Als ik langs diverse speedtraps ga, dan kijk ik op de leaderboards en zie dat de Ultima GTR de snelste auto is, maar ik heb die gekocht en volledig geupgrade en hij gaat niet veel sneller dan 380 km/u, terwijl in de leaderboards +420 km/u bereikt wordt. Wat doe ik verkeerd?
Wat is het frustrerend als je op 314/315 roads discovered staat en je die map al 10x helemaal hebt afgespeurd maar dat ene ontbrekende stukje weg maar niet kan vinden!
Krijg je ook nog auto's als je de story hebt uitgespeeld? Heb nu wat credits maar zonde om in dat geval uit te geven aan dure auto's.
Mm.. heb de (eerste) Horizon finale gespeeld maar nog geen echt dikke auto's gratis gekregen Wel wat credits maar heb nu nog steeds 'maar' 2 miljoen CR
Na de 2e finale is dat ook voorbij toch? Ik heb inmiddels alle XP en fast travel boards. Next-up de bucketlist challenges en alle wegen verkennen.
Yep, je krijgt na de 1e finale geen dikke cashprijzen meer voor winst. Onder de 100k meen ik. Maar goed, met 6 miljoen heb ik niks te klagen
Kreeg net een update binnen. Iemand enig idee wat die laatste patch inhoud? Ik kan geen patchnotes vinden.
Today we released the most recent content update for Forza Horizon 2. In addition to numerous stability fixes, today’s update contains a number of improvements to the game and addresses some known issues with the game. The improvements made in today’s CU include: · The Wheelspin feature now includes a “Collect” option to allow players the option to collect the current prize and not spin again when multiple prizes are queued up · In photo mode, players can choose which corner a Forza Horizon 2 watermark is placed on their screenshots. · Players now have the option to remove all HUD elements when driving · Audio issue with the Skyline GT-R R32 has been fixed · Numerous exploits on circuit events have been fixed · Crash when controller disconnected while using a headset is fixed
Is er eventueel interesse in een FH2 goodie bag? FH2 tas, met FH2 t-shit (maat L) en een FH2 dubbele USB lader voor in de auto.
Misschien is het al hier besproken. Maar als ik een online event heb afgemaakt en er wordt gestemd voor het volgende event dan word ik gedisconnect. Heb dit al een aantal keer gehad, misschien weet iemand waar dit aan ligt?
Vanavond weer even een paar races gereden inclusief de final. Heb me eerst uitgebreid met andere dingen vermaakt. Soms kom je overigens wel erg vreemde situaties tegen. Ik zat in de mini!