1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had al een hunter op level 21 ook :9, maar dat wordt ook een titan aanmaken dus hahah

2. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Je bent gelukkig niet alleen heb al 2 keer een legendairy item voor warlock terwijl ik titan ben.. Haat die class nu alleen nog maar meer.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De eerste.

4. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Wilde het net posten :)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is wel op Normal. Diegene die zo lang bezig zijn spelen op Hard.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Holy moses, wat een aantal kills! En hoelang duurt zo'n raid wel niet. Daar hebben normale stervelingen toch geen tijd voor ?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zij zijn natuurlijk wel de eerste. Dus moeten ook alles ontdekken wat je moet doen en wat werkt etc.
    Daarnaast zijn ze ook nog geen max level wat wel extra gaat helpen. 11 uur ofzo hebben ze er over gedaan.
    Je hebt er wel een week de tijd voor btw. Hoeft niet allemaal in een zit hehe.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou legendary's zijn binnen :p Final Boss (een sniper) en een class item voor the New Monarchy...

9. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Ben wel benieuwd wat ze voor loot hebben gekregen

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Al best veel gespeeld de afgelopen dagen, maar ik kom amper items tegen met meer light. Best wel frustrerend als je bovenaan staat met multiplayer, en iemand met een paar kills een exotic krijgt. :mad:

11. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb een vraagje, ik ben nu inmiddels level 22 door een hoop gear met discipline te vervangen door gear met light. Deze gear heeft alleen niet specifiek discipline maar ook intellect en strength waardoor ik een hoop bonus voor m'n grenade cooldown misloop. Maar mijn vraag is, is dit het waard om alsnog in level te stijgen, of kan ik mijzelf beter blijven focussen op gear met discipline zodat ik weinig cooldown voor m'n grenades heb? :p

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee. Focus op light. Mocht je armor met dezelfd lightstat maar met betere skills vinden dan kan je daar voor kiezen.

Heb 7 legendary engrams gevonden vandaag. 1 sniper, een classitem, strange coins, ascendant nog iets en 2 keer Titan handschoenen... Great.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat is nu eigenlijks de level cap? 20 of hoger? Zie hier soms andere getallen voorbij komen.

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Tip voor de farmers bij de we've woken de hive dinges. Als je er ff genoeg van hebt gewoon select + Y (Go to orbit) gebruiken. Dan begin je de volgende keer gewoon weer bij die cutscene voor die deur. :)

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    29 is ook zeker haalbaar. Ben nu 28 met 99 light. Ik kan nog 7x mijn legendaries in totaal upgraden. Daarmee kom ik zeker aan level 29.

Ik kan hem nergens op hard zetten. Heb die optie niet. Ik meende ook dat je pas hard kon proberen zodra je hem op normal gehaald had.

18. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Is de amor wat je kan kopen met vangaurdmarks het maximale? Of heb je al amor met een hogere defensewaarden?

Gisteravond die farm missie op de maan gedaan. 1000 kills met 5 blauwe engrams een berg groene amor en wapens en geen paarse. Uiteindelijk was niks beter..
    Vind dat wel zwaar irritant

19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Weet iemand hoeveel bosses er nou precies waren in vog? Hoorde iets van 8 maar andere verhalen ook 3. En ben benieuwd wat voor loot die gasten gehad hebben :D

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik meen 4. Maar wij kregen gister al loot na de 2e/3e fase van de eerste boss. Iedereen kreeg volgens mij al een legendary.

Deel Deze Pagina