1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

1. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Die timesavers zaten toch ook al in Black Flag?
    Ben benieuwd, hij staat nog te downloaden bij mij. Voel me toch wel een beetje genaaid nu, dat ik hem al gepreordered had.
    Ach ja, ik heb me zelfs met AC:3 nog wel vermaakt. Maar bidden dat ik niet al te veel framerate issues en andere ongein mee maak, dan vermaak ik mezelf wel met de setting en sfeer:+.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

http://www.eurogamer.net/articles/d...er&utm_medium=social&utm_campaign=socialoomph

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja zo voelt het ook idd die frames. Niet goed als het druk is. Daarbuiten voelde het meestal wel aan als 30. Dat de Xbox One iets betere frames heeft is niet echt verassend. Heeft een iets betere CPU wat theoretisch 3/4 frames kan schelen. Wat je hier dus ook ziet. NPC's vragen meer van de CPU.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    In de comments op DF concluderen ze dat de X1 versie meer aandacht heeft gekregen en dat je dit ook kunt zien dmv cutscenes die dan wel weer soepeler lopen op PS4. Zal allemaal wel.

5. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Vanavond tot Parijs gespeeld, vind het tot nu toe een vermakelijke game.

Echter best veel issues meegemaakt zoals een wapen en een boek wat een halve meter buiten het lichaam zweeft, ik zelf in de lucht zweef..

Kom op dat soort shit had niet gemogen, ik merk wel wat probleempjes met de framerate.

Echter is het nog wel ok allemaal, het verhaal zit goed in elkaar tot nu toe en brengt me zo nu en dan naar de Ezio tijdperk.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Vind Arno ook best op een jonge Ezio lijken. En dat is een goed ding. :)

Numberless Zero vindt dit leuk.
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn zeg...het is misschien (hopelijk) maar één gevalletje, maar dit soort shit moet gewoon niet kunnen gebeuren in een AAA game.

Las op DF dat PS4 schijnbaar soms zelfs naar de 19fps gaat...wauw gewoon.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup gebeurde bij mij ook precies daar. Lijkt me eerder een bug ofzo.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Onzin imo. Het gaat om Ubi en haar herhalende kut grappen. Vrij weinig die bv gta afzeiken en die is behoorlijk groot qua populariteit. Alleen die leveren wel kwaliteit omdat ze de tjjd nemen voor hun games. En zo zijn er meer populaire series die per deel kwaliteit leveren. Maar hey, er zijn notabene 2 AC games tegelijk uitgekomen.. Mss een ander team maar wel dezelfde opdrachtgever.. Ik en vele andere zagen dit al van kilometers aankomen. Leuk voor de mensen die zich er mee vermaken maar het is bij Ubi wel heel duidelijk dat ze er geen klote om geven. Volgend jaar komt deel 1000 uit en mark my words.. Het word gewoon weer been there done that.. En dan mogen de mensen mooi hun aankoop beschermen, wat ik sowieso al erg zielig vind, maar dat de mensen de AC serie of Ubi afzeiken is imo compleet terecht..
    Je kunt mensen niet constant stront laten vreten en daarna kwalijk nemen dat ze uit hun bek stinken.
    Had de game dan maar weer gedowngrade zoals WD met een soepelere FPS dan dit.. Beneden 20 FPS op de ps4 is onacceptabel en typerend dat het weer een product van hun is.
    Dan maar geen scènes met 10000 npc's op het beeld. En reviews hecht ik helemaal geen waarde aan bij deze serie want ik geloof er daadwerkelijk geen ene snars van. Dan maar bekrompen en naïef.

Ik durf er ook 100 euro op te leggen dat als niemand hier een pre order had geplaatst wss meer dan de helft daarvan de game niet gekocht gekocht zou hebben..

Maar frustratie is eruit ;)
    Voor degenen die het accepteren en zich ermee vermaken heel veel plezier.. Ik vind het zwaar onbeschoft.

11. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Heb je tips voor een andere leuke X1 game? Want ik heb nu niet meer echt zin om Unity te halen.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, Diablo III, GTA V straks, Alien Isolation als je geen pacemaker hebt. Drie toppers, waarvan GTA V de 18e uitkomt. De rest is al uit en die twee games lopen prima, met name Diablo III wat gewoon nog een prima framerate haalt, zelfs op drukke momenten.

