1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

  1. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Deze game blijft leuk
     
  2. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik langs diverse speedtraps ga, dan kijk ik op de leaderboards en zie dat de Ultima GTR de snelste auto is, maar ik heb die gekocht en volledig geupgrade en hij gaat niet veel sneller dan 380 km/u, terwijl in de leaderboards +420 km/u bereikt wordt. Wat doe ik verkeerd?
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Heb je de auto ook in het tuning scherm aangepast? (Versnellingen aanpassen en downforce omlaag)
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    2WD is ook een stuk sneller als AWD en de gears kun je ook aanpassen op speed ipv acceleration.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Voor de Ultima staan zat tunes online waarmee je de 440 aan kan tikken, even zoeken!
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat is het frustrerend als je op 314/315 roads discovered staat en je die map al 10x helemaal hebt afgespeurd maar dat ene ontbrekende stukje weg maar niet kan vinden! :lol:
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Krijg je ook nog auto's als je de story hebt uitgespeeld? Heb nu wat credits maar zonde om in dat geval uit te geven aan dure auto's.
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yep, de 'story' begint als het ware weer opnieuw (zonder een lading gepraat :+)
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mm.. heb de (eerste) Horizon finale gespeeld maar nog geen echt dikke auto's gratis gekregen :+ Wel wat credits maar heb nu nog steeds 'maar' 2 miljoen CR :'-(
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Na de 2e finale is dat ook voorbij toch?

    Ik heb inmiddels alle XP en fast travel boards. Next-up de bucketlist challenges en alle wegen verkennen.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yep, je krijgt na de 1e finale geen dikke cashprijzen meer voor winst. Onder de 100k meen ik. Maar goed, met 6 miljoen heb ik niks te klagen :+
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kreeg net een update binnen. Iemand enig idee wat die laatste patch inhoud? Ik kan geen patchnotes vinden.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Today we released the most recent content update for Forza Horizon 2. In addition to numerous stability fixes, today’s update contains a number of improvements to the game and addresses some known issues with the game. The improvements made in today’s CU include:
    · The Wheelspin feature now includes a “Collect” option to allow players the option to collect the current prize and not spin again when multiple prizes are queued up
    · In photo mode, players can choose which corner a Forza Horizon 2 watermark is placed on their screenshots.
    · Players now have the option to remove all HUD elements when driving
    · Audio issue with the Skyline GT-R R32 has been fixed
    · Numerous exploits on circuit events have been fixed
    · Crash when controller disconnected while using a headset is fixed
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Is er eventueel interesse in een FH2 goodie bag?
    FH2 tas, met FH2 t-shit (maat L) en een FH2 dubbele USB lader voor in de auto.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Altijd leuk!


    Ben hier de update aan het binnenhalen en dan weer even lekker rondkachelen. :)
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wut, opeens blijft de game bij het opstarten hangen in het startscherm :eek:
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Misschien is het al hier besproken. Maar als ik een online event heb afgemaakt en er wordt gestemd voor het volgende event dan word ik gedisconnect. Heb dit al een aantal keer gehad, misschien weet iemand waar dit aan ligt?
     
  18. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hetzelfde probleem. Gebeurd niet altijd maar wel vaak.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vanavond weer even een paar races gereden inclusief de final. Heb me eerst uitgebreid met andere dingen vermaakt. Soms kom je overigens wel erg vreemde situaties tegen.


    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik zat in de mini! :)
     
    JJNL77 en TobiasBB vinden dit leuk.
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    [​IMG]

    Wat een heerlijke auto!
     

Deel Deze Pagina