1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb er een keer een jaar voor gezeten en 50 euro bij elkaar geklikt. Maar dan ben je wel ff bezig met random onderzoeken invullen en emailtjes aanklikken.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat kon ik je van tevoren wel vertellen. Zijn altijd mensen die hulp het hardst nodig hebben die zichzelf in de problemen werken. Je zou bijna denken dat er een rede is waarom ze zo in de shit zitten. Ik had ook al heel snel het patroon ontdekt toen ik soortgelijk werk deed.
     
  3. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Precies de reden waarom ik geen binnendienst naar particulieren wil doen.
    Een jongen die ik leerde kennen vroeg of ik bij hem kwam werken als straatverkoper voor goede doelen, maar nee.
    Het is natuurlijk wel altijd mooi om een sale binnen te halen en commissies te ontvangen :+
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Straatverkopers voor goede doelen, dat zijn echt enge mensen.
     
    Reckuuza en Lenny-t vinden dit leuk.
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Jup... Heb het in mijn jeugd ooit eens twee weken gedaan en heb toen heel hard ontslag genomen. Brrrr.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zeker als ze je een schuldgevoel willen aanpraten , dan mag je ze gewoon slaan imo.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Pas dat dan meteen toe op elke verkoper die in welke vrom dan ook opdringerig is, ongeacht het product
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Suck a dick! :+

    Niks mis mee met mensen op straat aanspreken en leuke interactie hebben.
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wel met het feit dat je dikke provisie vangt op het afsluiten van een abonnement. Geef daarom zelf ook alleen sporadisch aan collectanten.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Kevf vindt dit leuk.
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    al krijg je als alleenstaande vader natuurlijk net zoveel. Alleen tis wat moeilijk in dit land om alleenstaande vader te worden.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Voor een leuk bedrag wil ik je vrouw wel kidnappen. Maken we er gewoon een real-life Fargo van.
     
    Reckuuza en Kevf vinden dit leuk.
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Hahaha was ook als een grapje bedoeld :p. Ik weet nog goed dat ik dat op het eind van de basisschool/ begin middelbare school deed. Toentertijd waren een paar euro's per maand toch nog een leuke extra.
     
  15. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Even een kick.

    Ik ben vorig jaar afgestudeerd HBo-er (commecielie economie) en verdien op dit moment ong. 2350 bruto per maand. 50 uur p/w.
    Is dit een beetje normaal? Ik heb geen idee wat ik ongeveer zou kunnen verdienen.
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    .
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2023
    Kevf vindt dit leuk.
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb je ook echt 50 uur per week in je contract staan? Want dat is, voor zover ik heb begrepen niet toegestaan:

    http://www.rijksoverheid.nl/onderwe...-wettelijk-geregeld-voor-mijn-werktijden.html

    2350 voor 40 uur is een prima startsalaris overigens.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Meer dan normaal startsalaris in deze tijd man. Loop al 2 jaar te zoeken naar een baan en 2350 zit er echt niet in en ben WO afgestudeerd. 2350 is meer dan prima. En van mensen die ik ken die aan een baan zijn gekomen zitten ze op 22-2300 zoiets
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2015
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat heb je gestudeerd? 2350 als bruto starterssalaris is inderdaad prima. Op basis van 40 uur per week
     
  20. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik werk gemiddeld 50 uur per week, en betreft secundaire arbeidsvoorwaarden ik heb een telefoon van de zaak die ik ook prive gebruik. Daarnaast volg ik nu een cursus duits. Ik heb eigenlijk geen idee of ik nog 'recht' heb op andere voorwaarden.

    In mijn contract staat 48 uur, ik heb een all in salaris. Als ik meer werk krijg ik die uren niet uitbetaald en als ik minder werk hoef ik niks in te leveren. Ik werk gemiddeld 50 uur per week.
    Niets in leveren klinkt heel mooi, maar het komt zelden tot nooit voor dat ik niet aan de 48 uur kom.

    Oke, ja ik ben ook wel blij met me baan en ik werk en nu pas een jaartje maar ben benieuwd.
     

Deel Deze Pagina