1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nice. Ik ben ben benieuwd.

    Zelf al een tijdje niet meer aan het maxen. Veel rond de 80% aan het trainen. Ik hoop over een week of drie weer eens mijn 1rm te proberen.

    Voor mijn deadlift nu ook deficit deadlifts aan het doen om de start sterker te krijgen. Def DL is een gewone DL alleen van vanaf een kleine verhoging.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Yes I know. Zie die powerlifters op YT vaak dat doen, en ook op blokken ofzo?
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat bedoel je met ' en ook' ? Ik doe het op twee dikke rubbermatten. Rubber is helaas niet ideaal, maar ze zijn redelijk massief. Idealiter doe je ze op een kleine houten verhoging of een platte schijf van 20kg.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176

    Dit. Op een block
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2014
  5. da_ruub

    da_ruub Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    320
    Thanks, ik had via dutchbodybuilding ook al het een en ander gevonden maar alle info is zeer zeker welkom.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die hebben een ander doel. Wennen aan het gewicht en je lock out verbeteren :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection/
    Kleinste variant besteld om uit te proberen, in de smaak vanille.

    Bedoeld om langzaam aan een beetje met een toevoeging aan mijn voedingspatroon te beginnen.
    Had nog wel wat andere vergelijkbaar spul gezien, maar niet gekozen.
    Trainen ging afgelopen dinsdag erg lekker en dat wil ik doorzetten door de spiermassa, en dus gewicht,
    op een goede manier te kunnen bevorderen. Ik ken deze merken o.a. van mijn broertjes.

    Eerst zien hoe het bevalt. Ik ga het wel mixen met melk, want ooit eens een watershake gehad, dat-
    beviel niet en ik ben ook meer een melkdrinker dan water. En gelukkig is melk een gezond alternatief.

    Ook een mix beker besteld met zo'n balletje erin en een gratis proefzakje naar keuze, al kon je daar de-
    smaak niet van bepalen.

    Benieuwd, moet vrijdag binnen zijn.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Isolaat schijnt wel iets beter te zijn. Ik had trouwens verwacht dat het nog duurder zou zijn. Toch nog eens onderzoeken :+
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.540
    Isolaat is toch duurder dan perf?
    Voor de gemiddelde pompert maakt het toch geen fuck uit welke je neemt.
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Blijkbaar zit er in de whey perfection van b&f niet het aantal gram proteïne als dat ze aan hebben gegeven. Ook hebben ze kleine sporen van cement of beton ofzo gevonden. Dit komt uit dat onderzoek van dbb. Als dit echt zo is dan is het geen whey van b&f meer voor mij.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waar heb je dit vandaan? En als dit uit het onderzoek komt, hoe ga je dan zelf vast stellen ' of het echt zo is'?

    Ik zit in de groep die een bijdrage heeft geleverd voor het labonderzoek. De samples zijn verzonden, er zijn nog geen uitslagen.

    Het klopt idd dat er een eerder onderzoek is geweest, die kan ik alleen niet meer vinden.
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    hoorde ik van de PT op mijn sportschool, die had ook gedoneerd en die vertelde wel dat er al uitslagen waren. Ik heb zelf niet mee gedaan dus vandaar dat ik niet aangeef dat het 100% klopt.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mooie kloothommel is het dan. De uitslagen zijn er pas over 2 a 3 weken.
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Haha, ik weet het ook niet. Ging normaal al niet uit van de dingen die hij zei, vaak beetje onzin (wel voedingsstudie etc gedaan). Heb die gast even een pm gestuurd of doneren nog steeds mogelijk is, want ben er zelf ook wel benieuwd naar.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmm, ben benieuwd. Op zoek naar een andere met stevia dan als het waar blijkt
     
  16. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Pracht fysiek Pine NL!

    Hoe staan de benen erbij? Als die qua niveau even ver zijn kun je al leuk meedoen met de junioren.:thumbs:
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Weer begonnen aan 12 weken 5x5. Geswitched van veel cardio + plyo training naar maximaal kracht dus, vrijdag 1RM testjes gedaan om starting weight vast te stellen, kan niet wachten om weer lekker progressie te boeken :)
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik begin er komende week ook officieel aan. Ik ben afgelopen week weer licht beginnen met de oefeningen om even de 5RM's te bepalen. Hoe waren je vorige ervaringen qua progressie (uiterlijk & kracht)? :)

    Edit: Ik doe zelf overigens de 3x5 variant na aanraden van Kevf + 5x5 sick is.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    De vorige keer moest ik helaas na 6 weken kappen met een knieblessure (niet gerelateerd aan dit schema overigens, volleybal blessure). Dus ik kan je helaas niet vertellen hoe het toen ging aangezien 6 weken peanuts is.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zelf vorig jaar ook een knieblessure gehad, in mijn linkerknie. Ontstoken pees, wat te vergelijken is met een slijmbeursontsteking. Kreeg er ook soortgelijke medicatie voor, maar was er wel een x aantal weken zoet mee + fysio. Geen pretje, veel pijn & weg eigen risico.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina