1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ah de karikatuur van Xboxworld: Nukem 007

    Barca was trouwens compleet kansloos. Tijdperk Real is begonnen, Barca kan uithuilen en opnieuw beginnen.
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Barca viel me echt tegen. Jammer. Niks gecreerd de 2e helft :mad:
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Huh? Speelde Suarez al mee vandaag?

    Real was echt heel veel beter als ze wat scherper zijn dan win je met 5-1.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wel leuk dat het enige na de goal van Neymar wat je er deze wedstrijd uit pikt is het juichen, de scheids en natrappen. Collectieve falen van Barca is compleet langs je heen gegaan?
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    1-0 De Leeuw, hopelijk is Groningen nu een beetje uit de dip.
     
  7. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Assist op Neymar en 1 op Messi gemist (die had moeten scoren)? Niet slecht voor iemand maanden uit het voetbal.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ja, goed punt. Misschien had ik teveel verwacht.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  9. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat denk ik ook wel en ze kunnen tegen al de matige ploegjes het achterin wel dicht houden. Real zal zich denk ik vaker verslikken in matige ploegjes met een verdedigend vrij zak middenveld en een paar gekken achterin die toch wel bekend staan om rare foutjes. Real zal wel veruit het mooiste voetbal spelen en dat kan ook niet anders met het middenveld in aanvallend opzicht en de voorhoede. Barca kampioen maar misschien Real wel een champions leaugue titel erbij hoewel ik daar mijn geld wel op bayern zet. Bayern is de meest complete ploeg in europa. Dus nukem graai maar weer naar dat stijve plassertje van je, Barca word kampioen(van een drama competitie :p maar das mijn persoonlijke mening).
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Pffff, Lewis basis. Succes ermee hehe


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
    Daz vindt dit leuk.
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Maar die aanval ligt het ook niet aan. De verdediging is gewoon matig tot slecht en dat middenveld is over zijn top heen. Tegen de topteams gaan ze veel incasseren, let op mijn woorden.
     
  12. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja en als Iniesta dan ook nog persoonlijke fouten gaat maken, dan is het snel klaar...
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoesen valt ook tegen bij Groningen he? Althans, als je hem gaat afrekenen op doelpunten. Had daar toch wel wat meer van verwacht.
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Iniesta is nog steeds een genie, maar vergelijk een wedstrijd van Barca uit de periode 2008-2012 eens en let eens op Iniesta. Hij is gewoon over zijn top heen. Logisch trouwens, dat niveau kan je niet oneindig vasthouden.
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nee hoor, heb ook nog commentaar gegeven op Mascherano. En collectief falen? Volgens mij had Barcelona de controle op de wedstrijd tot die fout van Pique. Het volgende doelpunt was te verwachten (corner) en daarna was het weer een individuele fout die zorgde voor de 3-1. Na dat doelpunt werd Real pas echt veel beter, maar daarvoor had het al afgelopen kunnen zijn.

    En Lucho moet eens bedenken dat hij niet elke wedstrijd een andere opstelling kan neerzetten. Mascherano deed het de afgelopen twee wedstrijden super goed op het middenveld en dan zet ie hem nu neer in de verdediging. Alleen dit had al heel wat verschil kunnen maken want Busquets speelt erg slecht. Laat ook maar weer eens zien dat hij geen wereldcoach is, want PSG speelde precies hetzelfde en daar heeft hij blijkbaar vrij weinig van geleerd...
     
    Tim vindt dit leuk.
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Als je alleen naar doelpunten kijkt wel ja, maar dat ligt ook erg aan de rest van het team.
    Hij speelt best aardig voor de rest.
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Blinde adoratie van Barca hoor. Geen enkele keer gevaarlijk geweest in de gehele tweede helft. Real daarentegen had er 5 kunnen maken.
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Uiteindelijk zal hij daar wel op afgerekend worden. Vooral omdat De Leeuw wel z'n doelpuntjes maakt. Zonde, toch een speler die ik het echt gun. Mooi dat hij toen van Fulham nog op huurbasis naar Fortuna kwam. :)
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Haha ja, hoe dee ie het daar dan?
    Als ie straks nog steeds zo weinig scoort mogen jullie m wel hebben :+.
    Zijn trouwens ook heel veel spelers gebleseerd, zit maar een iemand in die een hele wedtrijd heeft gespeeld (Lindgren), 3 zomeraankopen (incl keeper) en de rest is jeugd.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    @Nukem 007 Messi, Neymar en Suarez totaal niet in de wedstrijd. Xavi/Iniesta nergens gezien en Pique,Maschera en Busquets opzichtig in de fout. Mattieu proveerde het wel maar het kwam er niet uit.

    Imo dus collectief falen
     

Deel Deze Pagina