Ik vraag me af of dit amateurniveau is, maar dat terzijde. Die animaties van de keepers zien er bij vlagen prima uit, maar zoals 360man zegt zit er soms een bepaalde vertraging in. Vooral als de keeper gestrekt moet duiken. Dat ziet er gewoon nep uit. Ik heb overigens wel gemerkt dat de AI van de keeper op Superstarniveau beter is dan op regular (op Superstar vind ik m soms té goed => maar positief). Hier overigens dezelfde pot, maar dan op Superstar niveau (met bewijs).
Ik heb het zitten bekijken, maar wat jij een bepaalde vertraging noemt, heeft volgens mij te maken dat het schot gewoon keihard was ( bij 1e en 2e goal ). Tsja, dan is de keeper natuurlijk te laat. Als je de herhalingen bekijkt valt dat misschien niet zo op, maar bekijk het volle snelheid en dan is de keeper m.i. te laat doordat het schot gewoon te hard was.
Waar? Laatste jaren ben ik er minder succesvol mee. Steeds niet eerder dan op de releasedag zelf. Ik probeer het dan bij Media Markt en Bart Smit. Andere game-zaken zijn uit het winkelcentrum verdwenen.
Heb de game nu al enkele dagen in huis (Xbox One), maar mag er vanwege een embargo nog niets over zeggen. Dus ja, eigenlijk is deze post alleen maar een jaloersmakertje
Embargo verloopt trouwens morgen om 15.00, dus dan zullen de meeste reviews wel online komen. @ HanTerp: Dat hoeft ook niet hoor.
Je mag het morgen bewijzen met het beantwoorden van vragen waar je nu nog niks over mag zeggen Waarom krijg jij PES eigenlijk? Ben je een (P)reviewer van een tijdschrift ofzo?
Zoooo? Dan is Konami echt zijn leven aan het beteren. Toen ik nog schreef moest ik de game vaak zelf kopen, omdat Konami altijd veel te laat een review exemplaar verstuurde. Was niet alleen zo bij XBW, ook bij andere sites. Wel leuk voor je, alleen jammer dat het niet de PS4 versie is
Die livesessie op Twitch gisteren was een gozer uit Noord-Holland (tenminste, daar ga ik vanuit). AZ was zijn favoriete club (had hij ook zo ingesteld) en hij gaf aan dat hij de game via via had ontvangen. Ik denk zomaar dat Konami dit jaar minder strikt is v.w.b. de releasedatum. Hier en daar zal de game echt al wel in het magazijn liggen. Alien Isolation had ik drie dagen van te voren gehaald bij de MM Arena. Hier ook iemand die met Ajax speelt op Twitch:
Hij speelt wel met een Spaanse versie... Ik kan me tenminste niet voorstellen dat hij zijn tekst op Spaans zet. @NLegendkiller , welke gaming website is dat?
Gamed.nl Recensie komt overigens morgen nog niet online, heb er nog niet genoeg uur inzitten en kan het online gedeelte pas echt beoordelen als het spel eenmaal uit is. Vragen wil ik uiteraard best beantwoorden nadat het embergo eraf is. Neem echter wel aan dat veel vragen al beantwoord zullen worden in recensies die online gaan.
Bij Mediamarkt in zowel Utrecht als Amsterdam gaven ze aan dat ze 'm pas woensdagmiddag binnenkregen. Ik had stille hoop hem vandaag al op de kop te kunnen tikken (voor 47 EUR).
Ben ik niet met je eens. Als jij van achteren neergehaald wordt in de 16 en de bal niet wordt gespeeld, dan moet dit gewoon een pingel zijn. Ik vind het helemaal niet erg als ik n keer geen vrije trap meekrijg, maar ik krijg nu echt té weinig een vrije trap tegen (vooral bij tackles van de CPU). Als ik tegen een speler van de CPU bots in de 16 krijg ik soms wel een pingel mee. Dat vind ik vreemd en zou ik liever andersom zien. Ik opperde 10 jaar geleden al dat ze scheids- en lijnrechters moeten maken met "skills" zoals awareness en dat soort dingen. Dan zou het wel eens kunnen zijn dat een scheids-/lijnrechter iets niet opmerkt.
Twijfel echt om PES 2015 via de US store te halen. Hoe zit het met updates en het online spelen tegen EU versies?
Maar is het niet zo dat als je in de US store iets aanschaft en je daarna je de game van je harde schijf wist en je regio op bijvoorbeeld op NL zet dat hij daarna de NL versie download? Ik had Fifa 14 die bij de XBox One zat uit de US store gedownload. Dat was toen ook de US versie, zat geen NL taal bij. Ik zette de regio op duitsland en downloade het spel en daar zaten ineens wel andere talen op. Weet niet of dat nu nog het geval is, speel alleen op US regio.....