Wat zal ik doen blijven bij dit team : http://www.futhead.com/15/squads/3343221/ Of voor deze opstelling/team gaan : http://www.futhead.com/15/squads/3343098/ Of dit : http://www.futhead.com/15/squads/3362304/ En Siemenn ik stuur je straks/morgen een berichtje
Ik heb net Ibra, de speler die mijn torenhoge verwachting niet kon waarmaken, verkocht voor 808k. De Squad eromheen(hieronder) speelde overigens heerlijk en die ga ik houden als Fitness team. Posities hier en daar kloppen niet maar iedereen heeft 10 chem en het speelt heerlijk dus dat laat ik lekker zo. Heb besloten van m'n 800k een 4321 bundesliga team te maken, alleen heb ik geen idee hoe ik het aan ga pakken. Ik kan natuurlijk 1 wereldtopper als Robben eringooien maar als ik dan ook nog Lewa erbij doe ( die ik sowieso wil ) heb ik amper nog coins om een fatsoenlijk team eromheen te bouwen. Bovendien is dit denk ik niet de beste tijd om Robben te kopen aangezien ze prijs dik omhoog is gegaan omdat ie een IF gaat krijgen. Ik denk dat ik dan maar Reus of Ribery op LF zet en Lewa in de punt en de rest wordt dan maar een beetje standaard. EDIT: Verrek Neuer is er natuurlijk ook nog en die kost ook een dikke 300k, pff heb echt geen idee wie ik er wel in niet in zal zetten, als jullie tips hebben hoor ik het graag
https://www.easports.com/uk/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=dephQ7KNbEaa:360 Heerlijk om met dit team 80+ teams te verslaan
Als je 800k heb: Reus - Lew - robben lahm - kagawa - schw Jansen/rodiguez - boat- benatia/sokrates - pischeck Weidenfeller Als je een beetje slim inkoopt dan haal je dit makkelijk voor 800k, later de lb vervangen voor alaba, cb voor hummels, kagawa voor gotze en dan sparen voor neuer die geen 300k kost maar te krijgen is voor 160k.. Als ik jou was zou ik even wachten tot morgen totw uitkomt en dan inkopen, dan red je het zeker
Benatia > Hummels. Hummels loopt te veel uit positie en kan minder goed verdedigen dan Benatia. Leuk die passing en dribbling bij een verdediger als Hummels maar je hebt er niets aan.
dit is mijn team nu. http://www.futhead.com/15/squads/3379596/ ik wil enkel buffon nog wisselen met sirigu. hebben jullie nog tips welke spelers jullie zouden vervangen? ik zat zelf nog te denken aan benzema voor cavani (24 uit 19) en griezman voor lavezzi (speelt niet fijn) enkel is benzema echt een meerwaarde tov cavani? of kan ik het beter zo laten?
Benzema valt vies tegen heb hem 12 wedstrijden gebruikt en heeft maar 6 keer gescoord Hoeveel Coins heb je >?
Heb met Benzema gespeeld maar vind het persoonlijk niet lekker spelen. Remy lijkt mij een betere keuze.
Ik heb nu 12k coins. Maar ik heb niet direct een nieuwe versterking nodig, omdat cavani het nog goed doet. Nog andere tips voor mijn team? Coins maakt even niet uit. Kan met handelen wel makkelijk meer krijgen.
Absoluut niet voor Neuer gaan. Ik hoor op de EA fora alleen maar teleurstellende verhalen over hem. Ga dan voor een Weidenfeller of maak een hybrid en kom uit op Courtois, Cech of Lloris. En sowieso voor Reus gaan boven Ribery. Al helemaal op 4321, want daar functioneren de flankspelers bijna als spitsen en dus moeten ze een goed schot hebben, goede snelheid, goed kunnen afmaken en liefst ook nog wat power hebben qua strength. Reus is fenomenaal. Bijvoorbeeld: Reus - Benzema - Bale Gundogan - Khedira - Modric Clichy - Kompany - Kaboul - Walker Courtois Voorbeeldje
dit is mijn team tot nu toe. Denk falcao mischien nog kopen. Want moet zeggen dat ik costa echt zwaar vond tegenvallen. heb nu lloris in goal staan en als ik hem vergelijk met coutouis scheelt dat niet echt veel mischien nog iemand tips?
Opstelling 2, Tevez als LS, Aguero als RS en Di Maria als CAM. Toure als RCM en Matic als CDM ( of Toure als CDM en Fabregas als CM). Ik zou ook Evra vervangen voor Clichy, met Evra red je het niet tegen de snelle RW's.
Is de jaarlijkse duplication glitch weer terug? Sommige consumables zijn spot goedkoop, zoals de +10 attributes voor 250 coins....
Geen idee, maar ik heb er 100 van ingeslagen voor max 200 coins, meeste zelfs 150. Die ga ik even lekker bewaren.
Niema jammer dat je Ibra iet aan eisen voldeed. Moet zeggen dat ik vanavond ook wat potjes heb gespeeld bij head to head en valt me hoe dan ook op dat me spjtsen weinig scoren. Zijn mij vooral.me buitenspelers met een sterk been aan de binnekant. Verdedigend sta ik wel.stuk stabieler. loop hoop dicht maar wacht ook juist veel op. Maar als je concentratie verliest lopen ze er inderdaad zo doorheen soms!
Say whaaat? Hoe speel jij dan? Ik heb namelijk constant het gevoel dat ze bijna niet meedoen. Ik ben trouwens ook mooi fucked. Heb dat pre-order dingetje verwijderd en kan het nergens meer vinden.
Dat in en verkopen gaat me nog niet zo handig af. Ik vergelijk het wel met dezelfde speler, maar er moet maar net een kopie tussen staan die een stukje goedkoper is. Ik hou er dan ook rekening mee dat het wel heel lang gaat duren voor ik een beetje fortuin heb.
Kunnen jullie mij tips geven kwa verkopen want heb honderden verbruik items te koop. Maar weet niet hoe of eat ik beste kan verkopen.