Thnx voor je reactie maar ik bedoelde zeg maar een fifa 15 code ofzo zodat ik hem kan downloaden ipv disc
Kunnen jullie hem nu spelen? ik nog niet... Mooi kloten, ik heb waarschijnlijk een week geleden de code geactiveerd terwijl console op UK stond. Dus ik moet denk ik wachten tot vrijdag.
het gaat hier om de PS4 versie : vanmorgen vroeg fifa gekocht op psn , 3 kwartier later kon ik de volledige game spelen net 2 potjes gedaan in online seizoenen , Ajax tegen Galatasaray (3-0) en net Ajax tegen Queen park rangers (0-2) wat me het eerste online opvalt is dat het allemaal wat sneller weg speelt , je start de match eigenlijk vrijwel direct omdat de spelers niet opkomen en je het opstelling scherm niet krijgt , je ziet wel wie er in de basis staat maar deze info krijg je onderin het scherm in een balkje waar de namen van links naar rechts gaan , ergens vind ik dit jammer maar zo begint de match dus wel sneller ... het 2de wat me opvalt is het verdedigen , dit is echt weer opnieuw leren verdedigen en als je het onder de knie hebt is het zeker wel te realistisch vind ik keepers reageren hier gewoon hoe ze moeten reageren heb ik het idee ... vooralsnog geen minpunt gevonden tegenover fifa 14 . je moet je echt concentreren op zowel de aanval opbouwen als het verdedigen . het mooiste is om lekker van achter op te bouwen en dan zo richting de goal te passen of te sprinten en dan de uiteindelijke goal , dat geeft dan zoon lekker gevoel als de tegenstander amper aan de bal is geweest tijdens je opbouw sessie .... het tegenover gestelde met het verdedigen is weer een ander verhaal , je moet je echt focussen op je lijn en de lijn van je tegenstander want echt een foutje kan als je pech hebt fataal zijn voor een tegengoal . ik geef deze fifa voor nu een 9.0 achtergrond info : ik speel al fifa sinds het begin , en dan praat ik over 1994 op de nintendo .. later op de pc gaan spelen sinds fifa 96 tot 2003 , sinds fifa 2004 speel ik op de playstation . ik koop elk jaar fifa weer op de release dag en speel het altijd het hele jaar door tot de volgende fifa
Buuuuh, ik zit nog tot 5 uur op kantoor en daarna moet ik m nog downloaden . Maar eerst bestellen, heb m'n E.dentifier mee . UT Edition met 12 packs voor 38 euro (PC) . Ben wel benieuwd hoe ie draait, demo was kiele kiele.
Wie zin heeft in een potje fifa 15, voeg mij gerust toe --> Magikdekay BE Wel ff aanpassen dat verdedigen!!
Jaa dit is mogelijk, al maak ik zelf gebruik van een 3V-card aangezien ik zelf geen 'echte' creditcard in mijn bezit heb. Als het goed is staat er in het Xbox One algemeen hardware topic hier een topic over.
Ik mag lekker tot morgen wachten omdat ik de code had geactiveerd 2 week geleden toen hij nog op UK stond ps Kan hem ook pas spelen om 1 uur vannacht omdat het dan pas in UK 12 uur is.
Is er inmiddels een manier om je tegenstander te muten op xbox one? Ik word helemaal lijp van die gasten die mij dwingen de herrie van een muziek van hun aan te horen.
Ik had hem ook geactiveerd op UK, maar kan blijkbaar al wel spelen vandaag... Sta u account en Local op UK want wanneer u account zelf op EU/BE/NL sta kan je wel spelen.
Ja alles al geprobeerd. Ook als ik hem op nederlands zet doet hij het niet. Moet eigenlijk niet kunnen dit want ik had hem op UK staan vanwege de voice commands. Nu ben je de dupe omdat xbox dat soort dingen niet regelt voor nederland. Wat bedoel je trouwens met account. Ik zet gewoon systeem op Nederlands, dat is toch wat je bedoeld?
Idd... Ff geduld uitoefenen . Morgen lekker knallen. Voeg me anders ff toe morgen als je wil . Magikdekay BE .
Om heel eerlijk te zijn. FIFA15 op de XBOX360 ziet er niet uit, grafisch een STUK minder dan FIFA14 IMO. Of zo lijkt het in ieder geval. :/