Ik heb net Ibra, de speler die mijn torenhoge verwachting niet kon waarmaken, verkocht voor 808k. De Squad eromheen(hieronder) speelde overigens heerlijk en die ga ik houden als Fitness team. Posities hier en daar kloppen niet maar iedereen heeft 10 chem en het speelt heerlijk dus dat laat ik lekker zo.
Heb besloten van m'n 800k een 4321 bundesliga team te maken, alleen heb ik geen idee hoe ik het aan ga pakken.
Ik kan natuurlijk 1 wereldtopper als Robben eringooien maar als ik dan ook nog Lewa erbij doe ( die ik sowieso wil ) heb ik amper nog coins om een fatsoenlijk team eromheen te bouwen. Bovendien is dit denk ik niet de beste tijd om Robben te kopen aangezien ze prijs dik omhoog is gegaan omdat ie een IF gaat krijgen.
Ik denk dat ik dan maar Reus of Ribery op LF zet en Lewa in de punt en de rest wordt dan maar een beetje standaard.
EDIT: Verrek Neuer is er natuurlijk ook nog en die kost ook een dikke 300k, pff heb echt geen idee wie ik er wel in niet in zal zetten, als jullie tips hebben hoor ik het graag
Klik om te vergroten...