Ach iedere titel die ieder jaar uitkomt krijgt dezelfde berichten over zich heen, ik vermaak me prima met de game.
Tuurlijk zitten er best veel performance fouten in, en dat is ook wel weer goed te verhelpen met een patch en inderdaad het zou in de retail versie al verholpen moeten zijn.
Spel vermaakt me nog altijd na al die jaren, ik hoop ook dat ze door blijven gaan met ieder jaar een nieuwe game uitbrengen, de verhalen zijn goed en dat is ook waar ik het spel voor speel.
De gevechten zullen nooit moeilijker gemaakt worden, dit om het gewoon toegankelijker te maken voor het grote publiek, ik vind het vecht systeem prima zo.
De missies tja ik snap de hele ophef daarover niet, ik vind ze prima, er worden nu ook co-op missies toegevoegd die je de game anders laat spelen.
Er zal maar weinig veranderen betreft gameplay technisch de komende jaren en ik ben daar erg blij mee.
Maar ik begrijp ook dat andere dit vervelend vinden, maar besteed je aandacht gewoon niet meer aan de game, want ik denk dat deze game de vorige verkopen weer gaan overtreffen op de current gen consoles en UBI zal zich rot lachen om de negatieve feedback want tja de sales spreken voor zich.
Ze gaan enkel luisteren als de game niet meer goed gaat verkopen, en dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren, ik ben een anderhalf uur bezig in de game en ik vind het heerlijk dat ik er weer in gezogen wordt, zoals een beetje toen in AC in Florence.
Naast Destiny, Black Flag en Sunset Overdrive is Unity weer een top game dit jaar voor mij.
Laatst bewerkt: 12 nov 2014