skills krijgen maar ook vlak nadat je iemand revived

20. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Nou nu week verder en de hype bij mij ook iets gezakt is :p .Denk ik er toch ietsje anders over nu :)

Het blijft een leuk spel hoor, maar uiteindelijk speel ik een spel voor het verhaal. En helaas is dat bij Destiny totaal niet boeiend. Ook wat je moet doen voor het verhaal is echt niet boeiend. Het is altijd maar ghost meenemen en iets laten scannen, en dan weer waves van vijanden doden, en dan weer terug naar ghost en je missie is completed. Dat is eigenlijk bij elke missie van de storymode het geval. Persoonlijk was ik daar al heel snel weer klaar mee :confused:

Die Patrolmissies zijn in het begin misschien nog wel leuk, maar na een tijdje is het dat ook steeds weer hetzelfde qua missies. Scan dit, ga daar op staan en scan dat, kill enemies tot je blokje 100% is, kill enemies totdat je genoeg onderdelen hebt van iets en ga zo maar door.

Strikemissies zijn tof ja met een paar mensen, maar om heel eerlijk te zijn heb ik die ook wel weer gezien na 5x opnieuw te spelen voor een bepaalde bounty of voor iets anders :confused: De 1e en/of 2e keer zijn ze echt nog vet, maar ik ben niet iemand die missies steeds maar weer opnieuw ga spelen in de hoop dat je wat betere spullen krijgt. Dat deed ik met Borderland bijvoorbeeld ook niet.

Ik ben toch niet echt iemand die steeds maar weer dingen opnieuw speelt om betere loot te krijgen. Ik vind gewoon een verhaal erg belangrijk in een game en dat heeft Destiny helaas niet =( En misschien moet ik dan ook helemaal niet bij Destiny zijn en heb ik zoals vele toch een andere verwachting van de game gehad =(

Niet dat ik hem nu meteen weer verkoop, maar ik durf nu nog niet te zeggen of dit echt een game is die ik lang zal spelen. Om eerlijk te zijn denk ik van niet =(

Gakkie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina