1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja, alleen gaat het wel op meer dan één game. AC3 zat vol met gamebreaking bugs, AC Unity ook, The Crew werkt niet goed...
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Rogue heeft ook veel bugs.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Daarnaast is dingen herhalen bij Ubisoft wel een heel erge trend. Elke "AAA" game die ze uitbrengen is in de basis EXACT hetzelfde.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Maar ja, why not weet je. Vergelijk het met films. Ubisoft is een beetje een Transformer of Fast-franchise. Gewoon herhalende mainstream stuff. Je doet er niks tegen, zo zit de games markt tegenwoordig in elkaar.

    Dat er nog hoop is dat het een Ubi-game echt een goede game gaat worden kan. Maar uniek? Naaaah.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Daarnaast doet Ubisoft ook totaal niets met kritiek. Er wordt al jaren gezeken over de belachelijk simpele combat, en dat is nog steeds hetzelfde.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhh nee hoor. AC Unity is echt een stuk moeilijker qua combat.
    Merkte het gelijk toen ik Black Flag opstartte na alleen maar Unity gespeeld te hebben.
     
  7. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Door de pussies die 4 meter verderop hun gun op je richten? :p
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Onder andere. Maar vooral omdat nu echt levels zijn qua enemies.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Merk ik anders weinig van, ben nu bij seq 5 en hierna nog één en dan ben ik klaar. En wat hacken buiten de animus.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp de enthousiasme over Unity wel, wanneer het over de graphics gaat. Ik zag gisteren de intro van de game en man oh man die interieuren en de belichting is echt schitterend. En wat een verademing om eindelijk eens geen aliasing/shimmer/kartels te zien zeg. Echt zeer indrukwekkend en absoluut new-gen waardig.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Rogue uitgespeeld. Speelt zich tussen AC III en Unity af en dat merk je vooral vanaf Seq 6. Toch wel een aanrader voor een paar tientjes. Nauwelijks achtervolgingsmissies en die er waren, waren niet eens irritant of frustrerend. Wereld is alleen erg kut voor je schip. Zinken zal je vroeg of laat wel een keer. Verhaal niet bijzonder boeiend, maar zoals ik zei is seq 6 de echte afmaker. Er zijn er ook maar 6, maar dat is voor dit spel helemaal niet erg. Ook de achtergrondinformatie is erg goed om te lezen. Hoofdpersoon boeit nauwelijks, de overige personages, vooral richting het einde, des te meer. Dit is een prima tussendoor game. 7.5/10
     
  12. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    En toch lijkt me Roque veel leuker dan Unity, je laatste zin vat Unity ook prima samen, verhaal is meh, hoofdpersonage is meh, stad ziet er mooi uit! thumps up voor dat.
    Ben benieuwd of Roque nog op de X1/PS4 gaat komen, heb geen zin meer om een last-gen console te kopen puur voor een game.
     
  13. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4

    * mompelt iets over Valiant hearts, Child of light, South Park stick of truth, Toy soldiers, Just dance, Rayman, Trails, Shoot many robots, I am alive, Zeit2, Outland, From dust, R.U.S.E., Driver, Rainbow six, Beyond good and evil, prince of persia*

    De formule die ubisoft momenteel hanteert voor open world games werkt erg goed vind, dus; why try fixing it if it aint broke?

    Edit; vergeet ik toch zomaar 1 van mn eigen favoriete franchises..... Splinter Cell <3
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2014
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Precies. Ubi doet ook genoeg toffe dingen. Daarnaast heb ik geen problemen met de mechanics van sommige Ubi games. Misschien lijken ze op elkaar maar ik speel niet iedere game van ze. Dus mij valt het niet op en heb ik ook geen moeite mee.

    Daarnaast is het momenteel wel aardig populair om op Ubi te "haten" Eerst was het EA, nu Ubi en straks is het weer Activision. Die de constante stroom krijgt.
    Niet dat de stroom uit het niets komt. Maar Ubi kan niks goed doen sinds Watchdogs en de "downgrade". Die game is gewoon te vroeg geshowed zonder dat ze echt nog wisten wat de kracht van de next gen consoles waren. Hun fout. Maar ja kan je niks meer aan doen.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe is nu de status qua bugs/framerate etc ?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bugs heb ik geen last van gehad eigenlijk. Misschien een keer dat een bepaald personage niet wilde lopen maar verder niks.
    Framerate is niet ideaal nog. Volgens mij komt die patch zeer binnenkort. Framerate is wel beter sinds de release nadat ze wat uplay dingen veranderd hebben.
    Meer grote pleinen met veel mensen is nog wel een probleem. Maar eigenlijk 80% van de game ben je daar niet en ben je op kleinere pleinen, op daken of in gebouwen en daar is het oke. Ligt heel veel focus op de framerate. En wel terecht ook. Maar veel sites en fora doen net of je de hele game constante framedrops hebt. Dus is verre van waar.
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  17. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4

    Natuurlijk is het nu populair om Ubisoft te haten; met AC;U, FC4, en The Crew hebben ze nu grote releases en staan ze midden in de spotlight. Dat dan de dingen met de release niet goed verlopen maakt het makkelijk branden van dit grote doelwit. Dat is natuurlijk begrijpelijk, en deels ook zeker terecht. Maar velen slaan nu compleet door en verliezen de totale objectiviteit.

    Ubisoft sucks.
    Met hun mooie beloftes, slicke game presentaties en uiteindelijk lelijke downgrades en games die voor "meter" lopen die aan de lopende band post-lauch worden gepatcht....


    Alsof Driveclub (van Evolution studios)wel goed liep na de lauch. Alsof Dark souls 2 (van From software) wel het zelfde er uit zag als de vroege presentaties. Als of Halo; master chief collection (van 343 Industries) geen patches nodig had na lauch. Alsof Destiny (Bungie) wel alles bood wat de makers ''beloofde''. Battlefield 4 (EA) was in 1 keer een schot in de roos; geen grote overhaul nodig - ook niet een jaar later. GTA 5 (Rockstar) liep in 1 keer zonder problemen, mét Heists. Call of Duty (Activision) had al helemaal geen patches nodig. Skryrim (Bethesda) had absoluut geen bugs. The Witcher 3 (CD Project Red) toont geen downgrade in de laatste trailer.


    Nee... Fuck Ubisoft!
    :)

    :F:|:-

    p.s. Nee, geen Ubi fanboy hier.
    Gewoon een gamer die graag games speelt, die het jammer vind dat releases steeds moeilijker lijken te verlopen, maar dat snapt omdat games steeds complexer worden. Maar het ook jammer en tegelijkertijd enigszins ook begrijpelijk vind, dat game developers in een soort van onmogelijke spagaat situatie komen te zitten als het gaan om verwachtingen van gamers en de realistische mogelijkheden als het aankomt op budget en capaciteit.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2014
    Cyndris en Sen vinden dit leuk.
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    De hele gamewereld is verrot op het moment, te weinig testen, te snel willen cashen lijkt het wel.
     
    heuft vindt dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb deze ook gekocht voor 29€... waar moet ik me op voorbereiden? Grafisch schijnt het wel in orde te zijn... toch? :+

    Heeft die patch (als die er überhaupt is) wat opgelost?
     
  20. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Probeer er onbevooroordeeld aan te beginnen, zou ik zeggen. Ik vind zelf namelijk dat de game prima speelbaar is en ik heb zelden last van de genoemde problemen.
     

Deel Deze Pagina