Pfff....een voetbalgame. Beter krijgen we dit soort bullshit niet met Phantom Pain straks zeg. http://www.gamefaqs.com/boards/691088-xbox-one/70190045
Volgens mij doen ze gewoon niet eens moeite dan, want een fucking voetbalgame? Come on now. Een Metro kan wel boven de 900p en 60fps met allemaal lighting..absoluut een zwaardere game en PES kan dat niet? Lazy devs denk ik.
FIFA is ook gewoon 1080/60 net zoals vorig jaar. Lijkt mij eerder een probleem met de engine ofzo en willen ze er misschien geen tijd in steken.
@BigKabuto Hoe weet jij dat een game als Metro zwaarder is dan PES? Sowieso zijn het totaal andere games op andere engines dus ik snap totaal niet waarom je die 2 met elkaar gaat vergelijken?
Ik kan niets zeker weten natuurlijk, maar kijk alleen al die lighting en character modellen. Dat lijkt mij al zwaarder dan ook maar iets in PES. Maar niet alleen Metro. Lords of the Fallen bijvoorbeeld ook. Ach weet je....ik geef toe dat ik er niet genoeg van weet, het is vooral wat logisch lijkt, voor mij.
De hoeveelheid moeite kan ws gewoon niet uit. Ik heb ook geen flauw idee of Metro per se een zwaardere game is als je ook rekening moet houden met een bepaalde engine.
Metro engine is heel flexibel gebouwd destijds voor PC en last-gen consoles, dus dat die op alle platformen goed performed is niet zo raar. Ik heb ook wel een hoge pet op van die developer, vond dat ze op last gen ook al heel erg goed werk hadden geleverd met Last Light, die was echt geweldig geoptimaliseerd op de 360. Als je de PC specs van Last Light afzet tegen de zeer beperkte resources van de 360 en dan ziet wat ze toch nog allemaal in die engine binnen budget konden doen.. Ik zou het wel heel raar vinden als de Fox engine zo rigide en beperkt schaalbaar zou blijken te zijn. Alle andere next-gen engines zijn vanaf de grond af op gebouwd om goed te schalen naar elk denkbaar platform (zelfs mobile in sommige gevallen) en dan zou de FOX engine alleen fatsoenlijk werken op de PS4 en een monster PC?
De Oost-Europese developers zijn sowieso in opkomst de laatste jaren. CD Projekt Red is natuurlijk nog zo'n voorbeeld van een topdeveloper uit die hoek. Zitten ook veel IT specialisten, vooral uit Roemeniƫ en omstreken.
Momenteel gaan de geruchten dan Shadow of Mordor op de X1 slechts 720p is met 30fps en de Ps4 versie is gewoon 1080p met 60fps... dat is toch wel echt een belachelijk verschil. http://www.hardcoregamer.com/2014/09/28/does-shadow-of-mordor-run-at-720p30fps-on-xbox-one/108168/
Nog erger dan Tomb Raider DE toch? Die was 1080p of 900p met 30fps toch? Onbegrijpelijk als dit gerucht waar blijkt straks. Insane verschil.
Daar was niet zoveel verschil in. Beide waren 1080p alleen was de One versie locked op 30 en was de PS4 versie unlocked.
Niet zoveel verschil? Volgens mij had de PS4 constant 1080p en bij de X1 ging dit in cutscenes naar 900.. Betreft fps schommelde dit naar 40-50 in hele drukke gebieden op de ps4 maar meeste van de tijd 60fps bij de X1 dropte dit weleens naar mid 20... Aanzienlijke verschil, overigens was de game ook ietsjes mooier op de PS4.
Oh dacht dat daar niet zoveel verschil was zolang geleden ook alweer. Een beetje dus maar niet zoals Mordor.
Ik hou het op 900p en 30fps minimaal hehe. 720p en 30fps zal echt bizar zijn. Ik ben niet zo fan van de term "lazy devs" maar als het zo is is daar wel iets fout gegaan.
Pff wel vervelend eigenlijk dit. Moest een vader en zn zoontje helpen bij een Xboner. Zn pa zei dat zn zoontje een headset had en of die ook werkte, dus ik ja maar dan moet je een adapter kopen (22,99) en hoe zit het met batterijen, is dat weer zo een oplaadkit.. Dus ja + 22,99.. Dus een complete controller kost gewoon 45,98 extra.. Waarom doet MS dit ..