1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Op de XOne volgens mij om 00:00 dus denk op de PS dan ook?
     
    Suleyman vindt dit leuk.
  2. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    He ik vroeg me af of iemand een site kent waar je ps4 nl versie fifa 15 kan kopen
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  4. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Thnx voor je reactie maar ik bedoelde zeg maar een fifa 15 code ofzo zodat ik hem kan downloaden ipv disc
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat kost FIFA15 bij de mediamarkt voor X360? Zie voor One/PS4 50 euro staan.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ook 50 als het goed is.
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Kunnen jullie hem nu spelen? ik nog niet...

    Mooi kloten, ik heb waarschijnlijk een week geleden de code geactiveerd terwijl console op UK stond. Dus ik moet denk ik wachten tot vrijdag.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2014
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    FIFA DAAAAAAAAY
     
    RemcoM en Daz vinden dit leuk.
  9. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    het gaat hier om de PS4 versie :

    vanmorgen vroeg fifa gekocht op psn , 3 kwartier later kon ik de volledige game spelen :D net 2 potjes gedaan in online seizoenen , Ajax tegen Galatasaray (3-0) en net Ajax tegen Queen park rangers (0-2)

    wat me het eerste online opvalt is dat het allemaal wat sneller weg speelt , je start de match eigenlijk vrijwel direct omdat de spelers niet opkomen en je het opstelling scherm niet krijgt , je ziet wel wie er in de basis staat maar deze info krijg je onderin het scherm in een balkje waar de namen van links naar rechts gaan , ergens vind ik dit jammer maar zo begint de match dus wel sneller ... het 2de wat me opvalt is het verdedigen , dit is echt weer opnieuw leren verdedigen en als je het onder de knie hebt is het zeker wel te realistisch vind ik :D keepers reageren hier gewoon hoe ze moeten reageren heb ik het idee ...

    vooralsnog geen minpunt gevonden tegenover fifa 14 .

    je moet je echt concentreren op zowel de aanval opbouwen als het verdedigen . het mooiste is om lekker van achter op te bouwen en dan zo richting de goal te passen of te sprinten en dan de uiteindelijke goal , dat geeft dan zoon lekker gevoel als de tegenstander amper aan de bal is geweest tijdens je opbouw sessie ....
    het tegenover gestelde met het verdedigen is weer een ander verhaal , je moet je echt focussen op je lijn en de lijn van je tegenstander want echt een foutje kan als je pech hebt fataal zijn voor een tegengoal .

    ik geef deze fifa voor nu een 9.0

    achtergrond info :
    ik speel al fifa sinds het begin , en dan praat ik over 1994 op de nintendo .. later op de pc gaan spelen sinds fifa 96 tot 2003 , sinds fifa 2004 speel ik op de playstation . ik koop elk jaar fifa weer op de release dag en speel het altijd het hele jaar door tot de volgende fifa :)
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Buuuuh, ik zit nog tot 5 uur op kantoor en daarna moet ik m nog downloaden :mad:.
    Maar eerst bestellen, heb m'n E.dentifier mee :+.
    UT Edition met 12 packs voor 38 euro (PC) :D.

    Ben wel benieuwd hoe ie draait, demo was kiele kiele.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb zo een vermoeden dat dit geen productief dagje gaat worden..
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  12. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zin heeft in een potje fifa 15, voeg mij gerust toe --> Magikdekay BE

    Wel ff aanpassen dat verdedigen!!
     
  13. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Jaa dit is mogelijk, al maak ik zelf gebruik van een 3V-card aangezien ik zelf geen 'echte' creditcard in mijn bezit heb. Als het goed is staat er in het Xbox One algemeen hardware topic hier een topic over.
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik mag lekker tot morgen wachten omdat ik de code had geactiveerd 2 week geleden toen hij nog op UK stond :thumbs:

    ps Kan hem ook pas spelen om 1 uur vannacht omdat het dan pas in UK 12 uur is.
     
  15. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Is er inmiddels een manier om je tegenstander te muten op xbox one? Ik word helemaal lijp van die gasten die mij dwingen de herrie van een muziek van hun aan te horen.
     
  16. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem ook geactiveerd op UK, maar kan blijkbaar al wel spelen vandaag... Sta u account en Local op UK want wanneer u account zelf op EU/BE/NL sta kan je wel spelen.
     
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    helemaal schraal gewoon de post is hier pas om 13u en kheb zo maximaal zin om te knallen met FUT ..
     
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja alles al geprobeerd. Ook als ik hem op nederlands zet doet hij het niet. Moet eigenlijk niet kunnen dit want ik had hem op UK staan vanwege de voice commands. Nu ben je de dupe omdat xbox dat soort dingen niet regelt voor nederland.

    Wat bedoel je trouwens met account. Ik zet gewoon systeem op Nederlands, dat is toch wat je bedoeld?
     
  19. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd... Ff geduld uitoefenen :). Morgen lekker knallen. Voeg me anders ff toe morgen als je wil . Magikdekay BE .
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Om heel eerlijk te zijn. FIFA15 op de XBOX360 ziet er niet uit, grafisch een STUK minder dan FIFA14 IMO. Of zo lijkt het in ieder geval. :/
     

Deel Deze Pagina