1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Haha, nee Frank blijft nog wel even van ons.. Hoewel ik ook niet echt warm wordt van het spel van Ajax de laatste jaren..
    Enne, VI bedankt!:D
     
  2. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191

    @L.A. No man, dit EK moeten ze halen.. niks lekkerders dan een paar weken lang touren door Frankrijk, elke speelstad aandoen waar het Nederlands elftal speelt.. al is het maar voor 3 wedstrijden...
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Altijd makkelijk om de trainer de schuld te geven. Ja, misschien zijn er betere opties op die positie, maar er zit totaal geen wil in deze ploeg om de knokken voor elke bal, en daar begint het. Daar heb je toch geen trainer voor nodig lijkt me, om je op te laden en te knokken voor je land?
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Tegen Nederland ging het vrij soepeltjes anders. Maargoed, dat mag je ook amper tegenstand noemen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Oooohhh snaaap
     
  7. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Blijkbaar dus wel, want ik zie een verschil van dag en nacht in beleving en inzet wanneer LVG er boven op zat en nu vriendelijke oom Hiddink. Lachen hoor 3p uit 3.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Louis heeft in 2000 ook een lastige periode gehad anders. Ik vind het aan de ene kant wat vroeg om Hiddink al de schuld te geven want het lijkt ook wel weer alsof we weer een post WK kater hebben en niemand er zin in heeft

    maar aan de andere kant, het is wel aan de coach om iedereen op scherp te zetten en te zorgen dat iedereen in ieder geval zijn werk doet en er een beetje lijn in het spel zit en dat is gewoon totaal niet het geval

    Dat hoef ik niet te pikken van een land dat sinds de 4-0 in 2012 ook geen knikker meer geraakt heeft! Wij verloren tenminste maar met 1-0 van Spanje in de finale! :'-(
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het is ook gewoon ontzettend lastig om na zo'n piek in beleving weer aan zo'n megakutte kwalificatie te moeten beginnen...
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan me wel voorstellen dat je dan niet warm loopt voor Kazachstan en Ijsland uit inderdaad. Maar zo slap en slecht als dit is wel echt het uiterste

    landjes als Kazachstan thuis zou gewoon een leuk voetbalfeestje moeten zijn , allemaal Oranje uitgedoste types op de tribune en lekker met 5-0 oprollen

    maar het moet allemaal van zoooo ver komen..
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kan nog leuk worden met Danny Blind als dit aanhoud. 8)
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou nu heel opportunistisch kunnen roepen dat Hiddink zijn koffers moet pakken, maar zijn opvolger wordt sowieso Danny Blind. Dus laat Guusje maar lekker zitten. :D
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Louis verbloemde het nog goed, maar we hebben vooral achterin een groot probleem. Er zijn nu veel oude en jonge spelers. De spelers rond 25-26 zijn er bijna niet en dat zie je gewoon terug. Desondanks moet je ook met deze selectie veel beter kunnen
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Louis verbloemde het goed met de opstelling, maar daarnaast haalde hij wel alles uit zijn spelers. Dat kan je van de mentaliteit de afgelopen potten niet zeggen. Het is geen topelftal met kwaliteit op iedere positie, maar dan nog hoor je hiermee leuk voetbal te kunnen spelen. Er zit totaal geen idee achter het voetbal van Oranje momenteel, het lijkt eerlijk gezegd wel PSV. Wellicht dat Hiddink toch iets teveel PSV-man is dan..

    Depay - Van Persie - Robben
    Sneijder
    Strootman - De Jong
    Willems - Vlaar - De Vrij - Van der Wiel
    Cillessen

    Dan heb je nog Blind, Fer, Van Ginkel, Wijnaldum (middenveld), Lens, Huntelaar, De Jong (aanval) en Van Dijk, Bruma, Rekik, Veltman, BMI, Pieters, Van Aanholt en Janmaat (verdediging). Daarmee moet je toch echt wel wat kunnen als je die jongens genoeg weet te raken zodat ze alles geven.

    Is het niet ook zo dat Danny Blind al is vastgesteld als volgende bondscoach? Dus hoe kut Hiddink en Blind het ook doen, maakt niet uit voor Blind's toekomst als bondscoach. Dat zou echt schandalig zijn natuurlijk.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Iemand nog tickets kopen voor de eerste wedstrijd met Danny Blind tegen Letland in november? :+

    Btw, noem me een oude bok maar hoor je als land gewoon niet het volkslied mee te bléren. Dat is toch gewoon al een stuk beleving? Nu bij Jong Oranje is het ook stil. Hupperts doet het nog heel verlegen... Die Portugezen schreeuwen het uit, dan ga je psychologisch toch al een stuk harder erin lijkt mij...
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, daarom. :D
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    hihi

    Ierland maakt in minuut 94 gelijk tegen Duitsland


    Duitsland leek ook nergens op trouwens (even hun standaard nemen)
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hiddink kun je nu toch onmogelijk al ontslaan, dat kan de KNVB gewoon niet maken. En eerlijk is eerlijk, je moet hem wat tijd geven hoe dramatisch het nu ook is.

    Op het WK was Robben de enige die zijn ding mocht doen, de rest moest zijn bek houden en doen wat er gevraagd werd. Ik krijg het gevoel dat deze hiërarchie is verdwenen en dat Van Persie weer de rol van 'ster' opeist, grote mond, veel praatjes en terug een oude ruzie met Huntelaar oprakelt. En dan krijg je waarschijnlijk nog meer gezeik in het elftal.

    Het enige lichtpuntje in deze duisternis naast Robben is de terugkeer van Strootman (en Depay).

    Uiteindelijk primeert kwalificatie en dan maakt het niet uit met welke spelers maar van mij mogen jongens zoals Sneijder en Van Persie banken of vervangen worden door anderen. Het middenveld moet bestaan uit Strootman/Fer en Nigel de Jong en dan iemand die een mooie pass kan geven. Geen idee wie daar kan spelen die goed genoeg is.

    Op de linksback zou ik Van Aanholt of Pieters willen zien of zelfs opnieuw Willems, gewoon even proberen. Vlaar terug in de verdediging naast De Vrij en Van der Wiel als vaste rechtsback. Een aanval met Depay en Robben en dan in de spits Huntelaar.
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ach, dat vind ik altijd zo'n onzin. Als je zo'n liedje hard meezingt wil echt niet zeggen dat je meer beleving hebt tijdens zo'n wedstrijd. Nederlanders zijn nu eenmaal vaak nuchter, al die Brazilianen die zowat jankend stonden te zingen brachten het er tegen Duitsland nou ook niet echt goed vanaf. Hoe vaak zie je niet dat degenen die het minst hard trainen en 3 seconden voor de wedstrijd nog een mop vertellen juist voorop gaan in de strijd.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Noemt iemand nou werkelijk Willems?
     

Deel Deze Pagina