Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Same here. Altijd helemaal los. Het is nog wel steeds wel eens verleidelijk :+

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bij schema's met lineaire progressive overload ga je op een gegeven moment toch ook steeds tot failure trainen? Ik zit er nu een stuk onder, over een weekje of twee overal tegen m'n max aan bij squats en BP en de weken daarna gewoon vol op m'n max iedere keer, tot aan een deload.

Overigens woensdag hulp gekregen bij deadliften van een coach die zelf wedstrijden heeft gedaan. Heeft wat tips gegeten over een betere houding en hij motiveerde me meteen even tot een nieuwe 3RM PR van 80. Zat nog wel meer in zelfs, hij dacht een 110'je. Lekker! (voor mijn doen i.i.g.!)

3. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Vandaag voor het eerst in amsterdam naar de gym geweest.
    Ik had altijd al weinig begrip voor gasten die met een lange trainingsbroek aan trainen (veel te warm imo), maar blijkbaar is het tegenwoordig ook nog eens hip om een soort van skinnyjeans trainingsbroek te dragen.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wat is dit nou weer voor rare mening? Ieder traint toch in de kleding die ze zelf fijn vinden. Heb zelf ook een broek die bij mn kuiten wat strakker zit en boven wat baggy. Zit veel fijner dan een losse trainingsbroek. Is idd wel warm. Maar wat zou jou dit boeien? Ik train in de zomer overigens wel met korte broek, maar nu niet.

Reckuuza vindt dit leuk.
  5. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Bang om je beentjes te laten zien ofzo?

:+

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik schaam me voor mijn beenhaar :+

7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wat ben jij een ongelofelijke idioot.

Corona, Reckuuza en Gdzr vinden dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja vind het ook maar raar. Een lange broek vind ik zelf ook vervelend net als die sweaters en whatever. Maar moet iedereen lekker zelf weten. Ik vind het fijnst in tshirt en korte broek. Who cares waarin je gaat?

Nog even over die schoenen. Wat is er mis met de Adidas Power Perfect 2? Die zijn 90euro, dat vind ik nog wel te doen.

Laatst bewerkt: 4 okt 2014
    Kevf vindt dit leuk.
  9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Hmm gevoelige snaar geraakt, sorry mannen. Pine, laat maar.

Wat mij betreft is trainingkleding functioneel en als ik me het zweet in werk graag verkoelend. En ja dan snap ik geen snars van al die gasten die overduidelijk wel erg hun best doen om er hip uit te zien.

Zeg niet dat dit voor iedereen opgaat, het was enkel een observatie.

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    4 uur en 26 minuten, faaaack 8)

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind vooral met deadliften wel fijn om een lange broek aan te hebben. Verder valt het qua warmte wel mee bij mij in de sportschool.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat zijn erg goede schoenen. Kan je die voor 90 krijgen, want dat is geen geld. Waar?

Hou er wel rekening mee dat dit dus squatschoenen/olympisch gewichtheffen schoenen zijn.

14. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    http://www.adidasspecialtysports.nl/product/power-perfect-2-shoes/G17563

Oh 100,- zijn ze

Hebt ook deze: http://www.adidasspecialtysports.nl/product/powerlift-2-0-shoes/Q33821

Alleen zijn beide niet (meer) in mn maat... Maar die prijs vind ik zelf nog schappelijk, zoveel kosten renschoenen ook

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Powerlift 2 zou ik niet snel nemen. In de zool schijnt nog redelijk wat vering te zitten.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  17. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom niet squatten op blote voeten i.p.v. met zo'n powerlifting schoen? Risico dat een plate over je tenen rolt? :D

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Niet elke voet heeft de juiste bouw om blootsvoets correct zwaar te trainen.

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Omdat er ook nog iets als hygiƫne bestaat?

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vandaag bij een redelijk lichte squat iets voelen steken onder m'n knie. Bij een diepe buiging van m'n knie voel ik hem ook erg steken, zowel op de 'heen' als 'terugweg'. Even dagje rust en woensdag kijken of het beter is. Gelukkig was het bij de laatste set van de 3x5 worksets. Geen fijn gevoel alleen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina