Ik zoek nog altijd mensen. Misschien nog wat te vroeg in de week voor de meeste Misschien als er anderen hier zijn die er vrijdag één opstraten en nog iemand zoeken laat maar weten mijn tag is trouwens gewoon Redostrike op x1 dus voeg me gerust toe.
Ik wil t weekend wel mee doen hoor., met mn 2e char.. Moet m nog ff levellen van de week maar zaterdag zal die lvl28 zijn
Leuk, men broer kan zaterdag het beste. Maar dat zien we dan nog wel (als we aan 6 mensen komen tenminste )
Mensen zin om zo de raid te doen op Xone? Ik ben om half 1 online en kan tot een uur 3. Zoja, voeg me maar toe of stuur even een berichtje: NE0 ID
Zou graag meedoen maar anderhalf uur is wel wat krap. Vergeet niet dat Atheon random mensen teleport dus mensen moeten dat stukje weer even onder de knie krijgen. Ik snap dat het binnen een uur zou moeten kunnen, maar met een random groepje ben ik er bang voor.
nou ik heb hem pas 1x gedaan en zat niet in het teleportatie groepje , ik weet dat er wat vijanden zijn in het midden iemand moet het schild pakken en het lastigste was geloof ik her en der een oracle ? Hoe dan ook zal het heus wel lukken maar je moet ff oefenen waardoor het iets langer duurt. voor mensen die 's-avonds laat ( na 22/33 uur, soms eerder ) willen raiden , voeg mij maar toe : schil1
relic pakken en zorgen dat degene met de relic de vijanden pakt en bij venus zal die wat hulp nodig hebbe met de pretoria en dan voor de rest oracles schieten.. Die altijd op dezelfde plek spawnen dus zo lastig is die andere kant niet.. Degene met relic natuuurlijk cleansen op tijd en dan trug de portal in in t midde staan gozer met relic maakt schild en de rest vlammen op atheon..
Ik wil ook heel graag is raiden... Zit op Xbox1 Gamertag: xx sick girl xx Ik voeg alvast wat mensen van hier toe
Ja hoor voeg maar toe.. We zoeken nog mensen voor aankomende zaterdag ... Kijk maar ff anders gt is zoals de naam hier.
Zeker, zoals schil1 al zegt, niet iedereen heeft elke week tijd/zin om een groepje te zoeken . Ik zelf kan de raid ook wel dromen (en nog verpest ik het soms ), maar als je ziet hoe lang het soms kan duren als bijvoorbeeld 2 mensen de raid nog niet gedaan hebben, dan zie je toch dat het nog wel enigszins moeilijk is.