De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    DEVENTER _O__O_

RemcoM vindt dit leuk.
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    I feel for you, man.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omg, wat mooi dit. 2-1 in 90e minuut tegen krijgen en toch nog 2-2 scoren.

:epic:

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Echt geen idee waar ik weer naar heb zitten kijken. Eenentwintig randdebielen en Kovacic. Die jongen moet echt het gevoel hebben dat ie met de jostiband op stap is.

Verder een knappe poging om QPR-Liverpool te kopiëren. Ook qua niveau.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En wanneer vertrekt Kovacic voor 10 miljoen? :+

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat gaat gelukkig niet gebeuren. Ja, misschien een half jaar voordat z'n contract afloopt, maar dat zou dan over een paar jaar zijn.

Inter heeft afgelopen zomer al boden van 25 miljoen afgewezen.

7. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Neem aan dat jij de hele wedstrijd hebt gezien Nera? Ik heb net een korte samenvatting gezien, maar heb ook nog 3 ballen op de paal van Napoli gezien? Kwam Inter echt zo goed weg?

8. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=227417

Voetballer in India overleden bij het maken van een salto tijdens het juichen..
    Lijkt me een mooi moment om de internationale discussies te starten dat dit soort acties tijdens het juichen echt verboden moeten worden..
    Je shirt uitrekken wordt bestraft met rood, laten we het eigen leven op het spel zetten ook maar bestraffen dan..

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ook van gisteravond

het is natuurlijk erg wrang dat zoiets gebeurt maar een ongeluk zit altijd in een klein hoekje, in elke sport

10. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ja, maar moeten die risico's niet gewoon vermeden worden? Salto's maken heeft niets met deze sport te maken..
    Als coach moet je er toch gek van worden als een van je spelers een blessure oploopt omdat die onverantwoord dom aan het juichen is?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, wat mij betreft is dat extreem betuttelend. What's next, de spelers het veld optillen zodat ze niet van een trap af kunnen vallen?

Ik dacht eerlijk gezegd dat je eerdere post sarcastisch was, het lijkt mij bizar hier echt regelgeving voor komt. Dat shirt uitrekken geel oplevert is ook alleen maar omdat de sponsor in beeld moet zijn tijdens de highlights..

12. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Regelgeving gaat dan misschien te ver, maar een ongeluk bij een salto is zo gemaakt.. Als ik zie wat voor regels een hoop clubs hebben voor hun spelers, lijkt het me niet meer dan logisch om dit soort rare fratsen ook te verbieden.. Kans op blessures moet gelijk staan aan 0 lijkt mij, of iig zo dicht mogelijk bij 0.. Met het maken van een salto wordt die kans aanzienlijk groter.. En dat zeg ik niet alleen op basis van een dodelijk incident..

Anyway, geef mij het juichen a la Alan Shearer maar, dat wil ik zien.. Voor turnen kijk ik wel naar Epic Zonderland:+

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Op basis van wat dan? Ik hoor eigenlijk vrijwel nooit dat er iemand geblesseerd is geraakt door een salto o.i.d

14. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Reken maar uit of de kans op een blessure bij het maken van een salto groter is dan wanneer iemand gewoon door het dolle is en gewoon op een normale manier juicht.. Ik ga het niet berekenen, ik kan het antwoord zo al geven..

Ach, ik vond die salto's altijd al debiel, misschien dat ik daarom nu m'n gelijk wil halen:D

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Joh, echt? 8)
    Bij een omhaal is er ook een grotere kans om geblesseerd te raken dan bij een normaal schot, sure, juichen met een salto is misschien niet helemaal nodig en een omhaal maken op sommige momenten wel, maar wat boeit het. :+

16. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Maar dan heb ik met mijn punt toch gelijk..:p

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Natuurlijke selectie. Ga je dood door je eigen salto > NEXT.

geertbargeman vindt dit leuk.
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dan moeten we voortaan de wedstrijden maar via FIFA 15 afhandelen denk ik :+

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    En ik altijd maar denken dat het was om te voorkomen dat een speler kou vat zonder shirt.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Haha ik vond het wel mooi dat Cavani geel kreeg omdat hij een sluipschutter na deed :')

Deel Deze Pagina