1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hier had meer ingezeten... Overwinteren in de CL wordt moeilijk nu :mad:
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ciillessen had rood moeten hebben en levert daarna de bal in op een manier waar de 2-1 uit zou moeten komen.

    Heeft wel eens beter gekeeped. Verder vond ik Serero niet opvallend matig en zijn we het van Siggy gewend :9
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Echt zonde. Ik baal. En eigenlijk was het ook een overwinning als die penal niet was gegeven.
    Maargoed, beter de uitwedstrijd gelijk en dan thuis gewoon winnen.

    PSG wint van Barca :)
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Eerste twee doelpunten puur geluk en dan zit de rest van de wedstrijd ook alles mee... :mad:
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan maar Barca 2x pakken.
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26

    Idd, voor ajax was het beter geweest dat psg zou verliezen van barca. Nu moet ajax minimaal 1x winnen van ajax. Gaat lastig worden want barca moet ook vol aan de bak.
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Wordt een zware CL voor Nukem

    [​IMG]
     
    s4nd3r en Jorrie vinden dit leuk.
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha en siggy is zeker nog steeds een wereld spits ook deze wedstrijd.:F:

    Jasper houdt Ajax gewoon weer in leven hoor deze wedstrijd.
     
  9. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoe krijg je 'm naast, niet te geloven! Dat Apoel viel me wel tegen trouwens, had ze beter verwacht. Nu twee keer Barca; een makkie met onze topspits.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Waarom waren die eerste 2 doelpunten nu weer puur geluk?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Als dit echt het niveau van Apoel is moeten we ze thuis gewoon pakken. Natuurlijk wel met Milik in de spits.
     
  12. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Die Viergever haalt trouwens ook het tempo uit iedere opbouw. Wat een traag stuk stront.
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Omdat David Luiz normaal geen bal fatsoenlijk raakt en Verratti een dwerg is die een bal er zo één op de honderd keer in kopt.
    Maar was ook gewoon zeer matig gekeept door Ter Stegen en slecht verdedigd door Mascherano bij de eerste goal en Rakitic bij de tweede. ;)
     
  14. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als je het gaat koppelen aan falen van de tegenstander zijn 9 van de 10 goals geluk
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Daarom zeg ik ook 'maar' en dat van puur geluk was natuurlijk ook niet letterlijk bedoeld. Ik wil gewoon duidelijk maken dat Barça hier zeker een gelijkspel had verdiend.
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Aanvallend kunnen ze snel zijn, maar de verdediging van Barca is echt belabberd in deze wedstrijd. Zie niet in waarom een gelijkspel verdiend zou zijn.
    In ieder geval niet in dezelfde verhouding als dat Ajax een winst verdiende.
     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Jezus wat is die Siggy een droeftoeter zeg. Die arme kerel kan er niets aan doen, maar hij komt gewoon vreselijk tekort. Ik kan me niet voorstellen dat Milik het slechter doet dan Siggy (zelfs Zivkovic zal ik eerder een kans gunnen). Verder had ook ik meer verwacht van Apoel.
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heb je net alleen de samenvatting gekeken ofzo? Aanvallend snel? Ik wil niet weten hoe vaak ik een mogelijke counter zien stuk heb lopen doordat Neymar of Pedro te lang wachten. Verdediging was juist niet zo heel veel op aan te merken, op die domme fouten bij de doelpunten na. Het middenveld is waar vandaag (en ook al eerdere wedstrijden) het probleem lag; Iniesta is echt totaal uit vorm, Busquets speelt ook niet zijn beste wedstrijden en Rakitic moet nog steeds wennen. Er is daar op het moment totaal geen creativiteit te vinden. En ja een gelijkspel had er toch ingezeten, maar bij PSG zat alles mee en dan verlies je eens een wedstrijd.
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hahaha je ziet in je posts gewoon letterlijk de verschilldende stages of grief terug :lol:

    Baal nog steeds van Ajax overigens... Je had hier een aardige stap kunnen (en moeten) zetten richting de volgende ronde. Doodzonde!
     

Deel Deze Pagina