Barbabravo vindt dit leuk.
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En gewoon geen Dragon Age Inquisition opnoemen? Shame on you! :D

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is als straf voor Dragon Age II en ter garantie dat ze het niet weer verkloten, wat gezien de cijfers nu al onmogelijk is. Wereldwijd regent het al aardig 9+en en als je het commentaar mag geloven, dan is Skyrim een kutgame vergeleken bij dit. :+

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Skyrim is ook een kut game :+

16. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb GTA V al een week in de pre-order staan (PS Store NL). Vandaag heeft PlayStation €90 uit mijn wallet gehaald omdat ik de Gold edition van AC Unity heb gepreorderd. Als ik morgen PlayStation NL opbel kan ik hem nog annuleren. En dan staat het geld binnen een week weer op mijn PS account. Van dat geld kan ik dit moment betere games kopen/pre-orderen; Far Cry 4, PES 2015, hell zelfs LBP 3 lijkt me een betere optie.

Maar ik geef Ubisoft het voordeel van de twijfel en ik laat mijn pre-order staan. Hopelijk komen ze snel met een patch. Want €90 is fakking VEEL geld voor een game met zoveel technische problemen.

Ondanks alles heb ik toch wel zin om morgennacht met Unity aan de slag te gaan. Want ik lees gelukkig ook wel positieve dingen.

Nu maar hopen dat ik het spel morgenmiddag kan pre loaden. Heb geen zin om morgen om 00:00 een game van 41GB te downloaden.

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Mijn preorder gelukkig nog op tijd kunnen annuleren. Ik wacht wel tot over een paar maanden de volgende 40 trailers verschijnen, over hoe goed het volgende deel wel niet is, dan is Unity waarschijnlijk onder de 30 euro te verkrijgen. Meer is steeds dezelfde gameplay gewoon niet waard, zeker met al die bugs niet. Toch haast weer geubi't, maar deze keer pakken ze mij niet ;) Moet ook Shadow of Mordor nog uitspelen en die is waarschijnlijk beter...

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik moet Black Flag nog spelen, dus hopelijk verschijnt daar ooit nog eens een goedkope GOTY ofzo van voor de PS4, en anders pech gehad. Unity laat ik na al deze berichten aan me voorbij gaan, als je ziet hoe de PS4 versie het ondergeschoven kindje is geworden.

Ubisoft is echt een kut-bedrijf geworden de laatste jaren.

Rienbu vindt dit leuk.
  19. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ach iedere titel die ieder jaar uitkomt krijgt dezelfde berichten over zich heen, ik vermaak me prima met de game.
    Tuurlijk zitten er best veel performance fouten in, en dat is ook wel weer goed te verhelpen met een patch en inderdaad het zou in de retail versie al verholpen moeten zijn.

Spel vermaakt me nog altijd na al die jaren, ik hoop ook dat ze door blijven gaan met ieder jaar een nieuwe game uitbrengen, de verhalen zijn goed en dat is ook waar ik het spel voor speel.
    De gevechten zullen nooit moeilijker gemaakt worden, dit om het gewoon toegankelijker te maken voor het grote publiek, ik vind het vecht systeem prima zo.
    De missies tja ik snap de hele ophef daarover niet, ik vind ze prima, er worden nu ook co-op missies toegevoegd die je de game anders laat spelen.
    Er zal maar weinig veranderen betreft gameplay technisch de komende jaren en ik ben daar erg blij mee.

Maar ik begrijp ook dat andere dit vervelend vinden, maar besteed je aandacht gewoon niet meer aan de game, want ik denk dat deze game de vorige verkopen weer gaan overtreffen op de current gen consoles en UBI zal zich rot lachen om de negatieve feedback want tja de sales spreken voor zich.

Ze gaan enkel luisteren als de game niet meer goed gaat verkopen, en dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren, ik ben een anderhalf uur bezig in de game en ik vind het heerlijk dat ik er weer in gezogen wordt, zoals een beetje toen in AC in Florence.

Naast Destiny, Black Flag en Sunset Overdrive is Unity weer een top game dit jaar voor mij.

Laatst bewerkt: 12 nov 2014
    Rienbu vindt dit leuk.
  20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Luister gap. Het is slechts mijn mening over de insteek van Ubi en deze serie. Als jij denkt dat de game genoeg te bieden heeft en een leuke ervaring geeft dan moet je hem gewoon halen :) ik bezit Unity niet dus eigenlijk kan ik geen mening vormen over de game zelf. Het is echt puur gerucht naar Ubi.

Maar een Sunset Overdrive, Halo, GTAV en Dragon Age zijn voor mij veel interessantere titels de bulken van liefde voor de game en de fans :)

Barbabravo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina