Hey,
Ik zoek mensen om de Normal Raid te doen dit weekend op de x1. Ik kan zelf best op zaterdag avond. Vanaf 19 uur ben ik beschikbaar. maar eventueel op zondag in de dag/namiddag kan ook wel. (En kan tot redelijk laat spelen, 2-3 uur in de nacht is geen probleem als dat nodig is). Vrijdag kan ook maar dan eerder later op de avond.
Ik ben zelf Warlock level 28.
Is void damage echt een must? En moeten men wapens echt volledig uitgebreid zijn? Ik heb de suros van Xur maar die is nog niet volledig geupgrade
Ik heb ook de Truth Rocket launcher maar men primary weapon is dan wel maar een simpele rare auto rifle (heb nog wel hand canon's legendary, niet volledig mijn speelstijl maar ik kan er wel mee overweg. Ik ga er ook bijzeggen dat ik zeker geen super speler ben maar redelijk)
Ook is skype (eventueel) geen probleem, al is het maar voor een korte uitleg te geven en Links Sniper te roepen. Alleen moet je dan wel tegen mijn Belgische stem kunnen
.
Ik ga ook horen of men broer mee kan doen/meedoet hij is ook Warlock Level 27. Dus nog 4 man met dan liefst toch 1-2 mensen die hem al gedaan hebben (en de kisten weet liggen) zou tof zijn.
Klik om te vergroten...