Je bent gelukkig niet alleen heb al 2 keer een legendairy item voor warlock terwijl ik titan ben.. Haat die class nu alleen nog maar meer.
Holy moses, wat een aantal kills! En hoelang duurt zo'n raid wel niet. Daar hebben normale stervelingen toch geen tijd voor ?
Zij zijn natuurlijk wel de eerste. Dus moeten ook alles ontdekken wat je moet doen en wat werkt etc. Daarnaast zijn ze ook nog geen max level wat wel extra gaat helpen. 11 uur ofzo hebben ze er over gedaan. Je hebt er wel een week de tijd voor btw. Hoeft niet allemaal in een zit hehe.
Al best veel gespeeld de afgelopen dagen, maar ik kom amper items tegen met meer light. Best wel frustrerend als je bovenaan staat met multiplayer, en iemand met een paar kills een exotic krijgt.
Ik heb een vraagje, ik ben nu inmiddels level 22 door een hoop gear met discipline te vervangen door gear met light. Deze gear heeft alleen niet specifiek discipline maar ook intellect en strength waardoor ik een hoop bonus voor m'n grenade cooldown misloop. Maar mijn vraag is, is dit het waard om alsnog in level te stijgen, of kan ik mijzelf beter blijven focussen op gear met discipline zodat ik weinig cooldown voor m'n grenades heb?
Nee. Focus op light. Mocht je armor met dezelfd lightstat maar met betere skills vinden dan kan je daar voor kiezen. Heb 7 legendary engrams gevonden vandaag. 1 sniper, een classitem, strange coins, ascendant nog iets en 2 keer Titan handschoenen... Great.
Tip voor de farmers bij de we've woken de hive dinges. Als je er ff genoeg van hebt gewoon select + Y (Go to orbit) gebruiken. Dan begin je de volgende keer gewoon weer bij die cutscene voor die deur.
Je kan met XP tot lvl 20 komen en vanaf dan kun je met light dat op armor zit nog wat hoger. Volgens mij kun je tot lvl 28 komen atm. http://www.reddit.com/r/DestinyTheG...mbling_guidesome_advice_for_destiny_once_you/
29 is ook zeker haalbaar. Ben nu 28 met 99 light. Ik kan nog 7x mijn legendaries in totaal upgraden. Daarmee kom ik zeker aan level 29. Ik kan hem nergens op hard zetten. Heb die optie niet. Ik meende ook dat je pas hard kon proberen zodra je hem op normal gehaald had.
Is de amor wat je kan kopen met vangaurdmarks het maximale? Of heb je al amor met een hogere defensewaarden? Gisteravond die farm missie op de maan gedaan. 1000 kills met 5 blauwe engrams een berg groene amor en wapens en geen paarse. Uiteindelijk was niks beter.. Vind dat wel zwaar irritant
Weet iemand hoeveel bosses er nou precies waren in vog? Hoorde iets van 8 maar andere verhalen ook 3. En ben benieuwd wat voor loot die gasten gehad hebben
Ik meen 4. Maar wij kregen gister al loot na de 2e/3e fase van de eerste boss. Iedereen kreeg volgens mij al een legendary.