1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vraag me af of dit amateurniveau is, maar dat terzijde. Die animaties van de keepers zien er bij vlagen prima uit, maar zoals 360man zegt zit er soms een bepaalde vertraging in. Vooral als de keeper gestrekt moet duiken. Dat ziet er gewoon nep uit.

    Ik heb overigens wel gemerkt dat de AI van de keeper op Superstarniveau beter is dan op regular (op Superstar vind ik m soms té goed ;) => maar positief).

    Hier overigens dezelfde pot, maar dan op Superstar niveau (met bewijs).

     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb jij PES 2015 nu eigenlijk al, Jows?
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb het zitten bekijken, maar wat jij een bepaalde vertraging noemt, heeft volgens mij te maken dat het schot gewoon keihard was ( bij 1e en 2e goal ). Tsja, dan is de keeper natuurlijk te laat. Als je de herhalingen bekijkt valt dat misschien niet zo op, maar bekijk het volle snelheid en dan is de keeper m.i. te laat doordat het schot gewoon te hard was.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nee helaas.... Verwacht hem daarentegen dinsdag of woensdag wel ergens tegen te komen.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waar? Laatste jaren ben ik er minder succesvol mee. Steeds niet eerder dan op de releasedag zelf.
    Ik probeer het dan bij Media Markt en Bart Smit. Andere game-zaken zijn uit het winkelcentrum verdwenen.
     
  6. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb de game nu al enkele dagen in huis (Xbox One), maar mag er vanwege een embargo nog niets over zeggen. Dus ja, eigenlijk is deze post alleen maar een jaloersmakertje ;)
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat we jaloers moeten zijn zegt al genoeg :)
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ...en daarom geloof ik er ook geen sikkepit van :lol:
     
  9. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Embargo verloopt trouwens morgen om 15.00, dus dan zullen de meeste reviews wel online komen.

    @ HanTerp: Dat hoeft ook niet hoor.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je mag het morgen bewijzen met het beantwoorden van vragen waar je nu nog niks over mag zeggen ;)
    Waarom krijg jij PES eigenlijk? Ben je een (P)reviewer van een tijdschrift ofzo?
     
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Reviewer op een gaming website.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zoooo? Dan is Konami echt zijn leven aan het beteren. Toen ik nog schreef moest ik de game vaak zelf kopen, omdat Konami altijd veel te laat een review exemplaar verstuurde. Was niet alleen zo bij XBW, ook bij andere sites.

    Wel leuk voor je, alleen jammer dat het niet de PS4 versie is :p
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Die livesessie op Twitch gisteren was een gozer uit Noord-Holland (tenminste, daar ga ik vanuit). AZ was zijn favoriete club (had hij ook zo ingesteld) en hij gaf aan dat hij de game via via had ontvangen. Ik denk zomaar dat Konami dit jaar minder strikt is v.w.b. de releasedatum. Hier en daar zal de game echt al wel in het magazijn liggen. Alien Isolation had ik drie dagen van te voren gehaald bij de MM Arena.

    Hier ook iemand die met Ajax speelt op Twitch:

     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hij speelt wel met een Spaanse versie... Ik kan me tenminste niet voorstellen dat hij zijn tekst op Spaans zet.

    @NLegendkiller , welke gaming website is dat?
     
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Gamed.nl

    Recensie komt overigens morgen nog niet online, heb er nog niet genoeg uur inzitten en kan het online gedeelte pas echt beoordelen als het spel eenmaal uit is. Vragen wil ik uiteraard best beantwoorden nadat het embergo eraf is. Neem echter wel aan dat veel vragen al beantwoord zullen worden in recensies die online gaan.
     
  16. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij Mediamarkt in zowel Utrecht als Amsterdam gaven ze aan dat ze 'm pas woensdagmiddag binnenkregen. Ik had stille hoop hem vandaag al op de kop te kunnen tikken (voor 47 EUR).
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ben ik niet met je eens. Als jij van achteren neergehaald wordt in de 16 en de bal niet wordt gespeeld, dan moet dit gewoon een pingel zijn. Ik vind het helemaal niet erg als ik n keer geen vrije trap meekrijg, maar ik krijg nu echt té weinig een vrije trap tegen (vooral bij tackles van de CPU). Als ik tegen een speler van de CPU bots in de 16 krijg ik soms wel een pingel mee. Dat vind ik vreemd en zou ik liever andersom zien.

    Ik opperde 10 jaar geleden al dat ze scheids- en lijnrechters moeten maken met "skills" zoals awareness en dat soort dingen. Dan zou het wel eens kunnen zijn dat een scheids-/lijnrechter iets niet opmerkt.
     
  18. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Twijfel echt om PES 2015 via de US store te halen. Hoe zit het met updates en het online spelen tegen EU versies?
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    In vorige delen konden US en EU niet tegen elkaar spelen, zou daar dus rekening mee houden...
     
  20. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4

    Maar is het niet zo dat als je in de US store iets aanschaft en je daarna je de game van je harde schijf wist en je regio op bijvoorbeeld op NL zet dat hij daarna de NL versie download?

    Ik had Fifa 14 die bij de XBox One zat uit de US store gedownload.
    Dat was toen ook de US versie, zat geen NL taal bij. Ik zette de regio op duitsland en downloade het spel en daar zaten ineens wel andere talen op.

    Weet niet of dat nu nog het geval is, speel alleen op US regio.....
     

Deel Deze Pagina